Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατασκευαστικό ερώτημα: Ταλαιπωρία με πόρτα γραφείου


JTB

Recommended Posts

Γράφω εδώ ως εκπρόσωπος του πρώην πελάτη μου και άμεσα ενδιαφερόμενος εφόσον έχω ακούσει και εγώ τα βρισίδια μου...

 

Το 2007 ξεκινάω μία ανακαίνιση κτιρίου που κατά βάση ήταν διαμόρφωση χώρου από διαμέρισμα σε γραφείο... πολλά ηλεκτρολογικά και δομημένη καλωδίωση, γυψοσανίδες, ορυκτή ίνα, κλιματισμός, υδραυλικά κλπ...

Ολα όμορφα και ο πελάτης ευχαριστημένος εκτός από τον μπογιατζή που ήταν κάποιας ηλικίας και πραγματικά δεν καλο-έβλεπε με αποτέλεσμα τα μερεμέτια που συμμάζεψα να μου στοίχισαν κάποια μεροκάματα... Ντρεπόμουν όμως να τον διώξω και τον άφησα να κουτσο-τελειώσει...

 

Δεν προέκυψε το πρόβλημα όμως από εκεί... Μια πόρτα εσωτ. από αυτές που εισάγονται πλέον με κονταίνερ από Κίνα, η οποία εγκαταστάθηκε λίγο πριν τα χριστούγεννα του 07, φέτος αρχές καλοκαιριού άρχισε να φουσκώνει. Ο πελάτης με ειδοποιεί αφού με θεωρεί και υπεύθυνο και εγώ ξεκινάω επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο στις 2-7-09... Μετά από εκατοντάδες προσπάθειες και συνεχή κοροϊδία η πόρτα παραδίδεται αρχές 2010... !!!!!

Πρόκειται για το φύλλο, όχι όλη τη πόρτα που απλώς ο τεχνίτης θα πάει να βάλει και να ρυθμίσει...

 

Σήμερα που μιλάμε η πόρτα δεν έχει ακόμη μπεί γιατί έγινε μια απόπειρα από τον τοποθέτη αλλά για 1-2 χιλιοστά δεν κλείνει σωστά με αποτέλεσμα ή να πρέπει να ξηλώσει πάλι κάσα και να κάνει και μερεμέτι στο τοίχο ή να προσπαθήσει με άλλου είδους μεντεσέ να το βολέψει...

 

Ο πελάτης χωρίς να έχει άδικο, απειλεί με μηνύσεις... π.χ. Συμβ. Καταναλωτή και τέτοια παρόμοια...

 

Τί μπορεί να κάνει; Γνωρίζει κανείς αν έχει κάποιο δικαίωμα και ως προς ποιόν πρέπει να στραφεί;

 

Ελπίζω όχι εναντίον μου γιατί είναι και κάπως εκδικητικός ως χαρακτήρας...

Link to comment
Share on other sites

Xωρις να ειμαι κι ο πλεον ειδικος, νομιζω οτι εφ'οσον η πορτα ειναι βιομηχανοποιημενο προϊον, ειναι ευθυνη της προμηθευτριας εταιρειας να εφαρμοσει και να δουλεψει σωστα και εχει minimum ενα χρονο εγγυηση , οπως ολα τα προϊοντα βασει νομου, εκτος κι αν δινει παραπανω η εταιρεια. Δεν πιστευω να εχεις καποιο προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Ναι, κάτι τέτοιο φαίνεται από μια γρήγορη ενημέρωση που είχα...

Ξέχασα να αναφέρω ότι τουλάχιστον δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν παρέλαβε, γιατί έχω και υπογεγραμμένο και σφραγισμένο πρωτόκολλο παραλαβής για όλο το έργο...

 

Εχω μανία με τη τυπικούρα ειδικά όταν πρόκειται για περιστασιακούς πελάτες και όχι σταθερούς συνεργάτες και μέχρι τώρα αυτό μόνο σε καλό μου έχει βγεί, το συστήνω ανεπιφύλακτα...

Link to comment
Share on other sites

μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις στη στήλη downloads το πρωτόκολλο παραλαβής;

Link to comment
Share on other sites

3 χρόνια μετά δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα για την πόρτα.

εκτός και αν στην συγγραφή υποχρεώσεων αναγράφεις κάτι διαφορετικό.

προσπάθησε βέβαια για την δική σου υστεροφημία να αποκαταστήσεις την πόρτα. θα δεις ότι θα σου βγει σε καλό

 

 

χάρης

 

----------

 

επίσης κανείς δεν μας είπε αν η πόρτα εγκυμονεί (φούσκωσε από μόνη της ) ή την έκαναν μπάνιο.....

 

ποιος φταίει?

 

χάρης

Link to comment
Share on other sites

Για πιό γρήγορα...

DivShare File - protokparal.pdf

 

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο... θα πρέπει να το ενημερώσω...

 

Οσο για την υστεροφημία μου, η οποία πραγματικά με απασχολεί, ήταν ο μόνος λόγος που με έκανε να ενδιαφέρομαι όλο αυτό το καιρό, αλλά δυστυχώς οι επιλογές μου ήταν λίγο περιορισμένες γιατί δεν μπορούσα εύκολα να αλλάξω πόρτα (σιγά το κόστος...) απλώς γιατί θα γινόντουσαν μερεμέτια, είναι και σε γυψοσανίδα... Το πρόβλημα είναι ότι έχω χάσει τους κωδικούς και θα με έβαζε να του βάψω τα δύο γραφεία εκατέρωθεν του τοίχου που έχουν και διαφορετικό χρώμα...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και από μένα. Είναι η πρώτη φορά που στέλνω μυν αφού είμαι σχετικά νέα στο φόρουμ, αλλά έχω μια απορία. Δηλαδή ο πελάτης όταν έπαιρνε κινέζικη πόρτα για να τη βγάλει φθηνά δεν ήξερε ότι, ότι πληρώνεις παίρνεις? Και έχει και παράπονο.........Και από την Κίνα μάλιστα..

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι έτσι όπως τα λες topografina

 

ο πελάτης ξέρει τον JTB

και στον JTB απευθύνεται

 

από που προμηθεύεται ο JTB τα υλικά του είναι θέμα δικό του.

προφανώς και ο JTB αγόρασε από Κίνα για οικονομικούς λόγους.

αυτό όμως και πάλι δεν σημαίνει πως τα κινέζικα είναι και απαραίτητα κακής ποιότητας.(όχι πάντα τουλάχιστον)

 

ο JTB αυτήν την στιγμή διαπραγματεύεται την υστεροφημία του

απλό ειναι.

 

χάρης

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι

Άσχετο αλλά σημαντικό. Ο JTB δεν υπερασπίζεται την υστεροφημία του αλλά το όνομά του (την επωνυμία του). Υστεροφημία θα ήταν αν είχε αποσυρθεί από το επάγγελμα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.