Jump to content

sdim

Core Members
  • Content Count

    3,678
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

sdim last won the day on February 7

sdim had the most liked content!

Community Reputation

1,173 Άριστη

About sdim

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Contact Methods

  • Skype
    stavrosd

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Πύργος, Πάτρα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,203 profile views
  1. Προς το παρόν δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο ή πιστοποίηση για τις τριδιάστατες εκτυπωμένες κατασκευές. Μάλιστα δεν υπάρχει ούτε η στοιχειώδης ενημέρωση για τους απλούς 3D printer που τυπώνουν πλαστικό, ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε πολύ καλά αεριζόμενο χώρο. Κατά την εκτύπωση δημιουργούνται αμέτρητα μικροσωματίδια πλαστικού που δεν κάνει να τα εισπνέουμε.
  2. Ένας τυπικός τοίχος με θερμομόνωση προ ΚΕΝΑΚ έχει U γύρω στο 1. Άρα σε μια πολυκατοικία με εμβαδόν κοινής όψης 380m², αν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 0°C και η εσωτερική θερμοκρασία είναι 20°C τότε σε ένα βράδυ(10h) θα έχει απώλειες 76kWh. Αν χρησιμοποιούν ηλεκτρικά σώματα για την θέρμανση ισοδυναμεί με 76kWh*0.2€/kWh = 15€, τον μήνα 450€. Αυτό το ποσό αφορά ΜΟΝΟ τις απώλειες αυτού του τοίχου. Με αυτό το επιχείρημα μπορείς να τους δείξεις ότι με έξοδα των γειτόνων θα εξοικονομήσουν αυτοί χρήματα οπότε σίγουρα θα γίνουν πολύ συναινετικοί για τέτοιου είδους παρεμβάσεις. Μια δια
  3. Αν υπάρχει όμορο κτήριο και το κενό είναι μερικά εκατοστά, μην παιδεύεστε με τις μονώσεις. Απλά βάλτε κάποιο έλασμα (που θα μπορεί να πάρει την επιμήκυνση/συρρίκνωση σε περίπτωση σεισμού) ή ελαστική ταινία ώστε να κλείσει αεροστεγώς το κενό ανάμεσα στις δύο πολυκατοικίες. Λέω να κλείσει τελείως όχι τόσο για τις θερμικές απώλειες όσο για την αποφυγή συσσώρευσης υγρασίας αν βρέξει. Και να υπάρχουν κάποια μικρά κενά δεν πειράζει, αρκεί να μην μπαίνει μέσα νερό. Θεωρητικά και τα δύο κτήρια έχουν την ίδια θερμοκρασία στους ενδιάμεσους χώρους οπότε αν απομονώσετε τον αέρα ανάμεσά τους οι α
  4. 2.1.2. Γενικές Προϋποθέσεις Επιλεξιμότητας Κατοικίας • Χρησιμοποιείται ως κύρια κατοικία. Πως χρησιμοποιείται ως κύρια κατοικία αν έχει διακοπεί το ρεύμα; Το δηλώνει κάποιος στο Ε1 ως κύρια κατοικία;
  5. Πολύ καλή κίνηση που μας γλιτώνει από την γραφειοκρατία. Το μόνο που μένει είναι να ενημερώνεται το σύστημα εγκαίρως για τις πληρωμές. Αν δεν λύσουν το πρόβλημα με τις παράλογα μεγάλες καθυστερήσεις στην ενημέρωση του συστήματος πολλοί θα βρεθούν εκτεθειμένοι χωρίς να φταίνε. Βλέπω πολλά περίεργα στο σύστημα τελευταία. Π.χ. πλήρωσα το ειδοποιητήριο του Οκτωβρίου στις 30/10 και ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχει φανεί η πληρωμή στο σύστημα στις καταβολές.
  6. Στην καρτέλα καταβολές: Χρεωστικά Υπόλοιπα: Δε Βρέθηκαν Χρεωστικά Υπόλοιπα Πιστωτικά Υπόλοιπα: Δε Βρέθηκαν Πιστωτικά Υπόλοιπα Υπόλοιπο προς Τακτοποίηση: Δε Βρέθηκε Υπόλοιπο προς Τακτοποίηση Στην καρτέλα εισφορές, στο κάτω μέρος αναφέρει: Ιστορικό Εκδοθέντων Ειδοποιητηρίων από 1/1/2017 Αθροίζω τα ποσά όλων των ειδοποιητηρίων και μου βγαίνουν περίπου 100€ λιγότερα απ'ότι έχω καταβάλει, δηλαδή σύμφωνα με τα ειδοποιητήρια έχω και περίσσεια. Τους έστειλα μήνυμα, ελπίζω να απαντήσουν. Αν συνεχίσει αυτή η αδιαφάνεια νομίζω ότι ακόμα και όσοι είμαστε συνε
