Μετάβαση στο περιεχόμενο

lift

Members
  • Περιεχόμενα

    11
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    www.anelkistiras.com
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lift's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Φήμη στην κοινότητα

  1. Στο άρθρο 29 του Κτιριοδ. Κανονισμού (ΦΕΚ 59Δ/89) που αναφέρεται για ανελκυστήρες, αναφέρεται γενικά για ανελκυστήρες όλων των κτιρίων, που θα πρέπει να είναι ΑΜΕΑ για όλα τα κτίρια, απλός βάζει ένα όριο και λέει από 9 μέτρα διαδρομή και κάτω δεν είναι υποχρεωτικός ο ανελκυστήρας, εάν κάποιος θέλει να βάλει ανελκυστήρα, τότε θα πρέπει να ακολουθήσει το άρθρο 29 κλπ κλπ Οι επιθεωρητές που κάνουν έλεγχο στο τέλος βλέπουν μια υφιστάμενη κατάσταση και πιστοποιούν την ασφαλή λειτουργία του ανελκυστήρα , η οποία δεν μπορεί να αλλάξει και ούτε είναι οι αρμόδιοι να επιβάλουν τον ΓΟΚ που στην προκειμένη περίπτωση είναι οι πολεοδομίες Κανονικά όπως λες και εσύ, οι νομαρχίες παλαιότερα ή οι δήμοι τώρα, θα έπρεπε να στείλουν έγγραφα στις πολεοδομίες και να πέσουν τα αντίστοιχα πρόστιμα αλλά… Και μιλάω τώρα όχι μόνο για κτίρια με διαδρομή κάτω από 9 μέτρα ,πάρα πολλά κτίρια με διαδρομή πάνω από 9 μέτρα δεν έχουν τις απαιτούμενες διαστάσεις , τουλάχιστον το 60% με 70% Ρωτήσαμε και μας απάντησαν ότι δεν τους ενδιαφέρουν τα υπόγεια Σου απάντησε ο slalom
  2. Ναι υπάρχει στην Θεσσαλονίκη και είναι η εταιρία με την οποία συνεργάζομαι Κάποια στιγμή θα κάνουμε σεμινάρια θα σε ειδοποιήσω Η εταιρία είναι QMScert (για τον Νίκο)
  3. Το χαρτί του Ανελκυστήρα για την ΔΕΗ το υπογράφει ο μηχανικός που έκανε τις μελέτες για την άδεια λειτουργίας απο την νομαρχία Μπορώ να είμαι μηχανικός εγκαταστάτης σε δύο τεχνικά γραφεία ανελκυστήρων; και σε 100 εαν θέλεις χωρίς πρόβλημα
  4. Όχι φυσικά στην Γερμανία ζούμε Κάπως έτσι Ο λόγος είναι απλός Από το σχέδιο στην πράξη μεσολαβούν πολλοί παράγοντες οπότε βγαίνει κάτι άλλο στο τέλος
  5. Στο περίπου Για να είναι 3 ατόμων πρέπει να έχεις τουλάχιστον 0.6μ^2 δηλαδή ένα θάλαμο 0.8Χ0,8 = 0,64μ^2 Μήκος φρεατίου = 0,8 μήκος θαλάμου +0,08 παραπέτο +0,02 διάκενο +10 στραβώματα =1,00 Πλάτος φρεατίου =0,8 πλάτος θαλάμου +0.35 έμβολο +0,10 στραβώματα =1,25 Άρα θέλεις το ελάχιστο 1,00Χ1,25 , αλλά καλά κάνει η εταιρία και σου δίνει αυτές τις διαστάσεις για να μπορεί να μπει το έμβολο και από τις δυο διαστάσεις Στους παραπάνω υπολογισμούς δεν έβαλα τα απρόβλεπτα και έδωσα το μικρότερο στράβωμα φρεατίου, γιατί είναι πολύ μικρή η διαδρομή του θαλάμου
