Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εκπαίδευση σε θέρμανση/ κλιματισμό


Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός και εργάζομαι σε τεχνικό γραφειο με πολιτικούς μηχανικούς. Ασχολούμαι κυρίως με μελέτες για οικοδομικές άδειες .Θα ήθελα σιγά σιγα να εξειδικευτω/εμβαθύνω στην θέρμανση/ κλιματισμό( συστήματα με αντλίες θερμότητας και fan coils, ενδοδαπεδια συστήματα και vrv). Ήθελα να ρωτήσω αν έχετε να μου προτείνετε κάτι που θα με βοηθήσει ή αν κάποιος συνάδελφος θα ήθελε να μου δείξει κάποια πράγματα ( επί πληρωμή φυσικά). Θέλω πρακτικά γνώση για την δουλειά μου και όχι ακαδημαϊκή/ θεωρητική.
Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, christinak90 said:

Θέλω πρακτικά γνώση για την δουλειά μου και όχι ακαδημαϊκή/ θεωρητική

Δεν έχεις δίκιο, η θεωρητική γνώση των μηχανικών είναι μαθηματικοποιημένη εμπειρία. 

1) Έχεις ένα πολύ ωραίο, το καλύτερο θα έλεγα, (Cengel - Boles - "Θερμοδυναμική για Μηχανικούς") σύγγραμμα θερμοδυναμικής. Όποιος δεν έχει κατανοήσει τις βασικές έννοιες των θερμοδυναμικών καταστάσεων και διεργασιών και ασχολείται με αυτές "ως μηχανικός" είναι απλώς παπαγάλος. Η ψυχρομετρία, οι καύσεις ο κλιματισμός κλπ είναι στα "αδίδακτα" πίσω κεφάλαια, τα διαβάζεις μόνη σου πολύ εύκολα. To σύγγραμμα αυτό δεν είναι θεωρία, είναι "εγχειρίδιο χρήσης"

2) Σου προτείνω το δίτομο του κλιματισμού της Carrier. Βεβαίως υπάρχουν πολλά άλλα στην ελληνική βιβλιογραφία όπως το βιβλίο του Βραχόπουλου και αρκετά ακόμη.

20 ώρες πριν, christinak90 said:

ή αν κάποιος συνάδελφος θα ήθελε να μου δείξει κάποια πράγματα ( επί πληρωμή φυσικά)

Μην πανικοβάλλεσαι😊 Διάβασε όλα τα παρόμοια θέματα του φόρουμ michanikos και βλέπουμε. Εδώ είμαστε στο φόρουμ. Αλλά ψάξε πρώτα.

Το μόνο που μένει είναι η ενδοδαπέδια αλλά και αυτή, αν μοντελοποιήσεις σωστά το πρόβλημα είναι μια επιδαπέδια θερμή πλάκα.

Edited by Konstantinos IB
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο