Μετάβαση στο περιεχόμενο

beata

Members
  • Περιεχόμενα

    10
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

beata's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. "ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΈΓΚΛΗΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ Oι ειδικοί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ασυνείδητοι να διοχετεύουν τοξικές ουσίες, εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία ελέγχου Επικίνδυνα τοξικά φορτία (απόβλητα), προερχόμενα από βιομηχανίες και νοσοκομεία, καταλήγουν κατά διαστήματα στις εγκαταστάσεις του Βιολογικού Καθαρισμού Θεσσαλονίκης κι από εκεί στο Θερμαϊκό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόλυνση των νερών του. Την ίδια ώρα, σημαντικό πρόβλημα στην απρόσκοπτη λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού δημιουργούν οι ποσότητες λαδιών και πετρελαίων που ρίπτονται στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων, με συχνότητα που φτάνει ακόμη και τις δύο φορές το μήνα. Σύμφωνα μάλιστα με καταγγελίες, κατά καιρούς έχουν εντοπιστεί οδηγοί βυτιοφόρων οι οποίοι δήλωναν ψευδή στοιχεία όσον αφορά την προέλευση των λυμάτων που μετέφεραν στο βιολογικό καθαρισμό. Ενώ ισχυρίζονταν ότι ήταν αστικά λύματα, διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για φορτία που προέρχονταν από βιομηχανική περιοχή. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει ο καθηγητής στο Τμήμα Χημείας του ΑΠΘ Θεμιστοκλής Κουιμτζής, ο οποίος τονίζει: «Oταν ήμουν πρόεδρος στον τότε Oργανισμό Αποχέτευσης, μία βιομηχανία είχε στείλει στο βιολογικό καθαρισμό ένα φορτίο φυτοφαρμάκου, δήθεν ως οικιακά λύματα από την Ιωνία http://www.qualitynet.gr ................................... Το πιο απλό σενάριο.Εισροή στην εγκατάσταση, βιομηχανικών αποβλήτων, χωρίς κάποια προεπεξεργασία (χημική καταβύθιση) κτλ.
  2. Α και μια υποσημείωση...ίντριγκες δημιουργούν μερικοί από αυτούς που πιστεύουν οτι έχουν να χάσουν κάτι από το ΠΔ και αυτοί είναι που υποτιμούν πλήρως και τη νοημοσύνη μας και το υπόβαθρό μας.
  3. zavi "Τί θέλετε επί τέλους?Να γίνουμε Ευρωπαίοι?Αφού δεν έχουμε υποδομές πουθενά.....Να ευχαριστούμε και τους Θεούς που έχουμε το μεσημέρι να φάμε!Κ πάλι καλά..." Με αυτή τη νοοτροπία Βαλκάνια θα μείνουμε νομίζω και θα μας αξίζει. Εγώ θα χαρώ να δω και 150 σελίδες εδώ στο φόρουμ.Το να μη γίνεται καθόλου διάλογος είναι ανησυχητικό όπως και η φράση σου "Σταματήστε τις ανούσιες διαμαρτυρίες". Ανούσιες? Η δύναμη της "λάσπης" πηγάζει δυστυχώς από τη δύναμη της αδιαφορίας...άλλωστε η αδιαφορία και η σιωπή μας έφτασε εδώ που είμαστε.Και σε ένα τόσο αξιόλογο φόρουμ με τέτοια επισκεψιμότητα στη λάσπη θα αντιδράσω.Σαφώς και θα απαντήσω όταν πέσουν στην αντίληψή μου δηλώσεις ατόμων που επιμένουν να δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις. "Σταματήστε τις ανοησίες ΟΛΟΙ κ ας κοιτάξουμε να δούμε πώς θα πάμε ένα βηματάκι παραπέρα την κατάσταση για τα παιδιά μας,γιατί δυστυχώς ΜΟΝΟ ΤΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. " Συμφωνώ απόλυτα. Για αρχή προτείνω οργάνωση και πιέσεις τουλάχιστον στην ΕΕΤΕΜ..αυτή με τη σειρά της στην κυβέρνηση και αυτή με τη σειρά της στο ΤΕΕ.Ας μεταφέρουμε τις όποιες ανησυχίες και διεκδικήσεις ΚΑΙ εκεί, συλλογικά όπου τουλάχιστον έχουμε το ρόλο του μέλους.
