Jump to content

dp_arch

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dp_arch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Παιδιά έκοψα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών σε δημόσιο φορέα (ίσως να είναι ΔΕΚΟ) και μου είπαν ότι από 1/1/2017 γίνεται παρακράτηση 16% υπέρ ΙΚΑ για κάποιον λόγο... Μου το επιβεβαίωσαν και από το ΙΚΑ. Έχω τις εξής απορίες: 1. Αυτά τα χρήματα τα έχασα ή υπάρχει περίπτωση συμψηφισμού με το ΕΦΚΑ? Μήπως τα δηλώνω στο Ε1 κάπου και έχω κάποιο όφελος? 2. Στο τρίμηνο μου θα τα δηλώσω ως εισοδήματα που δεν είδα ποτέ και θα φορολογηθώ για αυτά (ενδεχομένως να μου ανεβάσει και το επόμενο ΕΦΚΑ) ή θα καταχωρήσω την πραγματική αμοιβή μου χωρίς αυτά?
  2. Καλημέρα. Γνωρίζω πως ο ΕΟΤ δεν ζητά αμοιβή. Αυτό που θα ήθελα ως γνώμη είναι τι κόστος θα πω στον πελάτη για την όλη διαδικασία. Ευχαριστώ.
  3. Καλημέρα σας. Θα ήθελα τη γνώμη σας για την αμοιβή μηχανικού που αφορά στη σύνταξη και κατάθεση φακέλου ΕΟΤ. Πρόκειται για διαμέρισμα 100τμ, άρα τουλάχιστον κατάλυμα 4-6 κλινών και η εργασία μου περιλαμβάνει ολόκληρη τη διαδικασία, δηλαδή αποτύπωση και έλεγχο με βάση τα σχέδια της αδείας, σύνταξη τεχνικής έκθεσης, σχεδιασμό κάτοψης με τις κλίνες, συγκέντρωση όλων των σχετικών δικαιολογητικών (υπεύθυνες δηλώσεις, βεβαιώσεις κλπ) και τέλος κατάθεση στην υπηρεσία. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ξανά με σύνταξη φακέλου για τον ΕΟΤ, θα ήθελα να έχω μία εικόνα για το τι συμβαίνει σχετικά με τις αμοιβές. Ευχαριστώ.
  4. H Alpha Bank δίνει δικαίωμα πληρωμής την ίδια μέρα (από 7 π.μ. μέχρι 4 μ.μ.) με μεταφορά στον λογαριασμό GR8301100400000004054611464 της Εθνικής Τράπεζας. Προσοχή: για να ισχύσει η εντολή πρέπει να συμβαίνουν 3 πράγματα. 1. Τα έξοδα να βαρύνουν τον εντολέα, το ποσό είναι 4 ευρώ, ώστε στον λογαριασμό του ΤΣΜΕΔΕ να φανεί το ποσό πληρωμής που αναφέρεται στο ειδοποιητήριο με ακρίβεια δεκαδικού. 2. Το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου να αναφέρει το εξής: ΤΣΜΕΔΕ/ΕΤΑΑ 3. Η αιτιολογία προς τον δικαιούχο να είναι ο αριθμός του ειδοποιητηρίου (σε εμένα και νομίζω σε όλους 9 αριθμοί, τους γράφουμε χωρίς κενό πριν τον τελευταίο αριθμό)
  5. ΟΚ, έτσι εξηγείται και ο λόγος που δεν μπορώ να βρω την διαδικασία για την αίτηση στο site του tsmede... Ευχαριστώ!
  6. Και εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι αλλά δεν ξέρω πως να κάνω την αίτηση! Ειδοποιητήριο όντως δεν εκδίδεται ενώ κάτω αριστερά στο site του tsmede που πατάω Αίτηση υπαγωγής στο Ν.4321/15 απλά μου λέει ότι η ρύθμιση οφειλών που είχα κάνει πριν 2 μήνες είναι ολοκληρωμένη επιτυχώς...
  7. Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες, είναι αυτά που χρειάζομαι! Θα κάνουμε όλες τις ενέργειες και θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.
  8. Μέχρι τώρα οι καλλιέργειες του κτήματος (ελιές) ποτίζονται από τον ιδιοκτήτη ο οποίος πηγαίνει και φέρνει με δοχεία νερό από μία δημοτική βρύση 1χλμ μακριά από το κτήμα. Ένας από τους βασικούς λόγους κατασκευής της αποθήκης ήταν να πάρει νερό ώστε να μπορέσει να αυξήσει την καλλιέργειά του χωρίς όλον αυτόν τον κόπο. Και από την στιγμή που κατασκευάστηκε ένα κτίσμα νόμιμα και αφού πληρούνται οι προϋποθέσεις δεν καταλαβαίνω γιατί να μην γίνει η σύνδεση. Αυτό που ψάχνω είναι η νομοθεσία που αφορά σε όλα αυτά ώστε να κάνουμε ένσταση στον Δήμο με επιχειρήματα. Όσο για την πληρωμή των δικτύων προφανώς ο ιδιοκτήτης εφόσον είναι να συνδεθεί, θα πληρώσει ότι χρειαστεί από τέλη σύνδεσης κλπ.
  9. Καλησπέρα, Πρόκειται για μία λιθόκτιστη αποθήκη σε αγρόκτημα 4,5 στρεμμάτων σε εκτός σχεδίου περιοχή. Πριν 2 χρόνια, πήραμε άδεια μικρής κλίμακας για την κατασκευή της και αφού τελείωσαν οι εργασίες, πήραμε σφραγισμένο στέλεχος από την Πολεοδομία για ηλεκτροδότηση. Μας είπαν ότι με το ίδιο θα κάναμε αίτηση και στον Δήμο για σύνδεση με το δίκτυο του νερού. Με την ΔΕΗ δεν υπήρχε θέμα, η αποθήκη ηλεκτροδοτήθηκε κανονικά. Με τον Δήμο όμως, όταν κάναμε την αίτηση με όλα τα δικαιολογητικά που μας ζητούσαν και ενώ μας είπαν πως είμαστε εντάξει, έγινε Δημοτικό Συμβούλιο και τελικά δεν επιτρέψανε την υδροδότηση. Η δικαιολογία τους ήταν του τύπου "δεν υδροδοτούμε αγροκτήματα" αλλά εδώ δεν πρόκειται για αγρόκτημα αλλά για αγροτική αποθήκη νομίμως υφιστάμενη. Προκειται να κάνουμε ένσταση στον Δήμο για αυτή την υπόθεση και καλό θα ήταν να κάνουμε αναφορά σε κάποια συγκεκριμένη εγκύκλιο. Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι επ'αυτού, παρακαλώ ας βοηθήσει. Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Manolis gon
  10. Καλησπέρα, Πρόκειται για επισκευαστικές εργασίες σε ισόγεια κατοικία η οποία έχει υπαχθεί στην ρύθμιση του Ν. 4014/2011 για την τακτοποίηση δύο ξύλινων στεγάστρων. Προφανώς, ακόμα και αν οι εργασίες πρόκειται να γίνουν σε καθαρά νόμιμο τμήμα του σπιτιού, δεν προβλέπεται η επιλογή της ενημέρωσης της ΥΔΟΜ προ 48 ωρών αφού το σπίτι θεωρείται ολόκληρο "τακτοποιημένο" ασχέτως αν ήταν αυθαίρετες μόνο οι πέργκολες. Οπότε, για να κάνουμε οποιαδήποτε εργασία υπαγόμαστε στην απόφαση 2975/12 ως "Εργασίες Επισκευής Αυθαίρετων Κατασκευών". Σε αυτήν την περίπτωση επιτρέπεται κάποια επέμβαση στα ανοίγματα των όψεων; Το ξέρω ότι ακούγεται δύσκολο αλλά στο ΦΕΚ δεν αναφέρεται πουθενά. Αναλυτικά: Άρθρο 1 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ 1. Ως εργασίες επισκευής που αποβλέπουν στην υγιει− νή, την αισθητική βελτίωση − αποκατάσταση και τη συ− νήθη συντήρηση των αυθαιρέτων κατακευών, που έχουν υπαχθεί στη ρύθμιση του άρθρου 24 του ν. 4014/2011 όπως ισχύει, νοούνται οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χρωματισμοί, μικρές εσωτερικές επισκευές ή διασκευ− ές που δεν θίγουν τη φέρουσα κατασκευή