Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καινούργια μηχανικός στην αγορά


Lgou

Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι , είμαι μηχανολόγος μηχανικός και όπως καταλάβατε από τον τίτλο μετά από 5 χρόνια πανεπιστήμιο και ένα χρόνο μεταπτυχιακό στη Αγγλία βγήκα και εγώ στην αγορά εργασίας.

χωρίς να έχω πατέρα μηχανικό και κάποια πρότερη σχέση με το αντικείμενο , είμαι λίγο στα θολά νερά. Γιαυτο θα ήθελα τα φώτα σας , κυρίως από τους παλιούς του επαγγέλματος.

Ακούω διάφορα σχετικά με το που μπορώ να εργαστώ και τι δυνατότητες έχει το πτυχίο μου. Μπορεί κάποιος να μου πει στην ελεύθερη αγορά που μπορώ να κινηθώ?, μπορώ να αναλαμβάνω έργα στην πόλη μου και αν ναι μέχρι ποια έργα? Μπορώ να εργαστώ μόνη μου ή χρειάζομαι και τη σύμπραξη πολιτικού μηχανικού? Μπορώ να εργαστώ στον ιδιωτικό τομέα ή είναι καλύτερα να προχωρήσω μόνη μου?

 

Θέματα που μπορεί να σας φαίνονται χαζά αλλά για μένα είναι σημαντικά γιατί πρέπει να ξέρω προς τα πού να προχωρήσω.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο και όποιος μπορεί ας μου δείξει τον δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Δες αυτό το βιβλίο :

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ (ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΕΥΘΥΝΕΣ)(Συνοδεύεται από CD-ROM) , Δ. Δαλαβάγκα - Θ. Κονταξή ,Σελίδες 324, ISBN 960-8257-24-7, Τιμή 30,00 € Μέγεθος 21x28, © 2003

 

http://www.tekdotiki.gr/index.asp?p=eshop&addid=73

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βιβλίο πραγματικά είναι πολύ περιεκτικό και αξίζει η αγορά του.

 

Μπορείς να ασχοληθείς με αρκετά πράγματα αλλά όχι με όλα μαζί. Κουβέντα face to face με παλιότερους συναδέλφους θα σου προσφέρει γνώσεις σχετικά με τις επαγγελματικές διεξόδους που έχεις.

Για αρχή μάλλον θα δουλέψεις για κάποιον εργοδότη και όχι ως ελ.επαγγ, αφού λες οτι δεν έχεις γονιό μηχανικό ή εμπειρία. Άρχισε να κοιτάζεις αγγελίες, φτιάξε βιογραφικό, σκέψου τι σου αρέσει...Και υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς? Φυσικά και είναι. Το λινκ του gnusselt δεν λειτουργεί, κάτι έχει ο σερβερ τους. Δες το εδώ πχ