  4. Αλήθεια, τι διαδικασίες χρειάζονται για την επιμελητηριακή αναγνώριση της ΕΕΤΕΜ?Και γιατί τόσα χρόνια δεν έχει αυτήν την υπόσταση?(Είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, σε αντίθεση με το ΤΕΕ που είναι δημοσίου δικαίου).Εκτός αυτού στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ δεν ξέρω πώς έχει η κατάσταση, αν υφίστανται 2 επιμελητήρια π.χ. στη Γερμανία για μηχανικούς.Αν γνωρίζει κάποιος...
  5. "Το έχω ξαναπεί όταν έχεις μια τάξη με αριστούχους μαθητές θα βγάλεις πιο γρήγορα και περισσότερη ύλη από μια τάξη με μέτριους" Δε γεννιέσαι καλός μαθητής, γίνεσαι.Ο καλός μαθητής έχει τις βάσεις, τις οποίες μπορεί να αποκτησει και ο μέτριος με προσπάθεια προκειμένου να ανταπεξέλθει.Τότε καθιστάται κι αυτός καλός μαθητής σωστά?Παρομοίως και για τους φοιτητές.Αν υποννοείς οτι το πρόγραμμα σπουδών μιας σχολής και η ύλη προσαρμόζεται στο επίπεδο των φοιτητών , τότε με το νέο σύστημα εξετασεων το Πολυτεχνείο θα πρέπει να έχει ρίξει αρκετά το επίπεδο καθώς ουκ ολίγοι έχουν περάσει από άλλο πεδίο εκτός του θετικού (θεωρητικό πεδίο π.χ).
  6. Σχετικά με το ΤΕΕ δεν εκπλήσσομαι καθόλου. https://www.blogger.com/comment.g?blogID=830729867819246734&postID=3374503857313975304
  7. Όπως είπα η ουσία είναι αλλού.Υπάρχουν καθηγητές που κατέχουν διδακτορικό και είναι απίστευτοι στο μάθημά τους, πρόθυμοι και αναλυτικοί.Και υπάρχουν κι άλλοι βολεμένοι.Είναι γενικό το φαινόμενο.Και να μη ξεχνάμε , σαν φοιτήτρια δεν θα έχω άποψη για τον διδάκτορα με βάση τις δημοσιεύσεις (κάποιες από αυτές βγαίνουν για τυπικούς λόγους δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στην ακαδημαική κοινότητα ούτε καν σαν αναφορά σε γενική βιβλιογραφική πτυχιακή μπορούν να χρησιμεύσουν ή κάποιες άλλες έχουν προκύψει κατά ένα μεγάλο μέρος από προσπάθειες φοιτητών που τα ονόματά τους ούτε καν αναφέρονται). Και το πιο σημαντικό...το θεωρητικό υπόβαθρο αν θες να το αποκτήσεις θα το αποκτήσεις..είτε είσαι στο ΕΜΠ είτε στο ΑΤΕΙ.Δεν είμαστε στο δημοτικό να μας υποδείξει ο δάσκαλος τις σελιδούλες μαθήματος από το βιβλίο του που θα διαβάσουμε.Και αν κάποιος φοιτητής νιώθει οτι ο καθηγητής κάνει "στείρο" μάθημα, ψάχνει και βρίσκει.Αυτός που έχει μάθει στα έτοιμα, έτσι θα συνεχίσει και στο επάγγελμά του αργότερα υποθέτω.Αυτός που έχει μάθει στα έτοιμα, έβγαλε σκονάκι στο αμφιθέατρο.Αυτός που έμαθε στα έτοιμα έβγαλε σχολή χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα.Για την απόκτηση θεωρητικού υποβάθρου θέλει και προσωπική προσπάθεια.Γι'αυτό άλλωστε υποχρεούσαι να πραγματοποιήσεις πτυχιακή/διπλωματική εργασία.Είτε εντρυφείς θεωρητικά σε ένα αντικείμενο είτε κάνεις το πείραμά σου (πειραματικά δεδομένα/έρευνα και εξαγωγή συμπερασμάτων).Και τα δυο εχουν σαν στόχο και αποτέλεσμα την επαλήθευση, αναζήτηση, και κατάκτηση της γνώσης.Όσο για τις βάσεις jimevi μπήκα σε σχολή με μέσο όρο 8-9 . Και 3 να είχε βάση πάλι η σχολή μου δε θα το χρησιμοποιούσα σαν επιχείρημα καθώς απ'ότι είδα τα άτομα που δεν είχαν βάσεις για να τη βγάλουν είτε κατέφευγαν σε ιδιαίτερα μαθήματα για να καλύψουν τα κενά στη χημεία κτλ είτε την άφηναν τελείως και ήταν εγγεγραμένοι για τυπικούς λόγους.Και κάτι τελευταίο.Κατά ένα ποσοστό έχουν πρόσβαση στα Πολυτεχνεία και τα υπόλοιπα Ιδρύματα παιδιά ομογενών που δίνουν κάτω από διαφορετικούς όρους εξετάσεις.Πώς τις βγάζουν τις σχολές περνώντας με 15 μ.ο(μπορεί και λιγότερο) σε μικρότερη ύλη και άλλης δυσκολίας θέματα ? Πιο δύσκολα από τους υπόλοιπους σίγουρα..με προσωπικό κόπο μεγαλύτερο φαντάζομαι.Επομένως δεν είναι καθόλου αδύνατο κάποιος που πέρασε στο ΑΤΕΙ με 8 να μην μπορεί να ανταποκριθεί στο πρόγραμμα σπουδών του ΕΜΠ με προσπάθεια. Τέλος δε θεωρώ ότι οι Πολυτεχνίτες μας αντιμετωπίζουν στο σύνολό τους έτσι άσχημα(γνώρισα άτομα από ΕΜΠ που ενθάρρυναν και δε μου έκοψαν τα πόδια όταν χρειάστηκε,σε αντίθεση με άτομο από ΑΤΕΙ που σκόπευσε στο αντίθετο).Αλλά ίσως μερικοί υπάρχουν, οι οποίοι λειτουργούν έτσι "φανατισμένα" σε όλα τα επίπεδα της ζωής τους και υπάρχουν σε όλες τις σχολές και όλα τα επαγγέλματα.
  8. Αυτονόητο, γι'αυτό τσέκαρα και τις ύλες άλλωστε και μίλησα για συνεχή ενημέρωση και προσωπική προσπάθεια στο 1ο ποστ. Προέκυψε κι άλλη απορία. Στο θεωρητικό υπόβαθρο εντάσσονται και οι "πρότυπες" ΜΠΕ που ζητούνται και υπάρχουν στις νομαρχίες και στο site?Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει, ευχαριστώ.
  9. Δεν έχω λάθος, ήμουν νόμιζα σαφής. Αν είδες έγραψα : "Τέλος αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι :συγκρίνοντας την ύλη της σχολής μου με την αντίστοιχη ύλη σε περιβαλλοντικά θέματα και αντιρρυπαντικά συστήματα των χημικών μηχανικών βλέπω διαφορές και είναι λογικό, σπούδασα 4 χρόνια στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ενώ ο χημικός μηχανικός έχει 10 μαθήματα με ελλείψεις με ορισμένα από αυτά επιλογής κιόλας (δεν αναφέρομαι σε πρόγραμμα σπουδών αναφέρομαι σε ύλη, σημειώσεις, διαλέξεις περιεχόμενο).......ο χημικός μηχανικός να αναλαμβάνει αβέρτα".Στη θέση του χημικού μηχανικού μπορώ αν θες να βάλω τον πολιτικό μηχανικό, τον τοπογράφο, τον μεταλλειολόγο....Η ειδικότητά μου διδάσκεται σε αυτούς τους κλάδους και καλώς διδάσκεται καθώς περνάμε ελπίζω σε μια νέα περίοδο όπου ο περιβαλλοντικός σχεδιασμός καθιερώνεται και στην Ελλάδα. Όμως τα 10 μαθήματα δίνουν δικαίωμα και τα (τουλάχιστον) 25 (αυτά που αφορούν καθαρά γνωστικό υπόβαθρο σε αντιρρυπαντικά συστήματα και περιβαλλοντικές διεργασίες/ φαινόμενα) ΟΧΙ. Τυπικά λοιπόν, σε επίπεδο προγράμματος σπουδών υπάρχει μια αδικία τόσο για τους μηχανικούς αντιρρύπανσης όσο και για τους μηχανικούς περιβάλλοντος με αυτήν την κατάσταση. Το γνωρίζω οτι οι μηχανικοί περιβάλλοντος δεν έχουν δικαιώματα και πολύ κακώς φυσικά όπως οποιαδήποτε επάγγελμα δεν είναι θεσμοθετημένο αλλά δεν είμαστε στην ίδια μοίρα.Το μελετητικό πτυχίο για εκπόνηση πχ μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων μπορούν να το έχουν και ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΥΤΟΙ εφόσον είναι άμεσα συναφές ως προς το αντικείμενο - εγώ χρειάζομαι βεβαίωση άσκησης επαγγέλματος την οποία φυσικά ΔΕΝ έχω δικαίωμα να ΕΧΩ. "Ειδικά προς τη σχολή επειδή είναι ΤΕΙ" ,...... ο λόγος που έγραψα το 1ο post είναι εν μέρει απάντηση σε αυτούς τους που θίγουν επίπεδο σπουδών, επίπεδο καθηγητών κτλ στα ΑΤΕΙ. Και γι'αυτό το λόγο έκανα και την ερώτηση....στην οποία απάντηση δεν πήρα.
  10. Σαφώς και η ποιότητα σπουδών εξαρτάται εν μέρει από το ακαδημαικό επίπεδο του καθηγητή...και ακόμα περισσότερο από τη μεταδοτικότητά του και κατά ένα μεγαλύτερο ποσοστό από τις σημειώσεις και τη βιβλιογραφία που δίνει.. Είχαμε καθηγητή στη σχολή τεχνολογιών αντιρρύπανσης ερευνητή ο οποίος δεν μπορούσε να διδάξει επομένως η ατομική προσπάθεια του φοιτητή ήταν μεγαλύτερη στο μάθημά του... .Δε θα μπω στη διαδικασία να αξιολογήσω ένα δύο ή παραπάνω ιδρύματα (ΑΤΕΙ ή Πολυτεχνεία) με βάση τους βυσματικούς καθηγητές με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό..αυτοί δίνουν απλά την κατεύθυνση και αν υπάρχει ενδιαφέρον αμφίπλευρο μπορεί να συντελέσουν και στην ανάπτυξη κριτικής ικανότητας και αναλυτικής σκέψης στο αντικείμενο.Άλλωστε ο καθηγητής δεν μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ αν εσύ δεν πατάς στη σχολή ή και αν πατάς και δε διαβάζεις ή δεν ενημερώνεσαι.. Στη δουλειά και στην πιάτσα μαθαίνεις τα περισσότερα, εφαρμόζεις τη θεωρία και από την κλίμακα του εργαστηρίου περνάς στην ευρεία κλίμακα.Αν διαφωνεί κανείς ας μου πει... : Υπάρχει ένας, ένας μόνο που να μπορεί να αναλάβει έργο με το που θα πάρει το πτυχίο του χωρίς καμία εμπειρία επαγγελματική?Που θα ανοίξει δικό του γραφείο και θα λειτουργήσει ανεξάρτητα χωρίς καμία βοήθεια?Αν ναι, εγώ δεν μπορώ να αναλάβω τέτοια ευθύνη και επαγγελματικά δικαιώματα να είχα .Αν οι ΝΕΟΙ διπλωματούχοι Πολυτεχνίτες είναι τόσο χαρισματικοί και καταρτισμένοι, τους έχω είδηση, ας επωφεληθούν από τον ΟΑΕΔ και ας ανοίξουν μια δική τους επιχείρηση με το που θα ορκιστούν , δε βλέπω το νόημα να πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης και να χαρίζουν τις γνώσεις τους σε επιχ/σεις που θα μπορούσαμε να εργαστούμε εμείς οι μηχανικοί των ΑΤΕΙ που δεν έχουμε το ανάλογο χάρισμα ,,,Τέλος αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι :συγκρίνοντας την ύλη της σχολής μου με την αντίστοιχη ύλη σε περιβαλλοντικά θέματα και αντιρρυπαντικά συστήματα των χημικών μηχανικών βλέπω διαφορές και είναι λογικό, σπούδασα 4 χρόνια στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ενώ ο χημικός μηχανικός έχει 10 μαθήματα με ελλείψεις με ορισμένα από αυτά επιλογής κιόλας .Γιατί λοιπόν να είμαι ανύπαρκτη επαγγελματικά και να μην έχω δικαίωμα να αναλάβω ευθύνες αργότερα στο αντικείμενο μου το οποίο σπούδασα ενώ ο χημικός μηχανικός να αναλαμβάνει αβέρτα?Επιτέλους να δημοσιευθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα. Αυτά, από εμένα , δεκτή η όποια απάντηση στο ερώτημά μου.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.