Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΓΡΗΓΟΡΗΣ7

Members
  • Περιεχόμενα

    16
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Helpful Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ευχαριστώ συνάδελφε! Θα συμφωνήσω σε όλα μαζί σου!Είναι η καλύτερη λύση αυτή που προτείνεις,κατά τη γνώμη μου πάντα!
  2. Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε! Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και τις δέχομαι φυσικά. Αλλά ο κάθε ένας έχει το δικό του σκεπτικό που το εφαρμόζει στα τοπογραφικά που κάνει. Η δική μου γνώμη είναι οτι σε ένα τοπογραφικό ο μηχανικός που το έχει αναλάβει θα πρέπει να έχει καταλήξει σε ένα συμπέρασμα (εφόσων είναι δυνατόν αυτό) και να γράψει την δήλωση του. Εγω προσωπικά αποφεύγω να γράψω εάν και εφόσον .......... Αυτό που με ενδιαφέρει είναι σήμερα,με βάση τον έλεγχο που έχω κάνει (εχω ψάξει,εχω διαβάσει και έχω ρωτήσει) τι ισχύει. Το αν θα διανοιχθεί ένας δρόμος σε 10, 20,50 χρόνια και αν διανοιχθεί και ποτέ,δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Με απασχολεί σήμερα που μεταβιβάζεται αν είναι άρτιο ή μη. Εάν διανοιχθεί σε 20 χρόνια ας κάνει ενα νέο τοπογραφικό ο νέος ιδιοκτήτης του ακινήτου που θα λέει οτι είναι άρτιο και οικοδιμήσιμο. Σας ευχαριστώ και πάλι όλους
  3. Δηλαδή συνάδελφε αν πήγαινε κάποιος με ένα κάρο για να πατηθεί ο δρόμος θα θεωρούνταν κοινόχρηστος αναγνωρισμένος? Για να θεωρηθεί ενας δρόμος κοινόχρηστος θα πρέπει να έχει διανοιχθεί με νόμιμο τρόπο, εδώ έχουμε εναν δρόμο που φαίνεται μόνο στους χάρτες της διανομής.Πουθενά αλλου. Αυτο που ενέβασε ο δημήτρης μιλάει για δρόμους που σήμερα υφίστανται. Εγω πάντως δεν παίρνω την ευθύνη να υπογράψω ενα τοπογραφικό ( ας είναι και κλήρος) απο την στιγμή που δρόμος δεν υφίσταται και δεν εχει διανοιχθεί ποτέ. Ειδικά και μετά την απόφαση του ΣΤΕ Καλές διακοπές σε όλους.
  4. Μάλλον ισχύει το πρώτο,γιατί σε παλιές αεροφωτογραφίες ο δρόμος δε φαίνεται πουθενά.Άρα όπως σωστά αναφέρεις δεν υπάρχει πρόσωπο.Άρα μη άρτιο. Ευχαριστώ!
  5. Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Δε θα διαφωνήσω,αλλά όταν και η πολεοδομία δεν είναι σίγουρη και δεν σου δίνει μια απάντηση τεκμηριωμένη και το παίρνεις πάνω σου τι κάνεις? Στη πολεοδομία δεν ξέρανε με σιγουριά να απαντήσουν,και μου είπαν οτι σε περίπτωση καταγγελίας θα υπάρχει πρόβλημα. Επίσης για να θεωρηθεί ένας δρόμους κοινόχρηστος θα πρέπει να έχει διανοιχθεί με κάθε νόμιμο τρόπο.(εδω δέν έχει διανοιχθεί ποτέ,εχει μέσα ελιές και δέντρα) Προβληματίζομαι ακόμα και δέν εχω αποφασίσει τι θα κάνω, γιατί πάει για μεταβίβαση όπως σας είπα.
  6. Σα να αρχιζω να αλλαζω γνωμη...! Δηλαδή εάν γίνει η αγοραπωλησία και ο νέος ιδιοκτήτης πάει να βγάλει άδεια,πιστέυετε οτι δέν θα έχει πρόβλημα που ο δρόμος δεν είναι διανοιγμένος? Διότι θα έχει ενα τοπογραφικό που θα λέει ότι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο.
  7. Το σκέφτηκα και αυτό συνάδελφε,αλλα το πρόβλημα είναι οτι πάει για αγοραπωλησία και ο συμβολαιογράφος πρέπει να βγάλει μία αντικειμενική. Ευχαριστώ!
  8. Στο κτηματολόγιο το έχει με ξεχωριστό ΚΑΕΚ και σε ένα συμβόλαιο του 87 λέει οτι συνορεύει με αγροτικό.Τίποτα άλλο.Και σε παλιές αεροφωτογραφίες δεν φαίνεται να υπάρχει ο δρόμος. Άρα μάλλον καταλήγω στο να γράψω μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. Ευχαριστώ πολύ!
  9. Συνάδελφοι καλησπέρα! Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα τοπογραφικό που κάνω. Πρόκειται για κληροτεμάχιο εκτός σχεδίου που ενώ στον χάρτη διανομής του 58 φαίνεται να υπάρχει δρόμος, στην πραγματικότητα δέν έχει κατασκευαστεί ποτέ αυτός ο δρόμος. Ο προβληματισμός μου είναι επειδή πάει για μεταβίβαση το ακίνητο και πρέπει στο τοπογραφικό να γράψω αν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο ή μη, πια είναι η γνώμη σας? Εσείς πώς θα το αντιμετωπίζατε? Με κάποιους συνάδελφους που το συζήτησα οι απόψεις είναι διαφορετικές Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  10. Με 7 μετρα προσωπο δυσκολο το βλεπω.Και κοινοχρηστος ας πουμε οτι ειναι θελεις 25 μετρα,και οι παρεκκλισεις σε δημοτικο επαρχιακο εθνικο ξεκινανε απο 10 μετρα
  11. Καλησπέρα! Συνάδελφε νομίζω πως αν αγοράσει το δίπλα οικόπεδο και είναι ο ίδιος ιδιοκτήτης και στα δύο μπορεί να τα θεωρήσει ως ένα αλλά νομίζω οτι ο χρόνος δημιουργίας είναι η απόκτησει του δεύτερου ακινήτου,δηλαδή σήμερα.Επομένως χάνεται η παρέκκλιση. Μήπως να κάνει συμβολαιογραφική συνένωση για βελτίωση της οικοδομησιμότητας του πρώτου?
  12. Αφου συναδελφε η ιδιοκτησια ειναι μια(τεμνομενη),πως δεν επηρεαζεται το εντος τμημα απο τη στιγμη που θα αλλαξουν τα εμβαδα και θα δημιουργηθουν νεες ιδιοκτησιες?
  13. Νομιζω πως και η διαφοροποιηση να γινει μονο στο εκτος,θα δημιουργηθουν 2 νεες ιδιοκτησιες με σημερινη ημερομηνια,και θα χαθει και η περεκκλιση στα εντος και η θεωρητικη μετατοπιση
  14. Επιτρεπεται να γινει στιγμιαια κατατμηση και με το ιδιο συμβολαιο συνενωση στο ομορο.Δες ομως πρωτα αν ο δρομος σου δινει αρτιοτητα,αν ειναι χαρακτηρισμενος κοινοχρηστος γιατι μετα το ΣΤΕ ειναι δυσκολα τα εκτος σχεδιου
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.