Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εκσκαφή όμορου οικοπέδου για μόνωση σε μεσοτοιχία υπογείου


marietgl

Recommended Posts

Γειά σας!

Χρειάζομαι τη βοήθεια σας, γιατί έχω μια μεζονέτα που συνορεύει με οικόπεδο. Οι γείτονες για να το καθαρίζουν από τα χόρτα βάζουν φαγάνα και κατεβάζουν το επίπεδο. Το χειμώνα πλυμμήρισα 1,5 μέτρο γιατί το οικόπεδο έγινε πισίνα και θέλω να κάνω τη μόνωση, η οποία δεν είχε γίνει κατά την οικοδόμηση. Θα είμαι η μόνη μηχανικός που έκανε ακούσια πισίνα το σπίτι της!

 

Το πρόβλημα είναι οτι οι γείτονες δε θέλουν ούτε να με δουν, όχι να με αφήσουν να σκάψω κανά μέτρο στο χώμα τους. Πώς μπορώ να προχωρήσω; Με δικηγόρο; Υπαρχει κάποια ρύθμιση που να γίνεται πιο αυτόματα;

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νομίζω οτι κάπου στο forum είχε αναφερθεί κάποια διάταξη που επιβάλλει στον όμορο να επιτρέψει την είσοδο στην ιδιοκτησία του προκειμένου να γίνουν απαραίτητες εργασίες κλπ. Ψάξε λίγο στο forum και δες αν μπορεί να σε βοηθήσει (γιατί μιλάς και για εκσκαφή όχι μόνο για πρόσβαση).

Link to comment
Share on other sites

Μόνωσε έστω και εκ των υστέρων και από την εσωτερική παρειά το τοιχείο σου λες και μονώνεις πισίνα.

Κάνε τώρα ότι δεν έκανες όταν ήταν η κατάλληλη στιγμή (πολύ καλός καθαρισμός επιχρισμάτων, άνοιγμα τρυπόξυλων, τακάκια, φουρκέτες, φωλιές, τα ακριβότερα τσιμεντοειδή για την περίπτωση των αρνητικών πιέσεων κλπ)

Ποιο οικονομικά θα σου έρθει (δεν πληρώνεις δικηγόρο, δικαστικό κλητήρα για επίδωση εξωδίκων κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό