Jump to content

sdim

Core Members
  • Content Count

    3,586
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

sdim last won the day on September 22

sdim had the most liked content!

Community Reputation

1,145 Άριστη

About sdim

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Contact Methods

  • Website
    http://sdim.gr
  • Skype
    stavrosd

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Πύργος, Πάτρα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

4,642 profile views
  1. Πόσοι ιδιοκτήτες καλούν αδειούχους συντηρητές και πόσοι θέλουν απόδειξη; Αν δεν είναι αδειούχος ο συντηρητής, δεν υποχρεούται να κάνει τίποτα. Ακόμα και αν είναι αδειούχος, αν ο πελάτης δεν είναι διατεθειμένος να πληρώσει το ΦΠΑ για την απόδειξη τότε ο συντηρητής δεν θέλει να δώσει οποιοδήποτε έντυπο θα μπορεί να τον εκθέσει λογιστικά. Κάποια στιγμή πήγαν οι εφοριακοί στους συμβολαιογράφους και ζητήσανε τις βεβαιώσεις μηχανικών για μεταβίβαση και ύστερα πήγαν στους μηχανικούς και ζητήσανε τις αποδείξεις. Όποιος δεν είχε κόψει απόδειξη έφαγε πρόστιμο. Έτσι μπορεί να γίνει και με τους συντηρητές, οπότε όπου δεν κόβουν απόδειξη επειδή δεν δεν θέλουν να υπάρχει κάποιο αποδεικτικό ότι έχουν εργαστεί εκεί.
  2. Τις πολλές αιτήσεις τις περνάνε εταιρείες. Οι εταιρείες δεν μπορούν να κάνουν πρόσληψη για μια ώρα, θα πρέπει να πληρώσουν για αρκετές ώρες. Με 248€ αμοιβή συμβούλου έργου δεν νομίζω να αξίζει να προσλάβουν προσωπικό μόνο για τις αιτήσεις. Συμφωνώ απόλυτα με τον tsx. Αν όντως οι θυγατρικές των τραπεζών συμμετείχαν σε τέτοια κομπίνα, οι τράπεζες μετράνε αντίστροφη μέτρηση. Αν οι τράπεζες παίρνουν τις δουλειές που ρίχνουν "επίσημο" χρήμα στην αγορά, τότε θα αναγκαστούν πολλοί μηχανικοί είτε να κλείσουν τα βιβλία τους, είτε να γυρίσουν 100% στα "μαύρα" είτε να πάνε στο εξωτερικό. Και στις 3 περιπτώσεις θα φύγει χρήμα από το τραπεζικό σύστημα και τελικά θα βγάλουν οι τράπεζες τα ίδια τους τα μάτια.
  3. Αν ισχύουν οι φήμες και οι υποψίες, αυτοί οι σύμβουλοι σχετίζονται με τις τράπεζες που δώρισαν το σύστημα στο κράτος. Η προσωπική μου εκτίμηση βασίζεται στα μαθηματικά. 10 σύμβουλοι περάσανε 1000 αιτήσεις. Αν υποθέσουμε ότι ο καθένας τους ασχολήθηκε με την περιφέρειά του, τότε κατά μέσο όρο ο καθένας τους πέρασε 100 αιτήσεις στην 1 ώρα που λειτούργησε το σύστημα. Αυτό αντιστοιχεί 36 δευτερόλεπτα ανά αίτηση. Στα 36 αυτά δευτερόλεπτα θα πρέπει: - να αποσυνδέθηκαν από τον προηγούμενο χρήστη - να συνδέθηκαν με τους κωδικούς τάξις του επόμενου - να συμπλήρωσαν τα δεδομένα στις 4 αρχικές οθόνες - μετά στις επόμενες 6, παράλληλα θα έπρεπε να κάνουν επιβεβαίωση 3 φορές (αν θυμάμαι καλά) - να ανεβάσουν και τουλάχιστον 3 αρχεία (άδεια, λογαριασμός ΔΕΗ, παράρτημα ΙΙΙ). Αυτά στην απλή περίπτωση που δεν ήταν αίτηση πολυκατοικίας. Δεν γνωρίζω κανέναν που να ολοκλήρωσε αίτηση πολυκατοικίας οπότε το ξεχνάμε αυτό το ενδεχόμενο.
  4. Μπορείς να ενταχθείς στο νέο εξοικονομώ μόνο αν πρόκειται για διαμέρισμα που θα ενταχθεί ως μέρος πολυκατοικίας και μόνο για παρεμβάσεις που δεν έγιναν στο προηγούμενο ΕΚΟ.
  5. Αν το ΠΕΑ εκδόθηκε το 2011 τότε δεν ισχύει σήμερα. Το 2017 εκδοθήκανε νέες ΤΟΤΕΕ, θα πρέπει να εκδοθεί ΠΕΑ με τα τωρινά δεδομένα.
  6. ΝΟΜΟΣ 4122/ΦΕΚ 42/Α/19.02.2013 Ενεργειακή Απόδοση Κτιρίων - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2010/31/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και λοιπές διατάξεις. Άρθρο 2 - Ορισμοί 2. «Κτιριακή μονάδα»: τμήμα, όροφος ή διαμέρισμα εντός κτιρίου, που έχει σχεδιαστεί ή υποστεί μετατροπή ώστε να χρησιμοποιείται χωριστά. Αν υπάρχουν και άλλα διαμερίσματα ενδεχομένως να χρειάζεται σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών, βλέπε εγκύκλιο συμβολαιογράφων (http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=zRrLeFjuX30%3D&tabid=338&language=el-GR). Να ρωτήσω και εγώ κάτι με την ευκαιρία, πως περνάτε στο ΕΚΟ ΙΙ πόρτα με σταθερά δεξιά και αριστερά, όπως φαίνεται στο σχήμα; α) 2 παράθυρα 0.80x2.20 & μια εξωστόθυρα 1.30x2.20 β) Μια εξωστόθυρα (0.80 + 1.30 + 0.80) x 2.20
  7. Η μέγιστη ζήτηση το 2019 ήταν 9.368GW (http://www.admie.gr/fileadmin/groups/EDLES_DLS/PERFORMANCE_REPORT2017-IPTOver1.pdf). Οι σταθμοί παραγωγής της ΔΕΗ και τα ΦΒ έχουν εγκατεστημένη ισχύ 11,3GW. Δηλαδή ήδη το μέγιστο φορτίο είναι τουλάχιστον το 83% της παραγωγής. Στην πραγματικότητα το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο επειδή η μέγιστη ζήτηση ήταν τον Ιανουάριο οπότε υποθέτω ήταν λόγω χρήσης καλοριφέρ και κλιματιστικών, η χρήση των οποίων εντείνεται το βράδυ που τα ΦΒ δεν παράγουν. Παράλληλα το βράδυ θα φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους στο σπίτι όσοι έχουν γκαράζ. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν αυτή την στιγμή πάνω από 5.000.000 αυτοκίνητα (https://www.gocar.gr/news/feed/25882,Posa_aytokinhta_kykloforoyn_sthn_Ellada.html). Και το 10% να αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητα τότε θα πρέπει να καλύψει η ΔΕΗ την φόρτιση 500.000 ηλεκτροκίνητων. Με μέση ισχύ ισχύ 10kW που θα έχουν οι ενσωματωμένοι φορτιστές των αυτοκινήτων (τα νέα Tesla έχουν 11.5kW) θα χρειαστούν 5GW. Από την μια θα έχουμε κάποιο ετεροχρονισμό που θα μειώνει την μέγιστη ζήτηση αλλά από την άλλη με τους ενσωματωμένους φορτιστές θα πρέπει να φορτίζουν όλο το βράδυ, θα υπάρχουν πολλοί ταχυφορτιστές και θα έρθουν και φορτηγά ηλεκτρικά κάποια στιγμή.
  8. Άστα να πάνε, από τις 12 το μεσημέρι ήμουν μπροστά στον υπολογιστή και έφυγα στις 3 το βράδυ. Στο θέμα μας τώρα γιατί αν πιάσουμε το ΕΚΟ θα γίνει επανάσταση. Έφερα ένα απλό παράδειγμα για την ηλεκτρική ισχύ που απαιτείται από λίγους ταχυφορτιστές. Όταν επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να υπάρχουν ταχυφορτηστές σε όλα τα ΣΕΑ, αεροδρόμια, σταθμούς ΜΜΕ, κλπ. Η παραγωγή απλά δεν θα φτάνει να καλύψει την επιπλέον κατανάλωση.
  9. Σωστός Από το ΣΟΚ με το ΕΚΟ ΙΙ δεν έχω συνέλθει ακόμα. Μάλλον πρέπει να πάω για εξετάσεις, ένα μίνι εγκεφαλικό μπορεί να το έχω πάθει.
  10. Δεν φτάνει η παραγωγή και το δίκτυο της ΔΕΗ για ηλεκτροκίνηση. Καλή η ηλεκτροκίνηση αλλά που θα βρούμε την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ; Κάποτε είχαμε σε κάθε καύσωνα black out στην Αττική. Μετά βάλανε όλοι φωτοβολταϊκά που αποροφήσανε ένα σημαντικό φορτίο οπότε ξεχάσαμε τα black out. Τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η απαίτηση για ηλεκτρική ισχύ θα είναι μη διαχειρίσημη. Ενδεικτικά αναφέρω: Κατανάλωση κλιματιστικού: 1~2kW Ονομαστική ισχύς οικιακού Φ/Β (τυπική παραγωγή το μεσημέρι): 10kW Κατανάλωση τυπικού φορτιστή, π.χ. για Tesla, έχει ισχύ 20~30kW και φορτίζει περίπου για 37χλμ/ώρα. Κατανάλωση Tesla supercharger V3: 150kW. Έστω ότι τοποθετούνται από δύο supercharger σε κάθε νομό, π.χ. στους αυτοκινητόδρομους όπου απαιτείται γρήγορη φόρτιση για να συνεχίσει το ταξίδι. θα χρειαστούν 54*150kW*2 = 16.2GW. Η συνολική παραγωγή της ΔΕΗ είναι 12.76GW, δεν φτάνει ούτε για καλημέρα. https://www.dei.gr/el/i-dei/i-etairia/tomeis-drastiriotitas/paragwgi
  11. Η ενδοδαπέδια θέρμανση αξίζει μόνο σε περιοχές που έχουν σταθερά χαμηλή θερμοκρασία. Στην Ελλάδα υπάρχουν μέρες που την μέρα θέλουμε κλιματιστικό και το βράδυ θέρμανση. Η ενδοδαπέδια έχει μεγάλη θερμική αδράνεια, με το που θα ζεσταίνει λίγο ο καιρός θα ανοίγεις τα παράθυρα για να δροσίσει το σπίτι και έτσι θα πετάς άσκοπα την ενέργεια που κατανάλωσες για να το θερμάνεις. Η αντλία θερμότητας είναι θεωρητικά πιο οικονομική αλλά στην πράξη όχι πάντα. Επειδή είναι πιο οικονομική ανά ώρα πολλοί ξεχνιούνται και την λειτουργούν πολλές ώρες. Ακόμα και την μισή κατανάλωση να έχει ανά ώρα σε σχέση με τον λέβητα πετρελαίου, αν λειτουργεί της τετραπλάσιες ώρες θα πληρώσεις περισσότερα. Το φυσικό αέριο αξίζει και θα αξίζει μέχρι να βάλουν όλοι οπότε θα αυξήσουν τον φόρο του. Για τα κλιματιστικά, βρες το COP και το EER αυτών που έχεις. Αν δεν το αναφέρουν διαίρεσε την θερμική/ψυκτική ισχύ με την αντίστοιχη κατανάλωση για να τα υπολογίσεις. Σύγκρινε μετά τις τιμές αυτές με τις αντίστοιχες σύγχρονων κλιματιστικών και θα δεις αν σε συμφέρει να τα αντικαταστήσεις. Έστω π.χ. ότι το κλιματιστικό σου έχει COP=2.5 και σκέφτεσαι να το αντικαταστήσεις με ένα με COP=3.6. Το παλιό κλιματιστικό θα είχε κατανάλωση (3.6 - 2.5)/2.5 = 44% μεγαλύτερη ή αντίστροφα το νέο κλιματιστικό θα έχει κατανάλωση (3.6-2.5)/3.6=30.5% χαμηλότερη, άρα 30.5% οικονομία. Γενικά αν χρησιμοποιείς τα κλιματιστικά για ψύξη/θέρμανση συχνά τότε αξίζει να τα αντικαταστήσεις με νεότερα.
  12. Η ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ http://ypeka.gr/Default.aspx?tabid=785&sni[524]=6573&language=el-GR αναφέρει: Στις 21.30 έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες υποβολής για 8.797 αιτήσεις, έχουν δεσμευτεί 118 εκατ. ευρώ και μέσα στην πλατφόρμα βρίσκονται 17.863 χρήστες . Με απλά μαθηματικά προκύπτει ότι ούτε οι μισοί (8797/17863=49,25%) χρήστες δεν προλάβανε να κάνουν έστω και μία αίτηση. Αν τώρα πούμε ότι κάποιοι προλάβανε να κάνουνε 2 με 5 αιτήσεις, προκύπτει ότι το 75%~90% των χρηστών δεν προλάβανε να κάνουνε αίτηση.
  13. Ανοίγω αυτό το thread για να συζητήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στο σύστημα του ΕΚΟ ΙΙ-Β καθώς και τα παράπονά μας. Αρχίζω με το προφανές: Μετά την πρώτη ώρα λειτουργίας του συστήματος ήταν αδύνατο να γίνει οποιαδήποτε εργασία στο σύστημα. Υπήρχαν προβλήματα στην σύνδεση, προβλήματα στην αποθήκευση, προβλήματα με σύνδεση στο taxis, κλπ. Ποια η εμπειρία σας από την λειτουργία του συστήματος;
  14. 12:00 με 13:00 λειτούργησε μια χαρά. Από τις 13:00 και μετά... το χάος! Στο αντίστοιχο φόρουμ στο facebook υπάρχει κάθε λογής μήνυμα: ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.