Jump to content

Arche

Core Members
  • Content Count

    2,443
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    36

Arche last won the day on May 28

Arche had the most liked content!

Community Reputation

1,861 Άριστη

About Arche

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθηνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. άντε Maneni, σας το άφησα εγώ το θέμα να απαντήσετε, που είστε οι ειδήμονες? Απαντήσετε του του ανθρώπου
  2. DΕΝ έχω προβλημα. Πραγματικά μπορει να εκανα καπου ενα λαθος.
  3. με τους μαύρους το κρατάμε, τι θα τους κάνουμε κι αν είναι όλοι αρσενικοί ή οχι δεν ξέρουμε, αλλά πάντως πάντα χρειάζονται ποτέ δεν ξέρεις τώρα που κοιτάμε να προσελκύσουμε ξένα κεφάλαια μαύροι, κίτρινοί, Ρώσσοι χρειάζονται ....
  4. Oικονομικότερα μπορείς να βάλεις διπλά ιδανικά θερμοδυναμικά τζάμια και κάποιες μονώσεις, κατόπιν να αυτονομηθείς δεν είναι απλή υπόθεση καθώς υποθέτω με κάποιους πίνακες έχει υπολογιστεί ένα ποσοστό της θέρμανσης το οποίο επιβαρύνει σαν πάγιο της ιδιοκτησίες ακόμα και τις κλειστές. Μπορεί να είναι το 30% ένα τυχαίο παράδειγμα, το οποίο σημαίνει ότι αν η πολυκατοικία κάψει 1000€ πετρέλαιο το μήνα, τα 300 θα επιβαρύνουν τις ιδιοκτησίες ανάλογα το ποσοστό τους. Στην Αθήνα κυκλοφορεί ένα προιόν, ατομικό λεβητάκι που ζεσταίνει το ίδιο νερό του κάθε σώματος, τοποθετείται σε κάθε σώμα και λειτουργεί σαν ατομικός λέβητας ανά σώμα ο οποίος ζεσταίνει το νερό του καθενός, δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά και μπορούν να επιτύχουν οικονομία καθώς ζεσταίνεις όσα σώματα θες, όσο θες, απώλειες δεν υπάρχουν και ούτε ζεσταίνεται νερό το οποίο η ενέργεια δεν χάνεται, ούτε εσύ αν το κάνεις δεν χρεώνονται με πάγιο άλλες ιδιοκτησίες επειδή δούλεψαν αυτά τα λεβητάκια, τα οποία λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια - μην ξεχάσω να πω το σημαντικότερο - ούτε αν το βάλει άλλος η κατανάλωση αυτουνού δεν επιβαρύνει με πάγιο την δικιά σου ιδιοκτησία. Και δεν ξέρω αν υπάρχουν μόνο Αθήνα, την έδρα της επιχείρησης βρήκα εγώ σε ένα Δήμο στην Αθήνα.
  5. έχω αρχίσει να σκέφτομαι κάτι ανησυχητικό. Ενα αυτοκίνητο που κινείται με 100χλμ/ωρα δυανύει 100.000μ την ώρα η ώρα έχει 60 δευτ. λαθος πάλι η ώρα έχει 60λεπτ. και καθενα λεπτ. 60 δευτ. άρα η ώρα 60χ60=3600 sec άρα το αυτοκίνητο το sec δυανύει 100.000*1/3600 = 27,80μ ο χρόνος αντίδρασης είναι κοντά στο 0,5sec θα έπρεπε όμως να προστεθεί ποιότητα ασφάλτου, ίσως και ελαστικών, όπως και ότι τα 100χλμ δεν είναι η συνήθης ταχύτητα στο δρόμο μας, ο νεκρός χρόνος πεντάλ (φρένου) (στις μηχανές τουλάχιστον η πέδηση δεν αρχίζει μόλις πιέσει το πεντάλ ο οδηγός. Υπάρχει κάποια διαδρομή (1-2εκ) που δεν επιτυγχάνεται πέδηση όταν πιέσει ο οδηγός (για να μην φθείρονται τα τακάκια όταν κάποιες φορές ακουμπά ελαφρά το πενταλ.) Οπότε εγώ καταλαβαίνω ότι αν κινούμαι σε ένα επαρχιακό δρόμο και μπροστά από ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο κινηθεί ένα παιδί να πιάσει μια μπάλα, προσπαθήσει να διασχίσει το δρόμο ένας που δεν καταλαβαίνει την ταχύτητα που έρχομαι, κ.