Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καθαίρεση μη φέροντος τοίχου σε δημόσια υπηρεσία


 
NickGalis

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Μήπως τυχαίνει να γνωρίζει κανείς εαν για να καθαιρεθεί ένας μη φέρων, ή καλύτερα μερικώς φέρων* τοίχος σε μια δημόσια υπηρεσία, θα πρέπει να βγει άδεια από την πολεοδομία;

 

* ως μερικώς φέρων εννοείται ότι παραλαμβάνει ένα μικρό φορτίο από την υπερκείμενη στέγη.

 

σημείωση: η τεχνική υπηρεσία εγκρίνει την επέμβαση

Link to comment
Share on other sites

Ανεξάρτητα απ' το αν o τοίχος βρίσκεται σε δημόσια (ή μη) υπηρεσία η οπουδήποτε αλλού, κάποιος μηχανικός θα πρέπει να κάνει την απαραίτητη διαδικασία. Ειλικρινά δεν έχω καμμία διάθεση να είμαι ειρωνικός αλλά πρώτη φορά ακούω (ή καλύτερα διαβάζω) για "μερικώς φέρων τοίχο". Αν δεν είσαι μηχανικός, πως ξέρεις ότι "παραλαμβάνει ένα μικρό φορτίο από την υπερκείμενη στέγη";

Link to comment
Share on other sites

φίλε παρανόησες ή ίσως δεν το διατύπωσα ξεκάθαρα. Προφανώς είμαι μηχανικός, το θέμα είναι εαν χρειάζεται (ΚΑΙ) άδεια πολεοδομίας ή αρκεί η έγκριση της οικείας τεχνικής υπηρεσίας.

Και μια σημείωση: αυτονότα θα παραληφθεί το φορτίο με μεταλλική κατασκευή

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούσα να ξέρω ότι εννοούσες πως θα κατασκευαστεί μεταλλική κατασκευή. Το σχόλιό μου έγινε με -απόλυτα- φιλική διάθεση.

 

Στο θέμα μας τώρα, αρκεί έγκριση μικροεπισκευών από την πολεοδομία όταν θέλουμε να αλλάξουμε την εσωτερική διαρρύθμιση (αλλαγές μη φερόντων τοίχων). Αναφέρεις, όμως, μεταλλική κατασκευή, οπότε το καλύτερο είναι να τηλεφωνήσεις στην πολεοδομία που ανήκει το κτίριο. Στο λέω αυτό γιατί μου έχει συμβεί διαφορετικές πολεοδομίες να δέχονται διαφορετικές εργασίες ως "εργασίες μικρής κλίμακος". Η τεχνική υπηρεσία, πάντως, δεν έχει σχέση.

Link to comment
Share on other sites

θες άδεια.

 

Αν είναι αμιγώς δημόσια θα βγει ατελώς.

 

Αν όχι (πχ ΝΠΙΔ εποπτευόμενο από Υπουργείο ή ΑΕ του δημοσίου) τότε θα εκδοθεί κανονικά......8-)

Link to comment
Share on other sites