Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στραβωμα σε δισκοπλακες


Stathis_kar

Recommended Posts

9 ώρες πριν, kusta80 said:

Μακάρι να ήταν η ειδικότητα μας και να είμασταν μάστορες αλλά η λογική έχει όρια.

 

Τι εννοείς; Αν δεν είναι ειδικότητα μηχανολόγου μηχανικού αυτό, τότε ποιο είναι; 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, astrah said:

έχοντας ζήσει χρόνια μέσα σε συνεργεία... μπορώ να σου πω πως όλα... γίνονται...

'Οπως και τα "βαφτίσια" κινέζικων ανταλλακτικών (και μάλιστα 3-4ης κατηγορίας) σε ανταλλακτικά ευρωπαϊκών οίκων...

Μάλιστα πολλές γνωστές ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους στην Κίνα με σημαντική επίπτωση στην ποιότητα....

Ok και τι προτείνεις??? Να αλλάζω δίσκους μέχρι να πέσω σε κάποιον που δε θα στραβώσει??? Δεν έχει κ τοση λογική... αυτό που σκέφτομαι είναι αν θα μπορούσε από κάποιο ημιαξονιο που έχει αρπάξει ελαφρά να μεταφέρετε ο κραδασμος κ να τις στραβώνει... η να μην δουλεύει σωστά η δαγκάνα στο συρτάρι της,μέχρι τώρα κάνεις δεν μου είχε λιπανει τα κυλινδρακια,το έκανα μονος μου κ χωρίς το κατάλληλο γράσο αλλά με απλό λαδι μηχανής,βέβαια όταν τι έκανα ήταν αργά κ είχαν στραβώσει ήδη μετά από τον τόρνο τελευταία φορά...

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, kcher said:

Τι εννοείς; Αν δεν είναι ειδικότητα μηχανολόγου μηχανικού αυτό, τότε ποιο είναι; 

Προφανως κάνεις πλάκα.

Δεν μπορει κανεις να εχει βαθια γνωση στο ευρος της επιστημης του μηχανολογου.

Εκτος και αν θεωρεις οτι εισαι ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω.Το 99% των μηχανολογων δεν εχουν αλλαξει δισκους ή τακακια μονοι τους γιατι δεν ξερουν.

Ο εξειδικευμενος μαστορας ειναι πολυ καλυτερος απο τον μεσο μηχανολογο. Και εδω ενας φρενας που ξερει τη δουλεια του θα βρει τη λυση αμεσως. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, kusta80 said:

Προφανως κάνεις πλάκα.

Δεν μπορει κανεις να εχει βαθια γνωση στο ευρος της επιστημης του μηχανολογου.

Εκτος και αν θεωρεις οτι εισαι ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω.Το 99% των μηχανολογων δεν εχουν αλλαξει δισκους ή τακακια μονοι τους γιατι δεν ξερουν.

Ο εξειδικευμενος μαστορας ειναι πολυ καλυτερος απο τον μεσο μηχανολογο. Και εδω ενας φρενας που ξερει τη δουλεια του θα βρει τη λυση αμεσως. 

Δεν μπορείς με 2-3 μηνύματα που έχεις κάνει στο συγκεκριμένο θέμα, να ξεφτιλίζεις όλους τους επιστήμονες μηχανολόγους...Μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Και εν πάσει περιπτώσει, αν εσύ προσωπικά δεν το κατέχεις το συγκεκριμένο θέμα, μπορείς να μη σχολιάσεις καθόλου... Ξέρεις πόσα θέματα σε αυτό το foroum αφήνω ασχολίαστα, γιατί δεν το κατέχω πλήρως το θέμα; Εννοείται ότι είναι μεγάλο το εύρος της μηχανολογίας. Και πάμε στην ουσία του μηνύματός σου Γράφεις αρχικά και ρωτάς τί λέει ο φρενάς του.... Τί να πει ο φρενάς του!!!! Να αλλάξει ένα ένα όλα τα εξαρτήματα! Και να που έφτασε! Άλλαξε τακάκια, άλλαξε δισκόπλακες....έχει πληρώσει ένα σκασμό λεφτά... Και;;;; Δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά συνάδελφε...Εσύ στο Πολυτεχνείο διδάχθηκες ή όχι Μηχανική των Ρευστών ώστε να καταλάβεις ότι μεταξύ των δύο τακακιών στη ροή του ρευστού μπορείς να εφαρμόσεις την εξίσωση Bernoulli; Διδάχθηκες ή όχι Υδραυλικά συστήματα υψηλής πίεσης; Διδάχθηκες ή όχι την έννοια της πτώσης πίεσης; Διδάχθηκες ή όχι Στατική, ώστε να καταλάβεις ότι όταν ασκούνται δύο αντίρροπες δυνάμεις που δεν είναι ίσες κατά μέτρο, τότε αναπτύσσεται μία συνισταμένη δύναμη ίδιας διεύθυνσης και δεν αλληλοαναιρούνται; Και ότι όταν ασκείται μία συνισταμένη δύναμη κάθετα σε μία πλάκα μακριά από το κέντρο της, τότε αναπτύσσεται καμπτική ροπή ως προς τον κεντροβαρικό της άξονα; Διδάχθηκες ή όχι Αντοχή υλικών για να καταλάβεις ότι αυτή η καμπτική ροπή μπορεί να ήταν τόσο μεγάλη ώστε να προκάλεσε πλαστική παραμόρφωση; Τί θα πει ότι οι περισσότεροι μηχανολόγοι δεν έχουν αλλάξει τακάκια; Πού βλέπεις στα παραπάνω ότι πρέπει να έχεις αλλάξει τακάκια για να μάθεις αυτή την Επιστήμη; Ή μήπως νομίζεις ότι το υδραυλικό σύστημα των φρένων το σχεδίασαν φρενάδες; Μηχανολόγοι τα σχεδιάζουν, μηχανολόγοι τα υπολογίζουν...Θεωρώ τα σχόλιά σου προσβλητικά για κάθε μηχανολόγο που έχει ιδρώσει και έχει λιώσει τα παντελόνια του στα θρανία... Και φυσικά δεν υποτιμώ κανέναν φρενά, κανέναν υδραυλικό, κανέναν τεχνίτη... Αλλά τα όρια του καθενός, όπως και του μηχανολόγου είναι συγκεκριμένα... Έχω δουλέψει σε μηχανουργεία δίπλα σε μαστόρια με 40 χρόνια εμπειρία... όμως το μυαλό τους δεν μπορεί να μπει σε χωράφια της Επιστήμης. Δύσκολες βλάβες που τύχαιναν σε μηχανήματα, μόνο πολύ καλοί μηχανολόγοι τα έβρισκαν...και οι τεχνίτες τα εφάρμοζαν

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν, kcher said:

Δεν μπορείς με 2-3 μηνύματα που έχεις κάνει στο συγκεκριμένο θέμα, να ξεφτιλίζεις όλους τους επιστήμονες μηχανολόγους...Μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Και εν πάσει περιπτώσει, αν εσύ προσωπικά δεν το κατέχεις το συγκεκριμένο θέμα, μπορείς να μη σχολιάσεις καθόλου... Ξέρεις πόσα θέματα σε αυτό το foroum αφήνω ασχολίαστα, γιατί δεν το κατέχω πλήρως το θέμα; Εννοείται ότι είναι μεγάλο το εύρος της μηχανολογίας. Και πάμε στην ουσία του μηνύματός σου Γράφεις αρχικά και ρωτάς τί λέει ο φρενάς του.... Τί να πει ο φρενάς του!!!! Να αλλάξει ένα ένα όλα τα εξαρτήματα! Και να που έφτασε! Άλλαξε τακάκια, άλλαξε δισκόπλακες....έχει πληρώσει ένα σκασμό λεφτά... Και;;;; Δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά συνάδελφε...Εσύ στο Πολυτεχνείο διδάχθηκες ή όχι Μηχανική των Ρευστών ώστε να καταλάβεις ότι μεταξύ των δύο τακακιών στη ροή του ρευστού μπορείς να εφαρμόσεις την εξίσωση Bernoulli; Διδάχθηκες ή όχι Υδραυλικά συστήματα υψηλής πίεσης; Διδάχθηκες ή όχι την έννοια της πτώσης πίεσης; Διδάχθηκες ή όχι Στατική, ώστε να καταλάβεις ότι όταν ασκούνται δύο αντίρροπες δυνάμεις που δεν είναι ίσες κατά μέτρο, τότε αναπτύσσεται μία συνισταμένη δύναμη ίδιας διεύθυνσης και δεν αλληλοαναιρούνται; Και ότι όταν ασκείται μία συνισταμένη δύναμη κάθετα σε μία πλάκα μακριά από το κέντρο της, τότε αναπτύσσεται καμπτική ροπή ως προς τον κεντροβαρικό της άξονα; Διδάχθηκες ή όχι Αντοχή υλικών για να καταλάβεις ότι αυτή η καμπτική ροπή μπορεί να ήταν τόσο μεγάλη ώστε να προκάλεσε πλαστική παραμόρφωση; Τί θα πει ότι οι περισσότεροι μηχανολόγοι δεν έχουν αλλάξει τακάκια; Πού βλέπεις στα παραπάνω ότι πρέπει να έχεις αλλάξει τακάκια για να μάθεις αυτή την Επιστήμη; Ή μήπως νομίζεις ότι το υδραυλικό σύστημα των φρένων το σχεδίασαν φρενάδες; Μηχανολόγοι τα σχεδιάζουν, μηχανολόγοι τα υπολογίζουν...Θεωρώ τα σχόλιά σου προσβλητικά για κάθε μηχανολόγο που έχει ιδρώσει και έχει λιώσει τα παντελόνια του στα θρανία... Και φυσικά δεν υποτιμώ κανέναν φρενά, κανέναν υδραυλικό, κανέναν τεχνίτη... Αλλά τα όρια του καθενός, όπως και του μηχανολόγου είναι συγκεκριμένα... Έχω δουλέψει σε μηχανουργεία δίπλα σε μαστόρια με 40 χρόνια εμπειρία... όμως το μυαλό τους δεν μπορεί να μπει σε χωράφια της Επιστήμης. Δύσκολες βλάβες που τύχαιναν σε μηχανήματα, μόνο πολύ καλοί μηχανολόγοι τα έβρισκαν...και οι τεχνίτες τα εφάρμοζαν

Ωραιος συναδελφε. Αφου έκανες επιδειξη των γνωσεων σου, αναμενω να επισκεφτεις το αυτοκινητο και να βρεις λυση.

  • Upvote 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν, kusta80 said:

Ωραιος συναδελφε. Αφου έκανες επιδειξη των γνωσεων σου, αναμενω να επισκεφτεις το αυτοκινητο και να βρεις λυση.

1) Δεν κάνω επίδειξη γνώσεων. Τις γνώσεις μου τις αναδεικνύω όμως καθημερινά μέσω της δουλειάς μου

2) Τη λύση την είπα πιο πάνω. Η βλάβη είναι στις δαγκάνες που έχουν φυσιολογική φθορά μετά από τόσα χιλιόμετρα....Εσένα ποια ήταν η ιδέα σου είπαμε;; Α ναι θυμήθηκα : Να ρωτήσουμε έναν καλό φρενά...

