Μετάβαση στο περιεχόμενο

Konstantinos_sf

Members
  • Περιεχόμενα

    34
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

1.083 profile views

Konstantinos_sf's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σε αυτή την περίπτωση στέλνεις ανοίγεις case στο service portal της Solaredge και τους παίρνεις τηλέφωνο. Αυτοί θα σου πουν.
  2. Φίλε Λάζαρε, Αρχικά μην πανικοβάλλεσαι(ακόμη). 4 μέρες πέρασαν(Σ/Κ +2). Νομίζω σωστά το πάει ο εγκαταστάτης. Εάν δεν δουν οι μηχανικοί της SolarEdge την εγκατάσταση μέσω internet, δεν μπορεί να αναγνωρίσει που οφείλεται η βλάβη. Επίσης, δεν έχει την υποχρέωση να έρθει να σε γνωρίσει από κοντά ο εισαγωγέας, εφόσον δεν έχεις συνδέσει καν μέχρι στιγμής την εγκατάσταση με το Internet. Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Βήμα - βήμα θα βρεθεί η λύση. Πάντως για να λέμε την αλήθεια, η ΔΕΗ δεν έπρεπε να σου συνδέσει το Φ/Β με το δίκτυο...
  3. Ποιά έκδοση firmware έχετε? Εγώ έχω την 1.13(0x7BAD2DF4) που μου δούλεψε κανονικά.
  4. Για να βγάλεις άκρη με τη SolarEdge, πρέπει να τους παίρνεις τηλέφωνο. Πρώτα βέβαια ανοίγεις case στο service portal, αλλά στη συνέχεια πρέπει να τους παίρνεις τηλέφωνο για να κινητοποιηθούν άμεσα. Σχετικά με το firmware update, καλύτερα ζητήστε να σας στειλουν το τελευταίο firmware με e-mail και να το εγκαταστήσετε εσείς στο inverter, γιατί μέσω internet πολλές φορές διαρκεί αρκετές ώρες το update(όταν έχουμε 3G internet κυρίως). Επίσης, έχουμε και τον κίνδυνο να διακοπεί το Internet κατα τη διάρκεια του update και να μην ξαναδουλέψει...
  5. Όπως κατάλαβα δεν θέλεις διακλάδωση αλλά προέκταση. Υπάρχουν connectors της 3Μ για UTP με σιλικόνη που εξασφαλίζουν τη στεγανότητα της σύνδεσης. 3M Scotchlok UY2 Τα έχει ο Καυκάς σίγουρα. Πωλούνται σε κουτάκια των 100 και κοστίζουν 4-5 ευρώ νομίζω.
  6. Φίλε ygcivil, Η SolarEdge τι λέει? Απο την εμπειρία μου με το δικό μου θέμα, πιστεύω ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο inverter.
  7. Ελάχιστα αποδεκτά μήπως εννοείς? Μέγιστο αποδεκτό είναι το άπειρο...
  8. Εάν δεν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στον εξοπλισμό που περιγραφόταν στην αρχική αίτηση, χρειάζονται τα παρακάτω: 1) ΥΔΕ μηχανικού σφραγισμένη απο την εφορία του μηχανικού και του πελάτη Παίρνει ο μηχανικός την ΥΔΕ, το μονογραμμικό και αντίγραφο τιμολογίου παροχής υπηρεσιών προς τον πελάτη και τα προσκομίζει στην εφορία(όλα σε 2 αντίγραφα). Εκεί του σφραγίζουν την ΥΔΕ και καμιά φορά κρατάνε το μονογραμμικό. Στη συνέχεια πηγαίνει ο πελάτης στη δική του ΔΟΥ με την ΥΔΕ, πίνακα βασικών εργασιών, αντίγραφο σύμβασης ΔΕΣΜΗΕ και άδεια εργασιών μικρής κλίμακας. Η ΔΟΥ αν όλα είναι OK σφραγίζει την ΥΔΕ(πάντα να έχει μονογραμμικό μαζί). 2) Υπεύθυνη δήλωση μηχανικού σχετικά με την ετοιμότητα και τον τρόπο αποφυγής της νησιδοποίησης 3) Υπεύθυνη δήλωση πελάτη σχετικά με την ετοιμότητα Όλα αυτά προσκομίζονται στη ΔΕΗ, και με μια απλή αίτηση ετοιμότητας πρωτοκολλείται το αίτημα και προχωράει η διαδικασία.