του κτιρίου, επισκευές δαπέδου, επισκευές, διασκευές ή συμπληρώ− σεις των εγκαταστάσεων και αγωγών, τοποθέτηση ή αντικατάσταση ειδών υγιεινής, θυρών και παραθύρων, καθώς και μικρές επισκευές θυρών, παραθύρων, στεγών− δωμάτων και γενικά μικρές και μεμονωμένες επισκευές για λόγους χρήσης, υγιεινής, προστασίας και ενεργεια− κής αναβάθμισης του κτιρίου. Σε περίπτωση που απαιτείται χρήση ικριωμάτων υπο− βάλλεται δήλωση ανάληψης μελέτης και επίβλεψης των ικριωμάτων από αρμόδιο μηχανικό. Αναφέρει "τοποθέτηση ή αντικατάσταση...θυρών και παραθύρων". Τοποθέτηση παραθύρου σημαίνει ΚΑΙ νέο άνοιγμα στον τοίχο. Αντιθέτως, στον ΝΟΚ το αναφέρουν σαφώς για τις εργασίες που καλύπτει η έγγραφη ενημέρωση προ 48 ωρών: "Αντικατάσταση εσωτερικών ή εξωτερικών κουφωμάτων στο ίδιο άνοιγμα". Εκεί είναι σαφές! Αλλά στην περίπτωση επισκευής αυθαιρέτου δεν είναι! Αν έχει κάποιος σχετική εμπειρία θα με βοηθήσει πολύ γιατί στην Πολεοδομία δεν βγάζω άκρη. Και είναι αρκετά σημαντικό να ξέρεις πως σε αφήνουν να σχεδιάσεις τα παράθυρα..! Ευχαριστώ!
  11. Σύμφωνα με την προηγούμενη νομοθεσία, για κατασκευή λιθόκτιστης αποθήκης επιφάνειας μέχρι 15τμ σε άρτιο οικόπεδο χρειαζόταν άδεια μικρής κλίμακας. Για την κατεδάφιση της θα χρειαζόταν άδεια κατεδάφισης. Και εξακολουθεί όπως φαίνεται να χρειάζεται και με τον καινούριο κανονισμό.
  12. Διαβάζοντας τον Νεό Οικοδομικό Κανονισμό, συμπεραίνω πως αφού δεν αναφέρεται στις Εργασίες Μικρής Κλίμακας η κατασκευή λιθόκτιστης αποθήκης 15τ.μ σε καλλιεργούμενο αγρόκτημα (όπως ίσχυε μέχρι φέτος), θα πρέπει να εκδοθεί κανονική άδεια για την κατασκευή της. Υπάρχει κάποιος που να έχει πρόσφατη εμπειρία σε κάτι τέτοιο; Όντως χρειάζεται κανονική άδεια;
  13. Δυστυχώς, ούτε στο συμβόλαιο ούτε στη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο. Έχουμε ρωτήσει όλη την πολυκατοικία και κανείς δεν έχει τίποτα. Έχουν περάσει και σχεδόν 50 χρόνια και έχουν αλλάξει τόσοι ιδιοκτήτες. Στο ισόγειο δεν έχει καταστήματα ούτε ιατρείο.
  14. Καλησπέρα, Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Πρόκειται για πολυκατοικία περίπου του '65 όπου είναι να γίνει πώληση σε διαμέρισμα οπότε και χρειάζεται η βεβαίωση μηχανικού για μη αυθαίρετο. Ο ιδιοκτήτης όπως και κανείς άλλος στο κτίριο δεν έχει στέλεχος αλλά ούτε και κανένα άλλο στοιχείο. Έψαξα στο ηλεκτρονικό αρχείο της πολεοδομίας και δεν βρήκα ούτε καν αριθμό αδείας. Ούτε η ΔΕΗ έχει κάτι, το μόνο που έμαθα είναι το συγκεκριμένο διαμέρισμα πήρε ρεύμα για 1η φορά το 1965. Εν τω μεταξύ πρόκειται για πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας (Ακρόπολη) που πιστεύω δύσκολα δεν έχει άδεια. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Η πολεοδομία δεν αναλαμβάνει ανασύσταση μιας που δεν υπάρχει αρ. αδείας. Το λαμβάνω λοιπόν κι εγώ ως αυθαίρετο και προχωρώ σε τακτοποίηση ή υπάρχει κάτι άλλο που δεν γνωρίζω;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.