3) Λύσε μου την απορία γιατί σχολιάζεις το συγκεκριμένο θέμα αφού δε γνωρίζεις! Κάνεις επίδειξη των μη-γνώσεών σου;

4) Επισκέπτομαι καθημερινά άλλα μηχανήματα και μηχανολογικές εγκαταστάσεις και κάνω διαγνώσεις. Και δίνω κάθε μέρα τις εξετάσεις μου. Εξάλλου ούτε ο φίλος που ανήρτησε το συγκεκριμένο θέμα είχε αυτό το σκοπό. Σκοπός του ήταν να πάρει και μια επιστημονική άποψη όσο και αν προσπάθησες να το ευτελίσεις 

5) Απορώ αν διαβάζει κάποιος διαχειριστής για να δει πόσο απαξιώνεις την ειδικότητα του μηχανολόγου...

Link to comment
Share on other sites

On 24/12/2021 at 3:49 ΜΜ, astrah said:

έχοντας ζήσει χρόνια μέσα σε συνεργεία... μπορώ να σου πω πως όλα... γίνονται...

'Οπως και τα "βαφτίσια" κινέζικων ανταλλακτικών (και μάλιστα 3-4ης κατηγορίας) σε ανταλλακτικά ευρωπαϊκών οίκων...

Μάλιστα πολλές γνωστές ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους στην Κίνα με σημαντική επίπτωση στην ποιότητα....

Μια απο τις σκέψεις που εχω ηδη κάνει ειναι οτι στο συγκεκριμένο συνεργείο αλλαξα πρώτη φορα δίσκους...ισως η εισαγωγή που κανει η ο προμηθευτή που εχει να ειναι κ ο ιδιος κινεζος...

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, kcher said:

1) Δεν κάνω επίδειξη γνώσεων. Τις γνώσεις μου τις αναδεικνύω όμως καθημερινά μέσω της δουλειάς μου

2) Τη λύση την είπα πιο πάνω. Η βλάβη είναι στις δαγκάνες που έχουν φυσιολογική φθορά μετά από τόσα χιλιόμετρα....Εσένα ποια ήταν η ιδέα σου είπαμε;; Α ναι θυμήθηκα : Να ρωτήσουμε έναν καλό φρενά...

3) Λύσε μου την απορία γιατί σχολιάζεις το συγκεκριμένο θέμα αφού δε γνωρίζεις! Κάνεις επίδειξη των μη-γνώσεών σου;

4) Επισκέπτομαι καθημερινά άλλα μηχανήματα και μηχανολογικές εγκαταστάσεις και κάνω διαγνώσεις. Και δίνω κάθε μέρα τις εξετάσεις μου. Εξάλλου ούτε ο φίλος που ανήρτησε το συγκεκριμένο θέμα είχε αυτό το σκοπό. Σκοπός του ήταν να πάρει και μια επιστημονική άποψη όσο και αν προσπάθησες να το ευτελίσεις 

5) Απορώ αν διαβάζει κάποιος διαχειριστής για να δει πόσο απαξιώνεις την ειδικότητα του μηχανολόγου...

Λυσε τα προβληματα σου αλλου φιλε. Δεν με ξερεις και δεν σε ξερω για να με προσβαλλεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, kusta80 said:

Λυσε τα προβληματα σου αλλου φιλε. Δεν με ξερεις και δεν σε ξερω για να με προσβαλλεις.