  9. Θυμίσου να τοποθετήσεις τους 2 connectors MC4 που έχεις ξηλώσει γιατί αλλιώς χλωμό το βλέπω να τον αλλάζουν...
  10. Καλησπέρα. 1) Το SolarEdge το παντρεύτηκες. Δεν είναι συμβατά τα power optimizers με κανένα άλλο Inverter. 2) Τσέκαρε τις συνδέσεις των καλωδίων AC στον inverter και στον πίνακα. Εάν δεν πατάει καλά κάποιο καλώδιο, τότε μπορεί να έχεις αυτό το error. Ο μικροαυτόματος της φάσης 1 έπεσε? Φαντάζομαι όχι...
  11. Πρόβλημα με το δίκτυο δεν πιστεύω να υπάρχει. 99% ο inverter χρήζει αντικατάστασης. Όταν πας, τσέκαρε τον πυκνωτή C231(πλαστικό μπλέ ή γκρί τετράγωνο κουτάκι) πάνω δεξιά στον Inverter. Κούνησε τον ελαφρά με το χέρι σου(με προσοχή εκει μέσα!) και σύγκρινε τη συμπεριφορά με τους άλλους 2 όμοιους που υπάρχουν πιο κάτω. Πρέπει να είναι κολλημένος σταθερά στην πλακέτα. Επίσης τσέκαρε εάν ακούγεται κάποιος παράξενος θόρυβος. Υπήρξε παρτίδα των SE όπου αυτός ο πυκνωτής δεν ήταν σωστά κολλημένος και δημιουργούσε προβλήματα τέτοιου είδους. Εφόσον τον έχεις αγοράσει απο τη γνωστή καλή εταιρεία, θα σου τον αλλάξουν άμεσα καθώς διαθέτουν στόκ αντικατάστασης. Εάν τον είχες πάρει απο κανέναν άλλο, θα έπρεπε να περάσουν 10-15 μέρες να έρθει απο Γερμανία.
  12. Καλησπέρα. Στο portal δυστυχώς δεν εμφανίζεται κανένα error code. Μόνο τοπικά μπορείς να το δεις την ώρα του συμβάντος. Θα πρέπει να είσαι στην εγκατάσταση κατα τις 12 για να δεις error code. Μου φαίνεται απίθανο να χρειάζεται firmware update, γιατί όπως λές ο Inverter λειτουργούσε κανονικά. Βλέπω στα διαγράμματα σου ότι υπάρχει ασυνέχεια στο γράφημα. Έχεις τσεκάρει στο Chart τις τάσεις? Δες εάν έχουν τάση και οι 3 φάσεις την ώρα που δεν λειτουργεί ο inverter, γιατί κανονικά η πράσινη γραμμή πρέπει να συνεχίζει(κοντά στο μηδέν), ακόμη και την ώρα που ο inverter είναι σε error και δεν παράγει.
  13. Ανδρέας72 Όταν λές για 3 string εννοείς Kostal φαντάζομαι... Εφόσον χωρίζεις 40 panels σε 3 strings, είναι λογικό ότι τουλάχιστον 1 MPP tracker έχει πολύ χαμηλή τάση(δηλαδή λίγα panels), πράγμα που σημαίνει ότι ενδεχομένως να μην κάνει καν MPP tracking. Έτσι, είναι λογικό να έχεις χαμηλή παραγωγή στο συγκεκριμένο string, και, κατα συνέπεια, στο σύνολο της παραγωγής. Εάν μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες για τη χωροθέτηση σου θα μπορούμε να πούμε περισσότερα.
  14. Εάν τα πάνελ δεν σκιάζονται καθόλου, θα έπρεπε να περιμένεις κάπως μεγαλύτερη παραγωγή χρησιμοποιώντας ένα string inverter όπως ο SMA. O λόγος είναι ο συνολικά χαμηλότερος βαθμός απόδοσης του συστήματος SolarEdge.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.