  7. Βλέπω όλες τις καρτέλες, προσπαθώ να μαντέψω τι γίνεται και δεν βγάζω άκρη. Πηγαίνω την καρτέλα "Καταβολές": μου εμφανίζει ότι έχει καταβάλει το ποσό Χ. Σε όλες τις πληρωμές είναι τσεκαρισμένο το "Συμπεριλήφθηκε στην Εξόφληση". Πηγαίνω στην καρτέλα "Εισφορές": Αθροίζω τα ποσά που έχουν τσεκαρισμένο του κουτάκι "Εξόφληση" και μου βγαίνει μικρότερο ποσό κατά περίπου 225€. Παράλληλα το υπόλοιπο στο από το προηγούμενο ειδοποιητήριο είναι υπερδιπλάσιο, ενώ είχα εξοφλήσει το συνολικό ποσό τον περασμένο μήνα. Δεν λέω να μην τα πληρώσω αλλά τουλάχιστον έχω περιέργεια να μάθω
  8. Μπορεί να μου πει κάποιος με ποιο σκεπτικό μας χρεώνουν; Είχα καιρό να μπω στο σύστημα και είχε μαζευτεί ένα ποσό. Το ειδοποιητήριο του Σεπτεμβρίου (ημερομηνία πληρωμής έως 30/10) είχε μηνιαία εισφορά μηδέν και εισφορές εκτός εκκαθάρισης Χ. Πληρώνω εμπρόθεσμα όλο το ποσό και περιμένω μερικές εβδομάδες να φανεί στο σύστημα ότι συμπεριλήφθηκε στην εξόφληση. Το νέο ειδοποιητήριο πάλι έχει μηνιαία εισφορά μηδέν αλλά έχει εισφορές εκτός εκκαθάρισης μερικές εκατοντάδες ευρώ. Ξέρει κανείς από που προκύπτει αυτό το ποσό;
  9. Στο (β) ζητάει Α.Μ.Ε. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Συζητάμε για να βρούμε λύση αλλά αν δεν υπάρχει λύση δεν θα σκάσουμε κιόλας Αν τυχόν διαβάζει κάποιος από τον ΕΦΚΑ: - Παρακαλώ φτιάξτε ΕΝΑ σύστημα. Είναι αδύνατο να κοιτάμε κάθε λίγο ΟΛΑ τα συστήματα των ασφαλιστικών ταμείων που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι έχουν ενοποιηθεί. ΈΝΑ σύστημα για τις εισφορές ΚΑΙ για τις βεβαιώσεις από ΟΛΑ τα πρώην αυτόνομα ασφαλιστικά ταμεία.
  10. Δοκίμασα αλλά δεν έβγαλα άκρη. Κατά την πιστοποίηση δεν έχει καμία κατηγορία που να με καλύπτει. Δεν θέλω να υποβάλλω ΑΠΩ αλλά για να προχωρήσω μήπως έχει αργότερα κάποια άλλη επιλογή πάτησα την 1η επιλογή και μετά επέλεξα "φυσικό πρόσωπο". Μου έβγαλε την φόρμα "ΕΓΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΠΔ (Βήμα 2ο από 2) "
  11. Πως ακριβώς ορίζεται το "ενιαίο" σύστημα; Έβγαλα ασφαλιστική ενημερότητα από τον ΕΦΚΑ και στο κείμενο της βεβαίωσης λέει: "Θα πρέπει να υποβληθεί και αποδεικτικό ενημερότητας εργοδότη." Δεν έχω υπάλληλο ούτε ενεργό έργο/οικοδομή. Πως μπορώ να βγάλω το αποδεικτικό ενημερότητας εργοδότη χωρίς να πάω στο ΙΚΑ, το οποίο πλέον επίσης εντάσσεται στον ΕΦΚΑ;;
  12. Μην βιάζεστε να κάνετε υπολογισμούς. 1. Οι αυτοαπασχολούμενοι κάνουμε περιοδική δήλωση ΦΠΑ ανά τρίμηνο. Η περιοδική δήλωση που περιλαμβάνει τον Οκτώβριο θα γίνει τον Ιανουάριο. Δεν είναι ακόμα εφικτό να γίνει σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου. 2. Όπως προβλέπεται από τον Ευρωπαϊκό κανονισμό, ο επιχειρηματίας μετράει ως μια ετήσια μονάδα εργασίας. Οπότε δεν φαίνεται στον ΕΡΓΑΝΗ ο αυτοαπασχολούμενος αν δεν απασχολεί υπαλλήλους. 3. Πολλοί έχουμε πελάτες που μας πληρώνουν μια φορά τον χρόνο. Τεχνικοί ασφαλείας, τεχνικοί διευθυντές, ερευνητικά προγράμματα, κλπ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.