Μετάβαση στο περιεχόμενο

COSTAS P

Members
  • Περιεχόμενα

    4
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Χανιά

COSTAS P's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. http://www.prismaglass.gr/gr/articles/i_articles.asp?id=1 Ίσως βοηθήσει στην συζήτηση.
  2. Αναγκαίο είναι να υπάρχει το ανεπίστροφο κλαπέ στην έξοδο του μοτερ του απορροφητήρα πράγμα που το έχει η πλειοψηφία των καινούργιων απορροφητήρων, αυτό βεβαία είναι για την αποφυγή εισόδου εξωτερικού αέρα, σκόνης, σκουπιδιών κ.α. στον απορροφητήρα, αλλά πιστεύω ότι θα έχει και ηχοαπορροφητικη ικανότητα κατά κάποιο τρόπο όπως επίσης και η ‘’σιτα’’ στην έξοδο του σωλήνα προς το περιβάλλον
  3. Σίγουρα ναι. Για να είναι ακόμα πιο ρεαλιστική η εργασία σου συμφωνά με τα ελληνικά δεδομένα θα πρέπει να θεωρήσεις δεδομένο το +10t ίσως και παραπάνω. Πάντως καλό είναι να ξέρεις ότι πολλά από τα φορτηγά της αγοράς είναι κατασκευασμένα για μικτό βάρος παραπάνω από τους 40t.
  4. Απ’ όσο ξέρω το μεγαλύτερο μικτό βάρος φορτηγού (συρμού) που επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία είναι 40t, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι στους δρόμους δεν κυκλοφορούν έστω και παράνομα, φορτηγά με πολύ παραπάνω βάρος.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.