Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περιβαλλοντικές μελέτες και υπογραφή


Recommended Posts

Είμαι μηχανολόγος μηχανικός Τ.Ε και θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να λέει επακριβώς ποιός υπογράφει και τι στις περιβαντολογικές μελέτες. Μέχρι χθές ήξερα ότι εμείς δεν υπογράφουμε των ΤΕΙ. Σήμερα ένας μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ μου είπε ότι αυτο δεν ισχύει. Ότι δηλαδή δέχονται απο τις υπηρεσίες ΜΠΕ και από τεχνολόγους.

Ποιός υπογράφει τελικά και πού;

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να υπογράφουν οι απόφοιτοι Τ.Ε.Ι στις Περιβαλλοντικές "εκθέσεις"

Μελέτες (?) κατηγορίας Β4 δηλαδή που κατατίθενται στην νομαρχία.Συνάδελφος Τ.Ε.Ι (είπε) οτι είχε κάνει ερώτηση στο Υ.Π.ΕΧ.Ω.Δ.Ε και του είπαν οτι οποιοσδήποτε (?) μπορεί παρόλα αυτα δεν μας ανέβασε την απάντηση να δούμε και εμείς

Στην θέση σου θα έκανα και εγώ γραπτό ερώτημα στο υπουργείο οπλισμένου σκυροδέματος

 

Σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία πάντως σίγουρα όχι γιατί απαιτείται η κατοχή μελετητικού πτυχίου . Ακόμα και από μηχανικους περιβάλλοντος ,οι ίδιοι του ΥΠΕΧΩΔΕ που ύστερα από αυστηρή κρίση δίνουν το μελετητικό κατηγορίας 27 με ένα (1 ) μάθημα μας πιστοποιούν και εμάς οτι τα ξέρουμε.

 

Επίσης δεν λέγονται "περιβαντολογικές μελέτες" αλλά περιβαλλοντικές

Επίσης οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) που φαντάζομαι εννοείς είναι υποκατηγορία των Περιβαλλοντκών μελετών

Link to comment
Share on other sites

Σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία πάντως σίγουρα όχι γιατί απαιτείται η κατοχή μελετητικού πτυχίου .

ισχύει και για ιδιωτικά αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι η μόνη κατηγορία μελετών που ισχυει και στα ιδιωτικά , και να πεις οτι είχαν σοβαρά κριτήρια για την απονομή του μελετητικού να δεχθούμε οτι κόπτονται για την ποιότητα των μελετών , τώρα όμως το δίνουν χωρίς κριτήρια σε κάθε πικραμένο.Ουσιαστικά η Γ.Γ.Δ.Ε δίνει επαγγελματικά δικαιώματα με μία απόφαη της Χ επιτροπής , που δεν γράφουν καν από ποιούς αποτελείται.

Link to comment
Share on other sites