Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σπίτι μόνο από οπλισμένο σκυρόδεμα


 

Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι μηχανικοί.

Είμαι τοπογράφος μηχανικός και ασχολούμαι με τα δημόσια έργα.

Η αλήθεια είναι ότι οι γνώσεις μου για τα στατικά είναι ελάχιστες και για αυτό θέλω τα φώτα σας.

 

Θέλω να κατασκευάσω μία μονοκατοικία (δική μου) με υπόγειο ισόγειο πρώτο και σοφίτα. Η κατοικία θα είναι στους Θρακομακεδόνες Αττικής και θα έχει κάτοψη 132 τ.μ.

Προσπαθώ να κάνω κάποιους υπολογισμούς οικονομικούς και αρχιτεκτονικούς.

 

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μια μπορεί να κατασκευαστεί μόνο από τοιχία οπλ/νου σκυρ/τος των 20 εκατοστών.

 

Το άλλο πρόβλημά μου είναι τα ηλεκτρικά.

Μπορώ να τα περάσω στον ξυλότυπο και εξωτερικά του οπλισμού (στο κενό των αποστατών των κουπιών και του οπλισμού);

 

Θεωρητικά μπορεί να κανείς να κατασκευάσει την ίδια οικοδομή με κολώνες και δοκάρια πάτους 20 εκ.;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μια μπορεί να κατασκευαστεί μόνο από τοιχία οπλ/νου σκυρ/τος των 20 εκατοστών.

Στην πράξη θα έχεις μια φέρουσα τιχοποιία.

Ο ΕΚΟΣ προβλέπει υπό όρους την χρήση στοιχείων 20εκ, αλλά επιμένω, οτι η καλύτερη προσομοίωση θα γίνει αν θεωρήσεις το κτίριο ως από φέρουσα τοιχοποιία.

Μπορώ να τα περάσω στον ξυλότυπο και εξωτερικά του οπλισμού (στο κενό των αποστατών των κουπιών και του οπλισμού);

Εγώ θα σε ρωτήσω το άλλο: Θεωρείς πως αυτή η κατασκευή θα είναι τόσο "αλφάδι" που δεν θα θέλει ούτε σοβάτισμα;

Στην θέση σου, θα έκανα καθολική επένδυση των τοίχων με γυψοσανίδα, οπότε θα μου λύσει όλα τα προβλήματα...

Θεωρητικά μπορεί να κανείς να κατασκευάσει την ίδια οικοδομή με κολώνες και δοκάρια πάτους 20 εκ.;

Δοκούς με πάτους -που λες κι εσύ- 20ρκ, ναι. Υποστυλώματα ΟΧΙ! Πρόσεχε, την οικογένειά σου θα βάλεις μέσα!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά απλά θα τα περάσω στα τοιχία και μετά φυσικά θα σοβαντίσω τα τοιχία.