Μετάβαση στο περιεχόμενο

arkara

Members
  • Περιεχόμενα

    23
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

arkara's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Τι φορτία έχεις στατικά, κυμαινόμενα ή εναλλασσόμενα?
  2. Ναι. Γενικά έχω καταλάβει ότι στην Αγγλία υπάρχουν δυο τρία καλά πανεπιστήμια και τα υπόλοιπα είναι του σωρού.
  3. Πάντως εγώ που ψάχνομαι έχω ακούσει τα χειρότερα λόγια για Αγγλικά πανεπιστήμια.
  4. Δεν μπορώ να καταλάβω τον τόσο μεγάλο προβληματισμό. Ο ουδέτερος αγωγός απλά κλείνει το δίκτυο.
  5. Πάντως αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι και από αυτούς που το έκαναν, τελικά σε λίγους χρησίμευσε.
  6. Συμφωνώ. Προφανώς και δεν τα έχω κάνει στο βάθος που τα έχουν κάνει οι ηλεκτρολόγοι, ωστόσο η ηλεκτρολογία χρησιμοποιείται στην μηχανολογία περισσότερο απ'ότι η μηχανολογία στην ηλεκτρολογία. Συνεπώς θεωρώ πως οι μηχανολόγοι θα πρέπει να έχουν δικαιώματα στα ηλεκτρολογικά(προφανώς όχι τα πάντα όλα που ίσως έχουν τώρα).
  7. Πάντως εμείς οι μηχανολόγοι κάνουμε μια χαρά και μαθήματα ηλεκτρολογίας, κινητήρων, ηλεκτρονικών, υδροηλεκτρικών έργων, ΑΠΕ και λοιπά. Συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω που έχουν πρόβλημα τα παιδιά των ΤΕΙ και γιατί θεωρούν ότι έχουμε δικαιώματα για πράγματα που δεν κάνουμε. Για το φυσικό αέριο όμως πράγματι δεν κάνουμε, αλλά νομίζω θα συμφωνήσουν όλοι ότι εμπίπτει περισσότερο στο γνωστικό αντικείμενο των μηχανολόγων. Το θέμα είναι, τι κάνουν ας πούμε τα ΤΕΙ από φυσικό αέριο για να απαιτούν τα ας πούμε τα ίδια δικαιώματα. Εν τέλει αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το νταβαντούρι γίνεται για την ανέλιξη στο δημόσιο αλλά και τα δημόσια έργα. Δηλαδή προσπαθούν να γίνουν ο βεζίρης στην θέση του βεζίρη
  8. Ωστόσο και πάλι δεν υπάρχει ουσιαστική απάντηση. Ποια δικαιώματα ανταλάσουν που δεν έπρεπε να ανταλλάσσουν?
  9. Βλέπω όμως ότι το υφάκι καλά κρατεί. Ωστόσο από τα λεγόμενα σου φαίνεται οτι κάν δεν διάβασες αυτά που έχω γράψει. Έτσι λοιπόν ξαναρωτώ: Ποια θεωρείς ότι θα πρέπει να είναι τα δικαιώματα του μηχανολόγου από πολυτεχνείο και ποιά από ΤΕΙ? Ποια δικαιώματα έχουν οι μηχανολόγοι που δεν θα έπρεπε να έχουν?
  10. Θα το δεχτώ αυτό που λές. Ωστόσο το ζήτημα, δεν είναι λοιπόν ότι δεν έχετε δικαιώματα, αλλά ότι δεν έχουν ανανεωθεί σε σχέση με τα παλαιά. Το αμέσως επόμενο λογικό ερώτημα που προκύπτει τι ακριβώς δικαιώματα θέλετε? και πως είναι αυτά σε σχέση με των διπλωματούχων(γιατί δεν ξέρω τα δικαιώματα ούτε των διπλωματούχων ούτε των ΤΕΙ). Μπορείς να απαντήσεις ενδεικτικά και όχι για να ξέρω τι παίζει. Αυτούς τους χαρακτηρισμούς δεν τους είπα ούτε για τα παιδιά των ΤΕΙ. Αλλά εάν θέλεις την γνώμη μου απλά θα έλεγα ότι δεν κάνουν για πανεπιστήμιο. Πάντως και εσύ ο ίδιος ξέρεις ότι ακόμα και αυτά τα... ΑΕΙ που έχουν πολύ χαμηλούς βαθμούς δεν είναι και ιδιαίτερα καλά.