  6. ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΟΤ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΙΑ ΘΑΛΑΜΟΥ άτομα/m^2 1 /0.28 2 /0.49 3 /0.60 4 /0,79 5 /0.98 6 /1.17 7 /1.31 8 /1.45 9 /1.59 10 /1,73 11 /1,87 12 /2.01 13 /2.15 14 /2.29 15 /2,43 16 /2,57 17 /2.71 18 /2,85 19 /2.99 20 /3.13 Για επιβάτες πέρα των 20 προστίθενται 0,115 m2 για κάθε επιπλέον επιβάτη διαστάσεις θαλάμου=1,25cmX1,25cm=1,5625m^2 αρα 8 ατομων και οχι 3 ατομων
  7. Σύμφωνο και εγώ με τα παραπάνω μιας που είμαι και επιθεωρητής ανελκυστήρων 10 χρόνια
  8. Γεια σας παιδιά Μιας που παλαιότερα έβαζα ανελκυστήρες και τώρα είμαι και επιθεωρητής ανελκυστήρων τα 10 τελευταία χρονιά να σας ενημερώσω λίγο Οι ελάχιστες διαστάσεις θαλάμου για ανελκυστήρα σε νέα κτίρια(από το 1985 και μετά!!!), θα πρέπει τουλάχιστον να είναι, μήκος 140cm, για να μπορεί να μπει καροτσάκι με τον συνοδό του (δεν υπολογίζονται τα παραπέτα του θαλάμου) και πλάτος 110cm, για να μπορεί να στρίψει εάν χρειαστεί , αυτό πρέπει να εφαρμόζεται, για όλες τις περιπτώσεις, είτε είναι 2 στάσεις, είτε είναι 20 στάσεις, εκτός εάν υπάρχει και δεύτερος ανελκυστήρας στο κτίριο, οπότε μόνο τότε μπορείς να τον κάνεις μικρότερο, ή ότι θέλεις, και αυτό γιατί, όταν υπάρχει ένας ανελκυστήρας σε ένα κτίριο, αυτός πρέπει να είναι ανελκυστήρας για ΑΜΕΑ Οι εσωτερικές ελάχιστες διαστάσεις φρεατίου για ανελκυστήρα παίζουν αναλόγως την θέση του αντιβάρου (για τα ηλεκτροκίνητα) ή του εμβόλου (για τα υδραυλικά ) και των θυρών του ανελκυστήρα Επειδή μιλάμε για ανελκυστήρα ΑΜΕΑ οι πόρτες των ορόφων και του θαλάμου πρέπει να είναι υποχρεωτικά αυτόματες σε όλες τις περιπτώσεις (και όχι ημιαυτόματες όπως συνηθίζεται )εκτός εάν υπάρχει και δεύτερος ανελκυστήρας ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΦΡΕΑΤΙΟΥ (εσωτερικές ) ΜΗΚΟΣ +140cm μήκος θαλάμου +8cm (το παραπέτο) +2cm (το διάκενο μεταξύ θαλάμου και φρεατίου) +5cm έως 10cm (το στράβωμα του φρεατίου από μπροστά αυτό εξαρτάται πόσο καλός μάστορας είναι αυτός που ρίχνει τα καλούπια- μπετό ) +0cm το πάχος της αυτόματης πόρτας τύπου BAS του θαλάμου , +0cm για ημιαυτόματη πόρτα φρεατίου δεν προσθέτεις τίποτα (η αυτόματη πόρτα του ορόφου δεν υπολογίζεται γιατί αυτή δεν κινείται πάνω κάτω) +5cm μονόφυλλη πλευρικού ανοίγματος ή δίφυλλη κεντρικού ανοίγματος +10cm δίφυλλη πλευρικού ανοίγματος ή τετράφυλλη κεντρικού ανοίγματος, +15cm τρίφυλλη πλευρικού ανοίγματος ή εξαάφυλλη κεντρικού ανοίγματος +,… …κλπ) +5cm με 10cm το στράβωμα του φρεατίου από πίσω από τον θάλαμο +35cm σε περίπτωση που μπει και από πίσω από τον θάλαμο το αντίβαρο για ηλεκτροκίνητα ή για το έμβολο +35cm (προσοχή για υδραυλικά αυτό μπορεί να αυξηθεί μέχρι και +50cm εξαρτάται από τις στάσεις του ανελκυστήρα και από το ωφέλιμο φορτίο του δηλαδή αυξάνει η διάμετρος του εμβόλου) +5cm απρόβλεπτα ΠΛΑΤΟΣ Στο πλάτος, έχουμε να υπολογίσουμε δυο περιπτώσεις, και διαλέγουμε την μεγαλύτερη: Α)περίπτωση +110cm πλάτος θαλάμου +10cm έως 20cm το στράβωμα του φρεατίου από αριστερά και δεξιά από τον θάλαμο +35cm σε περίπτωση που μπει από αριστερά ή δεξιά από τον θάλαμο το αντίβαρο για ηλεκτροκίνητα ή για το έμβολο (προσοχή για υδραυλικά αυτό μπορεί να αυξηθεί μέχρι και +50cm εξαρτάται από τις στάσεις του ανελκυστήρα και από το ωφέλιμο φορτίο του δηλαδή αυξάνει η διάμετρος του εμβόλου) +5cm απρόβλεπτα Β)περίπτωση +0cm (εξαρτάται από τις πόρτες και το άνοιγμα της εισόδου του θαλάμου δηλαδή εάν δεν έχει πόρτες θαλάμου(που απαγορεύεται )ή έχει πόρτες θαλάμου τύπου BUS και ημιαυτόματες πόρτες φρεατίου τότε δεν λαμβάνουμε υπόψη καθόλου αυτήν την περίπτωση και ακολουθούμε την πρώτη) +85cm το άνοιγμα της εισόδου του θαλάμου για αυτόματες πόρτες , +10cm έως 20cm το στράβωμα του φρεατίου από αριστερά και από δεξιά +1/1 της εισόδου cm για μονόφυλλες πλαγίου ανοίγματος ή δίφυλλες κεντρικού ανοίγματος +1/2 της εισόδου cm για δίφυλλες πλευρικού ανοίγματος ή τετράφυλλες κεντρικού ανοίγματος +1/3 της εισόδου σε cm για τρίφυλλες πλάγιου ανοίγματος ή εξάφυλλες κεντρικού ανοίγματος κλπ +5cm απρόβλεπτα Πχ1 ανελκυστήρας 8 ατόμων 5 στάσεων ηλεκτροκίνητος με το αντίβαρο από πίσω και αυτόματες πόρτες κεντρικού ανοίγματος, ταχύτητα 0,63m/sec Θάλαμος 110cm Χ140cm Φρεάτιο εσωτερικές διαστάσεις Μήκος = 140cm +8cm +2cm +(5cm έως 10cm)+5cm +(5cm έως 10cm)+35cm +5cm =205cm έως 215cm Πλάτος = Α)περίπτωση 110cm +(10cm έως 20cm)+5cm =125cm έως 135cm Β)περίπτωση 85cm +(10cm έως 20cm)+1/1Χ85cm +5cm =185cm έως 195cm Άρα για το πλάτος επιλέγουμε την Β περίπτωση 185cm έως 195cm Πχ2 ανελκυστήρας 8ατομων 5στασεων υδραυλικός με το έμβολο δεξιά ή αριστερά από τον θάλαμο και δίφυλλες πόρτες πλάγιου ανοίγματος, ταχύτητα 0,63m/sec Θάλαμος 110cm Χ140cm Φρεάτιο εσωτερικές διστάσεις Μήκος = 140cm +8cm +2cm +(5cm έως 10cm)+10cm +(5cm έως 10cm) +5cm =175cm έως cm185 Πλάτος = Α)περίπτωση 110cm +(10cm έως 20cm)+35cm +5cm =160cm έως 170cm Β)περίπτωση 85cm +(10cm έως 20cm)+1/2Χ85cm +5cm =142,5cm έως 152,5cm Άρα για το πλάτος επιλέγουμε την Α περίπτωση 160cm έως 170cm Όπως βλέπεται μπορείτε να παίξετε με τις πόρτες και την θέση του αντιβάρου ή του εμβόλου για να βγάλετε τις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις Όσον αφορά, το ποσό θα σηκωθεί η οροφή του φρεατίου πάνω από το δώμα (δηλαδή πάνω από την ταράτσα), ο κανόνας είναι ,ότι το ύψος της οροφής του φρεατίου από την τελευταία άνω στάση του θαλάμου, πρέπει να είναι 3,60cm Για το βάθος του πυθμένα του φρεατίου, αυτό θα πρέπει να είναι 1,40cm από την τελευταία κάτω στάση του θαλάμου Εξαιρέσεις υπάρχουν, όταν υπάρχουν ιδιαίτερα και σοβαρά προβλήματα σε αυτές τις διαστάσεις (δηλαδή στο ύψος 3,60cm και στο βάθος 1,40cm)πχ διατηρητέα κτίρια κλπ, όπου γίνεται κάποια ανάλυση κινδύνου και παίρνονται κάποια επιπλέων μέτρα για να μην σκοτωθεί κανένας(συνθλίψει) Προσοχή σε ανελκυστήρες με μεγαλύτερη ταχύτητα(πάνω από 0,63m/sec) αυτές η αποστάσεις μεγαλώνουν Όλα αυτά που σας έγραψα παραπάνω είναι συνδυασμός του ΓΟΚ της 95/16 και των ΕΛΟΤ 81.1 και ΕΛΟΤ 81. 2 Για επιπλέων πληροφορίες http://www.anelkistiras.com Ευχαριστώ και ελπίζω να μην σας μπέρδεψα
  9. ok kai to mail tora prepi na doso kai 150E (Σε συνέχεια της από 11.10.2010 «Πρόσκληση για τη χορήγηση Προσωρινών Αδειών Ενεργειακών Επιθεωρητών, απαιτείται η πληρωμή του ποσού των εκατόν πενήντα (150) ευρώ. Η πληρωμή γίνεται σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. με έκδοση διπλότυπου είσπραξης όπου στην αιτιολογία αναφέρεται «υπέρ του ΕΤΕΡΠΣ, ΚΑΕ εσόδων 3745 εγγραφή στο μητρώο Ενεργειακών Επιθεωρητών». Το διπλότυπο αυτό απαιτείται να αποσταλεί άμεσα στην υπηρεσία μας ταχυδρομικά (με αναφορά του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου της αίτησής σας στο buildingcert.gr), ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία για την εγγραφή σας στο αντίστοιχο μητρώο. Σημειώνουμε ότι, για την γρηγορότερη ενημέρωση του συστήματος και την εγγραφή σας στο μητρώο, παρακαλούμε να στείλετε επίσης το διπλότυπο και σε ηλεκτρονική μορφή με fax σε έναν από τους αριθμούς 210 6969708 ή 210 6969504 ή με e-mail στην διεύθυνση [email protected] Ευχαριστούμε Αποστολή του διπλοτύπου στη διεύθυνση: Ειδική Γραμματεία Επιθεώρησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Ενέργειας (Ε.ΥΠ.ΕΠ.ΕΝ.) Μεσογείων 119 (7ος όροφος, γραφείο 720), ΤΚ 10192 Αθήνα e-mail: [email protected] (υπόψη Γρηγ.Οικονομίδη))
  10. Είδα την πρόοδο της αίτησής μου και λέει αυτό: Εξετάστηκε από ΓΕΠΕΕ. Αναμένεται έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων Χορήγησης Προσωρινών Αδειών και Απόρριψης Αιτήσεων Λογικά τώρα περιμένω μαιλ ,για να πληρώσω ή να απορρίψουν την αίτηση;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.