Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επαγγελματίκη αποκατάσταση πολιτίκου-ηλεκτρολόγου μηχανικού


xanthi_91

Recommended Posts

γειά σε όλους,

 

είμαι από ξάνθη και μόλις τελείσα τις πανελλήνιες και πιστέυω πως τα πήγα αρκετά καλά.κατά 90% θα δηλώσω ηλεκτρολόγων μηχανικων.

 

θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για την επαγγελματική αποκατάσταση ηλεκτρολόγου ή πολιτικού μηχανικού στην Ελλάδα και για το κατά πόσο σου προσφέρει μια σήγουρη εργασία με καλες αμοιβες το πτηχίο ηλεκτρολογού ή πολιτικού μηχανικού..

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν μπράβο και καλά αποτελέσματα! Εύχομαι επίσης, καλή ξεκούραση.

 

Να σου πω για το δικό μου επάγγελμα (είμαι πολιτικός μηχανικός και μάλιστα τυγχάνω απόφοιτος Ξάνθης, μια πόλη που έζησα 12χρόνια και λατρεύω...)

 

Η επαγγελματική αποκατάσταση είναι σχεδόν δεδομένη. Είναι από τα επαγγέλματα με την περισσότερη ζήτηση. Αρκεί να έχεις όρεξη. Βέβαια είναι αρκετά δύσκολη δουλειά (Φυσικά όλες οι δουλειές έχουν την δυσκολία τους...). Αν θέλεις να κοιμάσαι ήσυχος και να έχεις την συνείδησή σου καθαρή πρέπει να κοπιάζεις πολύ καθημερινά.

Όμως δεν θα σου αναλύσω τα αρνητικά του επαγγέλματος!

 

Έχω κάνει πολλές δουλειές γιατί είχα όρεξη ν' ασχοληθώ. Στην αρχή ασχολήθηκα με στατικά γιατί αυτό είναι το βαρύ πυροβολικό του πολιτικού μηχανικού. Μετά έτυχε να δουλέψω σε εταιρεία όπου έκανα τοπογραφικά - οδοποιίες - γέφυρες. Αργότερα αναγκάστηκα να ασχοληθώ με περιβαλλοντικές μελέτες (παλιά δεν υπήρχαν μηχανικοί περιβάλλοντος).

Όλα αυτά δουλεύοντας σε εταιρείες. Σαν ελεύθερος επαγγελματίας ασχολήθηκα με άδειες οικοδομών (μελέτες αρχιτεκτονικών, στατικών και ότι άλλο απαιτείται και αρκετό τρέξιμο στην πολεοδομία), με τοπογραφικά ιδιωτών, με διάφορες αδειοδοτήσεις (βιομηχανίες, στάβλοι, καταστήματα κλπ) και με μελέτες δημοσίων έργων.

Εκτός από αυτά υπάρχουν και πολλές άλλες δραστηριότητες με τις οποίες μπορείς να ασχοληθείς σαν πολ. μηχ.

Με κατασκευή δημοσίων έργων,