Jump to content

caddboss

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Ουδέτερη

About caddboss

  • Rank
    Νέο Μέλος

Contact Methods

  • Skype
    caddboss

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός
  1. Πάνε, αν διαθέσεις μια περιουσία. Να ένα παράδειγμα: https://www.youtube.com/watch?v=bnpoAIfUWIk Σε περίπτωση που σου φάνηκε κάπως ακριβό, (χαχαχαχαχα, εδώ γελάμε), με το 1/8 της τιμής φτιάχνεις ένα σταθερό μηχάνημα με πολύ καλύτερες επιδόσεις! Μόνο που δεν θα μπορέσεις να το πάρεις μαζί σου. Αν και, το συγκεκριμένο "laptop", και αυτό, μάλλον δύσκολα θα το κουβαλούσες για πολύ ώρα σε μια τσάντα στον ώμο σου :D :D
  2. Αν και πολύ αργοπορημένα, θα ήθελα να παρατηρήσω κάτι σχετικά με το σχήμα της τομής. Πρέπει να προσέχουμε τα ύψη της διέλευσης και να τα μετράμε κάθετα προς τη ράμπα και όχι κατακόρυφα όπως φαίνεται στο σκαρίφημα. Διότι για παράδειγμα σε μια ράμπα με κλίση 25% (μέγιστη δυνατή για γκαράζ με λίγα αυτοκίνητα) εάν έχω κατακόρυφο ύψος κάτω από το δομικό στοιχείο 1.90μ, στην ουσία η απόσταση της ακμής του δομικού στοιχείου από το επίπεδο της ράμπας είναι μόνο 1.84μ. Αν τώρα βάλουμε και κάσες και μηχανισμούς και τα αλατοπίπερα της γκαραζόπορτας, καταλήγουμε να θέλουμε 2.00μ καθαρά, πάντα μετρούμενα κάθετα στο επίπεδο της ράμπας, για να μπορεί να μπει ακόμα και ένα LandCruiser (ύψος ~1.85μ) χωρίς να κινδυνεύει να γίνει κάμπριο
  3. Αν και αρχικά αουτοκαντίστας (από το 1984!!), χρόνια τώρα (από το 1989) χρησιμοποιώ το αρχιτεκτονικό πακέτο Spirit της γερμανικής Softtech, το οποίο κάπου από την έκδοση 12 ή 14 προσαρμόστηκε πάνω στη ΒΙΜ φιλοσοφία σχεδιασμού. Ενώ είμαι ταυτόχρονα και προχωρημένος χρήστης του AutoCAD (με ή χωρίς αρχιτεκτονικές επεκτάσεις) και γνωρίζω καλά τα προτερήματα και τα μειονεκτήματά του, μπορώ να πω πως το SPIRIT είναι μια πάρα πολύ καλή εναλλακτική επιλογή για όσους δεν μπορούν να αποφασίσουν, σε ποιο αρχιτεκτονικό πακέτο να επενδύσουν. Αν και πρόκειται για ανεξάρτητη εφαρμογή (καμία σχέση με AutoCAD δηλαδή) εντούτοις είναι πλήρως συμβατό με τα αρχεία dwg και dxf, σε βαθμό που δεν χρειάζεται καν να τα μετατρέπει κανείς στο δικό του φορμά και μπορεί να τα ενσωματώνει στα δικά του σχέδια ακόμη και ως xref. Επίσης, η τιμή του είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Το πακέτο στοιχίζει 2000US$ (~1460€). Όποιος διαθέτει ένα οποιοδήποτε άλλο "επίσημο" σχεδιαστικό πρόγραμμα, μπορεί να αγοράσει το SPIRIT σαν "αναβάθμιση" του δικού του με 1000US$ (~ 730€). Η κάθε νέα έκδοση κάνει για τον ήδη χρήστη 310US$ (~230€) και υπάρχει και ένα πρόγραμμα ετήσιας συνδρομής (Circle membership) με την οποία έχει πλέον δωρεάν, όσες νέες εκδόσεις και να βγουν για ένα χρόνο. Υπάρχει και πλήρως λειτουργική δοκιμαστική έκδοση (για 10 μέρες κάνει ότι και το πλήρες πρόγραμμα, μετά λειτουργεί ως demo, παύει δηλαδή να κάνει save και plot). Τελειώνοντας θα ήθελα να τονίσω, πως δεν κάνω κανενός είδους διαφήμιση του προγράμματος και ούτε έχω σχέση με την εταιρία που το αναπτύσσει. Είμαι χρήστης του και ως αρχιτέκτονας με εκτεταμένη εμπειρία και γνώσεις σε διάφορα προγράμματα σχεδιασμού μέσω υπολογιστή (εργάστηκα για χρόνια και ως καθηγητής CAD σε ιδιωτική σχολή εφαρμοσμένων τεχνών) θεωρώ πως είναι ένα πλήρες και απολύτως κατανοητό και παραμετροποιήσιμο πρόγραμμα αρχιτεκτονικής σχεδίασης (και όχι μόνο βέβαια) . Η καμπύλη ταχύτητας εκμάθησής και απόδοσης (learning curve) του είναι απότομα ανοδική, πράγμα που σημαίνει πως γίνεται γρήγορα και άκρως παραγωγικό εργαλείο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα.
  4. Αυτό δεν είναι απόλυτο. Υπάρχουν εφαρμογές φωτορεαλισμού που τρέχουν μέσα στο AutoCAD και το αποτέλεσμα που βγάζουν δεν είναι και για πέταμα (Το AutoCAD στις νεότερες εκδόσεις περιέχει το MentalRay σε κάποια προσαρμοσμένη μορφή και υπάρχει και το Accurender 4 και τελευταία το nXt που είναι ειδικά φτιαγμένα για αρχιτεκτονικό rendering.)
  5. Δοκίμασε το SPIRIT της γερμανικής Softtech. http://www.softtech.com Κατέβασε το demo που λειτουργεί για 30 ή 40 ημέρες - αξίζει τον κόπο. Και η τελική τιμή αγοράς δεν είναι τόσο τραγική - λόγω δολαρίου Το δουλεύω από το 1989 (όπως και το AutoCAD) αλλά ως αρχιτεκτονικό καθαρά πρόγραμμα δεν συγκρίνεται.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.