Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ραντεβού για στατικά


 

Recommended Posts

Γεια σας είμαι νέος μηχανικός (πτυχιούχος Α.Π.Θ) και σήμερα έκλεισα το πρώτο μου ραντεβού για στατικά,στον πιο δύσκολο από τους 2(Πολεοδομία Θεσσαλονίκης).Το επίθετό του αρχίζει από Τ.Τι να κάνω για να μη "πιάσει κώτσο" και ρεζιλευτώ ?άμα έχει κανείς καμιά παρόμοια εμπειρία παρακαλώ ας μου απαντήσει.Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 23
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εγω δεν είμαι από Θεσ/κη αλλά γενικώς ψυχραιμα, ετοιμολογα, φιλικά και με επιχειρηματα (όχι του τύπου "έτσι έβγαλε το πρόγραμμα...")

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρηση 1η.

Δεν είσαι "πτυχιούχος" ΑΠΘ αλλά διπλωματούχος ΑΠΘ. :lol:

Η πρώτη παρατήρηση που μου έκαναν όταν είδαν την σφραγίδα μου η οποία παρεμπιπτόντως είχε γίνει βάσει προτύπου του ΤΕΕ.

 

Από κει και πέρα και πέρα από πλάκες, χαλαρά.

Να θυμάσαι ότι ο στόχος σου είναι να κάνεις τη δουλειά σου και να περάσεις τη μελέτη και όχι να δώσεις εξετάσεις σε κανένα, να φανείς έξυπνος ή καλός μηχανικός.

Να έχεις ανοιχτά αφτιά και να ακούς γιατί θα μάθεις πολλά από τον Τ. Να θυμάσαι ότι σαν νέος δεν υπάρχει ούτε η παραμικρή πιθανότητα να αποδεχτεί μια άποψή σου εάν έχει προλάβει και διατυπώσει την αντίθετη δική του ακόμα και αν έχεις δίκιο, είναι θέμα εγωισμού.

Να σημειώνεις σε χαρτί κάθε παρατήρηση που σου κάνει και να μη διστάζεις να ζητάς τη γνώμη του για κάθε πρόβλημα είτε προσομοίωσης, είτε διαστασιολόγησης είτε οτιδήποτε άλλο.

Αυτά προς το παρόν και καλή αρχή.

 

Όπως είπαμε, ΧΑΛΑΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ.Λέω λίγο να ετοιμαστώ ώστε να πάω όσο πιο έτοιμος γίνεται στον Τ.Μού 'χουν πει και άλλοι ό,τι θα κερδίσω πολλά από τον Τ.Από κει και πέρα όπως είπες χαλαρά,ταπεινά και με τα αυτιά ανοιχτά!

Link to comment
Share on other sites

Κανένας βέβαια δεν είναι θεός και δεν έχει το αλάθητο εκτός βέβαια του... Πάπα.