α. παραδείγματα, καλύτερα να εμφανιστεί εκατοντάδες μέτρα μακριά μου και εγώ σήμερα πρέπει να ελατώσω την ταχύτητα που κινούμαι.
  6. εξακολουθώ να πιστευω ότι εγώ δεν πιστευω ότι όταν οδηγάω εγώ νηφάλιος, ξεκούραστος, το αυτοκίνητο δυανύει 20,8μ όταν αντιληφθώ τον κίνδυνο ώσπου να πατήσω τοπεντάλ. Δευτερευόντως το ότι το αμάξι κινείται με "100km/g" δεν θυμάμαι να το έχω πει, στο γραπτό σου παραπάνω το βλέπω και απορώ g τι σημαίνει? gr (γραμμάρια) ?
  7. δεν γνωρίζω την απάντηση στην τελεύταια ερώτηση καθώς μου μένει κενό όμως, μπορεί ένας να μου εξηγήσει "Μ.Φ." τι σημαίνει?
  8. δεν μπορώ να καταλάβω η ταχύτητα που είχε το αυτοκίνητο 1,2'' πριν δεν έχει σχέση με την ταχύτητα που είχε 5'' πριν και την πίεση που ασκεί ο οδηγός στο φρένο, το πεντάλ ενοώ? Πηγαίνοντας λίγο παρακάτω, και του συτήματος πέδησης δεν έχει κάποια σχέση που δυανύει το όχημα ως που να σταματήσει, τις κατάστασης ενοώ, αριθμού εμβόλων δαγκάνας πχ ενοώ? Κατ' εμένα πάντως Antloykidis, πιστευω ο σαλίγκαρος πρέπει να είναι του βιβλίου σου πριν τόσα ννν χρόνια, διότι το να κάνει 20,8 μετρα ο οδηγός με το όχημα ώσπου να αντιδράσει από την στιγμή που αντιλαμβάνεται το λόγο που τον αναγκάζει να φρενάρει ή πατημένο Lada ήταν εποχής ννν χρόνια πριν ή καφεδάκι κρατούσε και έψαξε να το ακουμπήσει κάπου ώσπου να πιέσει το πεντάλ.
  9. ας πάμε και λίγο να ξεσκουριάσουμε μωρέ... εγώ ακόμα παιδεύομαι με την αναζήτηση κάποιων όρων δόμησης οικοπέδου, έχει εκδοθεί άδεια και έχει ανεγερθεί κτίριο και απλά ψάχνω τους όρους δόμησης μήπως έχει αλλάξει κάτι. Μεταξύ άλλων το σύστημα ειδοποιεί όταν πατάω την "υποβολή" ότι δεν έχω ανεβάσει κάποια αρχεία, τι ζητάει? "Στέλεχος", "Τοπογραφικό", ποιά έγγραφα πρέπει να ανεβάσω?
  10. μάλλον θα του διέκοψες τον διαλογισμό ή παρότι σου είχε πει "έλα πρωι πρωί να τα βρούμε" μπορεί να είχε τύχει κάτι έκτακτο και να είχε πελαγώσει λίγο, τουλάχιστον σου έδειξε που ειναι το αρχείο, τα βιβλία μήπως την βρεις???
  11. καταρχήν ευχαριστώ. Να σε ρωτήσω όμως ή σας ρωτήσω, αν πχ εξετάζουμε ένα διαμέρισμα σε πολυκατοικία, εξετάζουμε αν η συγκεκριμένη οριζ. ιδιοκτησία παραβιάζει ανω του 40% την δόμηση που της αναλογεί και κατά 20% το ύψος όπως το δείχνει η οικοδομική άδεια?
  12. Pavlos33 μια σύντομη εξήγηση του τι σημαίνει το 40-40-20 θα μπορούσε να μου δοθεί? Πιστευω ότι κάπου μέσα στο 4495 θα αναφέρεται, έλεγα όμως μην το ψάξω βραδιάτικα τώρα. Μήπως θα μπορούσε να εξηγηθεί με λίγα λόγια?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.