Κυριοι καλημερα κ χρονια πολλα,δεν ειναι σωστό ενα θεμα να το προσωποποιουμε κ να αρπαζομαστε χωρις λόγο, όλες οι αποψεις ειναι δεκτες,πολλες φορές η θεωρία απέχει πολυ απο την πραξη,και εγω προσωπικά αν κ κανω την δουλεια του αυτοκινήτιστη το διπλωμα που κατέχω ειναι μηχανικου ΜΕΚ,κατωτερας σχολής αλλα επειδη τον είχα μερακι κ μου αρεσε παντα μπορω να πω οτι κατέχω αρκετές γνώσεις, οποιος κ να εισαι ομως δεν μπορείς να τα ξερεις ολα η καποια πράγματα να σου διαφευγουν,μου εχει τυχει εγω με τις λιγες γνώσεις που διαθέτω ν διαψευσω τον πιο εμπειρο μηχανικό που πιστεύω πως εχει η vag,κ τωρα προσπαθω ν παω για την δεύτερη, και οι 2 λοιπόν καπου εχετε δικιο αλλα οχι κ 100% σίγουρα το θεμα πιεσης κ στο δικο μ μυαλο μπορει να προκαλεσει προβλημα, βεβαια η δαγκανα ειναι μονοπιστονι ,το εμβολο ασκει πιεση στο ενα μονο τακακι, το εξωτερικο τακακι πιέζεται στο δισκο μεσω της παλινδρόμησης της δαγκανας πανω στο κυλινδρακια της δαγκανας, που κατα κανονα χρειάζονται παντα καθαρισμο κ λίπανση σε καθε αλλαγη,επειδη ομως οι περισσότεροι μαστορες ειναι αρπα κολα κ προσπαθούν να σε ξεφορτωθούν οσο πιο γρήγορα γντ κανεις δεν το κανει,με αποτέλεσμα καποια στιγμη απο τα πολλα χλμ οπως σε ενα επαγγελματικο αμάξι σαν το δικο μ να δημιουργήθει προβλημα,προσωπικα εκανα μονος μου τον καθαρισμό κ την λιπανση,βεβαια οπως προειπα οχι με τα κατάλληλα υλικα,θέλει γρασο υψηλής θερμοκρασίας κ οχι απλο λαδι μηχανης που εβαλα,βέβαια βλεπω αισθητή βελτίωση στη λειτουργία της δαγκανας απο αποψη θορύβου (ναι πριν ακουγόταν στο πατημα του φρένου) το μονο που μενει ειναι να περασω παλι τους δίσκους τορνο κ να αναμένω το αποτέλεσμα, παντως συνάδελφος μου που ειχε παρομοιο προβλημα σε Mercedes αφου χαλασα 2 3000 ευρω βρηκαν οτι το προβλημα ήταν απο ελαχιστα στραβες ζάντες που στο φρενάρισμα μετεφεραν τον τζογο που δημιουργουσαν στον δίσκο που τον στραβωνε,αλλαξε ζάντες κ το προβλημα λύθηκε, βέβαια αυτο σε οποιον φρενα η μαστορα το ειπα μου ειπαν πως αποκλείεται να εχει συμβει....να που ομως κανένας δεν τα ξερει ολα κ ολα μπορούν να συμβούν 

Link to comment
Share on other sites

On 24/12/2021 at 7:01 ΜΜ, Stathis_kar said:

Ok και τι προτείνεις??? Να αλλάζω δίσκους μέχρι να πέσω σε κάποιον που δε θα στραβώσει???

Δοκίμασε τον εργοστασιακό.

Λογικά θα είναι πολύ ανώτερος από αυτούς που βάζεις.

On 26/12/2021 at 11:14 ΠΜ, Stathis_kar said:

.... βρηκαν οτι το προβλημα ήταν απο ελαχιστα στραβες ζάντες που στο φρενάρισμα μετεφεραν τον τζογο που δημιουργουσαν στον δίσκο που τον στραβωνε,αλλαξε ζάντες κ το προβλημα λύθηκε

Ξέρεις αν όμως το πρόβλημα λύθηκε όντως από την αλλαγή ζαντών, ή έγινε και κάποια άλλη επέμβαση-επισκευή?

 

On 25/12/2021 at 10:16 ΠΜ, kusta80 said:

Δεν μπορει κανεις να εχει βαθια γνωση στο ευρος της επιστημης του μηχανολογου.

Εκτος και αν θεωρεις οτι εισαι ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω.Το 99% των μηχανολογων δεν εχουν αλλαξει δισκους ή τακακια μονοι τους γιατι δεν ξερουν.

Δε νομίζω ότι ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο ο συνάδελφος.

Η αναφορά στο 99% των μηχανολόγων, είναι εντελώς άστοχη, ασυνεχής με τα προηγούμενα, αυθαίρετη, δε συνεισφέρει στη συζήτηση ούτε στοιχειοθετεί κάτι.

Edited by miltos
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.