Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σημαντική ενημέρωση το για Εξοικονομώ 2021


Recommended Posts

Συνάδελφοι

Σας μεταφέρω συμπέρασμα συναδέλφου (κατόπιν άδειάς του) που ασχολείται με το εξοικονομώ για διευκόλυνση όσων συναδέλφων ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα:

<<Από δική μου έρευνα για ακύρωση αίτηση στο εξοικονομώ 2021 ενημερώνω ότι για να κάνετε αίτηση σε νέο πρόγραμμα, αν υπάρχει αίτηση στο εξοικονομώ 2021 πρέπει πρώτα να ακυρωθεί οριστικά στο πρόγραμμα το παλιό και μετά να υποβάλλεται σε νέο.

Το μήνυμα που σας βγάζει είναι «Για την κατοικία με αριθμό ΑΤΑΚ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ υφίσταται ήδη στο σύστημα ενεργή αίτηση. Η αίτησή σας δεν μπορεί να καταχωρηθεί στο σύστημα. Για να καταχωρηθεί νέα αίτηση θα πρέπει να ακυρωθεί η υφιστάμενη ενεργή αίτηση»

Για την ακύρωση είναι 3 περιπτώσεις.

  1. Αν δεν έχει λάβει η αίτηση προκαταβολή επιχορήγησης
  2. Αν έχει λάβει η αίτηση προκαταβολή επιχορήγησης και
  3. Αν έχει υποβληθεί ένσταση για την αίτηση.

Ανάλογα την περίπτωση χρησιμοποιείται μια από τις συνημμένες ΥΔ.

Να προτιμάτε να την στέλνετε με γνήσιο της υπογραφής για να μην σας γυρνάει με παρατήρηση.

Επίσης προσέξτε: προς ποιο φορέα απευθύνετε η ΥΔ. Το σωστό είναι ΤΕΕ. Μην γράφετε ΥΠΕΝ ή Εξοικονομώ 2021 ή ότι άλλο. Το σωστό είναι ΤΕΕ.

Πολύ σημαντικό τέλος σημειώνω ότι ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ δεκτές ΥΔ χωρίς γνήσιο από συμβούλους – εταιρείες που έχουν «φτιάξει» εμαιλ για τους πελάτες τους και στέλνουν την ΥΔ χωρίς γνήσιο από το εταιρικό εμαιλ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΝΗΣΙΟ στην περίπτωση αυτή.

Για να μην έχετε καθυστερήσεις και να προλάβετε εγκαίρως την ακύρωση ώστε να είστε εμπρόθεσμοι στα  νέα προγράμματα διαβάστε καλά τις οδηγίες και καλή δουλειά.

 

ΥΓ.

Παρακάτω είναι η οδηγία από το γραφείο υποστήριξης των προγραμμάτων ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων:

Κύριε Κυρία καλημέρα.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Εφόσον επιθυμεί ένας ωφελούμενος την οριστική διαγραφή της αίτησης θα πρέπει να επιλέξει την επιλογή "διαγραφή αίτησης" στην κεντρική οθόνη του προφίλ του ωφελούμενου (δεν απαιτείται στην περίπτωση σας) και να επικοινωνήσει σχετικά με το θέμα αυτό με το γραφείο υποστήριξης στην παρούσα ηλεκτρονική διεύθυνση με ΥΔ ότι επιθυμεί την οριστική διαγραφή της αίτησης (επισυνάπτετε η ΥΔ).

Εφόσον η ΥΔ σταλεί από τον σύμβουλο έργου της αίτησης, η ΥΔ πρέπει να φέρει γνήσιο της υπογραφής του ωφελούμενου.

Εάν σταλεί η ΥΔ από τον ωφελούμενο μπορεί να είναι απλή ΥΔ χωρίς γνήσιο της υπογραφής.

Εφόσον αποσταλεί η ΥΔ, το αίτημα διεκπεραιώνετε εντός δέκα εργάσιμων ημερών.

Για να μην θεωρείτε ενεργή μια αίτηση στο "εξοικονομώ 2021" πρέπει να ακολουθήσετε την άνω διαδικασία και η αίτηση να περάσει σε οριστική ακύρωση ή απένταξη.

Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες όπως δίνονται παραπάνω και  χρησιμοποιείστε την συνημμένη ΥΔ για όλα τα αιτήματα  διαγραφής αιτήσεων που θέλετε να γίνουν.

Με εκτίμηση.

---

Γραφείο υποστήριξης προγραμμάτων ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων

[email protected]

ΤΕΕ

Νίκης 4, ΑΘΗΝΑ >>

 

YΔ_οριστική ακυρωση αίτησης.doc YΔ_οριστική ακυρωση αίτησης_ΑΠΕΝΤΑΞΗΣ.doc YΔ_οριστική ακυρωση αίτησης_ενστασης.doc

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Ηλία, καλό μήνα και μπράβο σου για την ενημέρωση.

Σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που βρίσκονται σ' αυτή τη κατάσταση και μεταξύ αυτών ανήκω κι εγω, μετά το τηλεφώνημα που είχα πριν λίγο απο πελάτη με αίτηση στο πρόγραμμα του '21.

Edited by dib
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.