  11. Το υψηλό iq για καλό βαθμό στις πανελλήνιες είναι αναγκαία αλλά μη ικανή συνθήκη. Για την ιστορία είχα δύο συμμαθητές οι οποίοι δεν πήγαν ποτέ φροντιστήριο και έβγαλαν πάνω από 19 και πέρασαν πολυτεχνείο. Ο ένας πολιτικός και ο άλλος ηλεκτρολόγος. Εν πασει περιπτώσει το θέμα μας δεν είναι εσύ, αλλά το γεγονός ότι τα ΤΕΙ πέρνουν φοιτητές πολύ κατώτερης ποιότητας από τα πολυτεχνεία. Και αυτό το λέω χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τα παιδιά αλλά είναι αλήθεια και πρέπει να ειπωθεί. Εάν είναι να μου απαντήσεις, τότε τι με παραπέμπεις και γιατί το θέτεις ως επιχείρημα? Ναι φυσικά και σου απαντώ με τα λεγόμενα κάποιων. Λογικό είναι να θεωρείς ότι τα βγάζω από το μυαλό μου για αυτόν τον λόγο σε προκαλώ εσύ ο ίδιος να ρωτήσεις κάποιον που από ΤΕΙ έχει πάει πολυτεχνείο για να διαπιστώσεις το αληθές των λόγων μου. Για την αξιολόγηση που λές, link or it didn't happen. Αλλά ακόμα και αλήθεια να είναι, πίστεψε με ο λόγος για τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας δεν είναι η δυσκολία της σχολής. Αν και φαίνομαι κακός(πράγμα που δεν θέλω) σκοπός μου είναι να πω κάποιες αλήθειες. Γιατί βλέπω πως τα ΤΕΙ έχουν δικαιώματα(αν και λένε πως δεν έχουν) και επίσης ακούω να λένε ότι είναι το ίδιο με τα πολυτεχνεία(αν και δεν είναι). Φιλικά.
  12. 1) Εφόσον τελικά οι μελέτες γίνονται δεκτές(και θέλω να φαντάζομαι όχι παράνομα), τότε δεν τίθεται θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων, άρα το πρόβλημα είναι η γραφειοκρατία. 2) Επειδή δεν ξέρω κάποιον Τ.Ε θα σε παρακαλούσα να μου πεις εσύ. Ε και? Τι σχέση έχει αυτό? Και που ξέρεις εσύ εάν κάνει η δεν κάνει εκπτώσεις? Έχεις δεί θέματα που πέφτουν σε πολυτεχνεία?(χωρίς να σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση ακόμα και εκεί να πέσουν εύκολα καμία φορά). Για την δυσκολία των μαθημάτων εγώ έχω εμπειρίες από άτομα που ήρθαν ΕΜΠ μετά από κάποιο ΤΕΙ. Εσύ με ποιες αποδείξεις στοιχειοθετείς αυτά που λες? Δεν είναι ο βαθμός που σε καθορίζει. Δείχνει όμως άλλα πράγματα, όπως: 1) Ότι κόβει το μυαλό σου 2) Ότι έχεις πειθαρχία και εν πάσει περιπτώσει έδινα στα ίδια θέματα και ίδια ύλη τα οποία διορθωνόταν με τον ίδιο τρόπο, με τα παιδιά από τα ΤΕΙ, οπότε θεωρώ πως υπάρχει διαφορά εκτός και αν διαφωνείς. Και πάλι δεν μου λέει κάτι. Εκτός και εάν έχεις αποδείξεις ότι αυτό οφείλεται στην δυσκολία της σχολής. Εγώ μπορώ να το αποδώσω στο γεγονός ότι απλά δεν τους ενδιαφέρει. Φιλικά.
