Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παλιός πτυχιούχος σε σκέψεις


DIMITRIS.N

Recommended Posts

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα. Είμαι απόφοιτος έργων υποδομής από το 2010. Δεν έχω ασχοληθεί επαγγελματικά με το πτυχίο μου καθώς έχω ασχοληθεί με την εστίαση. Ο πατέρας μου από την άλλη είναι στο κατασκευαστικό κομμάτι ως τεχνίτης εργολάβος 40 χρόνια και... Είμαι σε σκέψεις πια να αξιοποιήσω το πτυχίο μου κάνοντας έναρξη και λαμβάνοντας δουλειές με την καθοδήγηση του πατέρα μου. Τι δικαιώματα έχω; Τι δουλειές μπορώ να πάρω; Έχω και έναν τύπο στο φιλικό περιβάλλον που είναι πολιτικός μηχανικός. Να κοιτάξω να κάνω πρακτική κάπως σε αυτόν ή και σε κάποιον άλλον πρώτα ή για δουλειές όπως ανακαινίσεις σπιτιών και καταστημάτων καθώς και μονώσεις ή θερμοπρωσόψεις δεν χρειάζεται;; Γενικά με τα διαδικαστικά είμαι άσχετος όμως ο πατέρας είναι δυνατός τεχνίτης κατά γενική ομολογία. Ευχαριστώ για κάθε συμβουλή.

Link to comment
Share on other sites

το γεγονός ότι ο πατέρας σου είναι κοντά σε αυτήν την δουλειά είναι καλό γιατί θα μπορέσεις να βοηθήσεις με αυτόν να σε συστήσει κλπ, από εκεί και ύστερα εξαρτάται και από εσένα τι ζητάς, να πας να βρεις όποια δουλειά σου αρέσει! Αν θες να παραμείνεις στην εστίαση μείνε, αν θες να πας κοντά στα κτίρια αφού είσαι μηχανικός θεωρώ ότι αν καταφέρεις να βρεθείς κοντά με τον πολ μηχ που λες θα σε οφελήσει καθώς με αυτόν θα αρχίσεις να μπαίνεις σιγά σιγά σε ότι κάνει ένας πολιτκός μηχανικός..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό