Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατασκευαστικό ερώτημα: Κυκλοφοριακή σύνδεση (κόμβος) ή Άδεια εισόδου - εξόδου;


Recommended Posts

Σας χαιρετώ.

 

Επιτρέψτε μου να θέσω ένα ερώτημα.

 

στην περίπτωση εγκατάστασης ιδ.κτεο φορτηγών σε εκτός σχεδίου έκταση υφιστάμενη από το 1920 με 1 πρόσωπο σε νομαρχιακό δρόμο έχω βρει ότι οι επιλογές είναι 2, α-κυκλοφοριακή σύνδεση και β-άδεια εισόδου/εξόδου (http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=301&id=&tid=301 στο ΦΕΚ Β 1975/10-09-2009).

η έκταση υπάγεται στην ΙΙ.β.αα παράγραφο του άρθρου 162 για εκτός σχεδίου (http://www.minenv.gr/1/13/131/13108/g13108162.html) κατά παρέκκλιση λόγω της ύπαρξής της από το 1920 (υποθέτω) .

 

χωρίς να ξέρω, νομίζω ότι η άδεια εισόδου/εξόδου είναι πιό απλή και συνεπώς πιο επιθυμητή. Έχετε τίποτα άλλο υπόψην σας που να στηρίζει την άδεια και όχι τον κόμβο? Οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ

 

(Να συμπληρώσω ότι το ακριβώς προηγούμενο φεκ για κτεο για εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους έδινε ως επιλογή μόνο την κυκλοφοριακή σύνδεση. Το νέο φεκ του 2009 δίνει και δεύτερη επιλογή για άδεια εισόδου/εξόδου)

Link to comment
Share on other sites

Αν ο δρομος ειναι επαρχιακός (νομαρχιακος δεν υπάρχει) τότε θέλεις συνδεση αν ειναι δημοτικος η κοινοτικος θέλει εισοδο εξοδο.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά γιατί το ΦΕΚ Β 1975/2009 γράφει,

 

Σε περίπτωση που το Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. ιδρύεται σε περιοχή

εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως ή εκτός ορίων οικι−

σμών προϋφισταμένων του έτους 1923 ή οριοθετημένων

σύμφωνα με τους όρους του από 24.4.85 π.δ. (ΦΕΚ 181Δ΄),

επί εθνικής ή επαρχιακής οδού, απαιτείται διαμόρφωση

κυκλοφοριακής σύνδεσης ή εισόδου−εξόδου κατά την

κρίση της αρμόδιας για την οδό υπηρεσίας, σύμφωνα

με τα οριζόμενα για τις εγκαταστάσεις του άρθρου 24

του β.δ. 465/1970 (ΦΕΚ 150Α΄), όπως ισχύει, πληρουμέ−

νων όλων των σχετικών όρων και προϋποθέσεων περί

ορατότητας και αποστάσεων από συμβολές οδών που

περιλαμβάνονται στο εν λόγω Διάταγμα, όπως ισχύει.

 

:confused:

 

από έγγραφο που βρήκα στο forum

 

Αθήνα 18 - 4 - 2007

Αριθ. Πρωτ. ΔΜΕΟ/o/2879

EΓΚΥΚΛΙΟΣ 11

(σε περίπτωση που δεν το βρήκα από εδώ, βγαίνει πρώτο με googling το "Αριθ. Πρωτ. ΔΜΕΟ/o/2879")

 

...Με την παρ. 4 του άρθρου 19 του Π.Δ. 118/06 αντικαθίσταται το άρθρο 24 του Β.Δ. 465/70 που αφορά τις εγκαταστάσεις (πλην πρατηρίων).

Οι παρόδιες εγκαταστάσεις διακρίνονται πλέον σε δύο κατηγορίες την Κατηγορία Α και την Κατηγορία Β. κατ΄αρχήν ως «εγκαταστάσεις» υπό την έννοια του π.δ. δεν εννοούνται τα κτίσματα με χρήση αμιγούς κατοικίας (που όμως κατά τα κατωτέρω υποχρεούνται να αποκτήσουν άδεια εισόδου – εξόδου (παρ. 4 του άρθρου 24 όπως διαμορφώνεται).

Οι εγκαταστάσεις που κατατάσσονται στην Κατηγορία Α έχουν αυξημένη επιβάρυνση στην κυκλοφορία και γι΄αυτό απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση. Για τις εγκαταστάσεις της Κατηγορίας Β, στην οποία υπάγονται και οι κατοικίες (παρ. 4), οι οποίες δεν προκαλούν αύξηση στην κυκλοφορία των οδών, εγκρίνεται, σύμφωνα με τη διαδικασία και τους όρους του άρθρου 21 παρ. 5 του π.δ. 118/06, είσοδος-έξοδος οχημάτων. Οι εγκαταστάσεις αυτές δεν είχαν υπό το προϊσχύσαν καθεστώς ανάγκη έκδοσης άδειας. Ως «είσοδος – έξοδος» νοείται ένα άνοιγμα στην περίφραξη του γηπέδου που το απαραίτητο πλάτος της προκύπτει από τις καμπύλες οπισθοτροχιάς ανάλογα με το αντιπροσωπευτικό όχημα το οποίο θα τη χρησιμοποιεί (Ι.Χ. ή άλλο όχημα μεγαλύτερων διαστάσεων)

 

...η έγκριση εισόδου – εξόδου των εγκαταστάσεων ισχύει για μία τριετία μόνο, με δυνατότητα παράτασης εφ’ άπαξ για μία ακόμη τριετία εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής και εφόσον η αίτηση υποβληθεί πριν λήξει η τριετία της αρχικής έγκρισης της κυκλοφοριακής σύνδεσης ή εισόδου – εξόδου

 

εν τέλει καταλήγω στο ότι η άδεια εισόδου/εξόδου δίνεται με την υπαγωγή της παρόδιας εγκατάστασης στην κατηγορία Β και ανανεώνεται κάθε 3 χρόνια αν δεν αλλάξουν δραματικά οι κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απλά είσοδος-έξοδος κόστος ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ, κόμβος απο την άλλη εγώ που ασχολήθηκα δεν πίστευα στα αυτιά μου απο 20.000 μεχρι 25.000 με τις κολώνες φωτισμού ... μα μην σου πω για εγγυητικές ενοίκιο για το τμήμα του δρόμου που καταλαμβάνει ο κόμβος σχέδιο πολεοδομίας ιδιαίτερα...κτλ κτλ...πιστεύω να σε κάλυψα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Προσοχή!

Μελετήστε προσεκτικά το φεκ 119/2006 όπου στο άρθρο διάκρισης των εγκαταστάσεων αναφέρει ρητά πως αυτές που χαρακτηρίζονται κατηγορίας Β δεν επιφέρουν κυκλοφοριακές επιπτώσεις στην οδό. Δυστυχώς όπως με τους περισσότερους ελληνικούς νόμους , ο νομοθέτης δίνει την ευχέρεια στις ελεγκτικές υπηρεσίες να ερμηνεύουν την εσκεμμένη αλληγορική διατύπωση του.

Αν λοιπόν γνωρίζετε βάσει ποίου κριτηρίoυ ή νομοθετήματος μπορεί να καταταχθεί μια εγκατάσταση πχ βιομηχανικής χρήσης σε τύπου Β , παρακαλώ ενημερώστε με. Ο πλέον γνωστός τρόπος είναι η παράκαμψη της διαδικασίας με τα γρηγορόσημα στο "Ellada".

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Καλημέρα,

Ξανανοίγω το θέμα μετά απο χρόνια βλέπω! Για έγκριση εισόδου εξόδου οχημάτων σε γήπεδο με πρόσωπο σε επαρχιακή οδό χρειάζομαι;

1. Ορατότητα, 2. Απόσταση , και 3. πλάτος για αντιπροσωπευτικό όχημα. Σωστα; (Φωτισμό και αποχέτευση; Δεν το αναφέρει κάπου).

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.