  13. Αλήθεια μου έχουν κάνει εντύπωση όλα αυτά που λέγονται εδώ μέσα. Είμαι στους Μηχανολόγους του ΕΜΠ και ακούω πολλούς και διαφόρους να λένε ότι κάνουμε τα ίδια με τα ΤΕΙ και στην τελική εμείς βγαίνουμε άσχετοι και αυτοί πιο σχετικοί διότι έχουν υποτίθεται και πρακτική εμπειρία. Ξέρω από την σχολή 2 παιδιά τα οποία έχουν μπεί με κατατακτήριες και μου λένε ότι το επίπεδο του ΕΜΠ είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με αυτό των ΤΕΙ και κατά την γνώμη μου αυτό είναι και λογικό, διότι μπορεί στα χαρτιά να κάνουμε ίδια πράγματα αλλά στην πράξη όταν είσαι ένα ΤΕΙ που έχεις φοιτητές στην βαθμολογική κλίμακα 8-12 τότε δεν μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις από αυτούς. Σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα, πάλι δεν καταλαβαίνω την γκρίνια. Πολύ συχνά βλέποντας αυτό εδώ το forum έχω συναντήσει πολλά threads στα οποία τεχνολόγοι υπογράφουν μια χαρά μελέτες και εγκαταστάσεις. Οπότε για εμένα δεν υφίσταται θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων. Φυσικά υπάρχουν θέματα και μεταξύ των μηχανικών των πολυτεχνείων καθώς για παράδειγμα οι πολιτικοί μηχανικοί έχουν πολλά δικαιώματα τα οποία δεν τους αξίζουν. Ωστόσο δεν νομίζω οτι αυτό δεν συμβαίνει στους Ηλεκτρομηχανολόγους. Για τους "άλλους" από... έξω είμαι αντίθετος με την ένταξη τους στο ΤΕΕ για λόγους οι οποίοι δεν είναι του θέματος να αναλύσω.
  14. Ναι? Εγώ γιατί ακούω ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο? Δηλαδή ότι οι μηχανολόγοι έχουν μεγάλη ζήτηση. Προφανώς όχι στην μικρή μας βιομηχανία.. Θα με βοηθούσες πολύ, εάν έδειχνες στοιχεία τα οποία έδειχναν την ανεργία των Μηχ.Μηχ και που οφείλεται. Ναι έχεις δίκιο. Αλλά νομίζω ότι πλέον η εφαρμογή της ρομποτικής θα είναι για εφαρμογή σε άλλες χρήσεις, όχι βιομηχανικές. Έτσι και αλλιώς τα βιομηχανικά ρομπότ(βραχίονες) είναι πλέον παλαιά τεχνολογία. Οι νέες χρήσεις αφορούν επικίνδυνες δουλειές, υποβοήθηση ηλικιωμένων καθώς και την ιατρική. Θα ήθελα την άποψη σου πάνω σε αυτά. Συμφωνώ Και εδώ έχεις δίκιο δυστυχώς..
  15. Γενικά δεν θέλω να κάνω μόνο διπλωματική, αλλά και πιθανότατα και ένα μεταπτυχιακό. Κάτι που σαφώς επηρεάζει το επαγγελματικό μέρος. Γενικά είναι κρίμα να επενδύσω σε αυτό και να μην έχω κάποιο αντίκρισμα στο τέλος. Βέβαια κάτι ακούγεται στο μέλλον ότι θα υπάρξει έκρηξη της ρομποτικής.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.