man21 Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 01:17 μμ Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 01:17 μμ Σφιχτή κάθιση (maxS2-minS3) βλέπω.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 01:22 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 01:22 μμ δεν υπάρχει μειωτής νερού στις προδιαγραφές.
man21 Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 01:48 μμ Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 01:48 μμ Ναι αυτό το είδα. Έτσι όμως καθίσταται δυσλειτουργική η σκυροδέτηση και σε πάμπολλες περιπτώσεις απραγματοποίητη (π.χ. δίκτυο ή άντληση σε μεγάλο ύψος)
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:02 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:02 μμ Πές μου τι θέλεις να σου δώσω μειωτή και ποσότητα. Προφανώς για ιδιαίτερες κατασκευές (κοιλαδογέφυρα) θα χρειαστείς και μειωτές θερμοκρασίας (metakaolin) αλλα στο ρίχνω και στα 75 μέτρα ύψος.
man21 Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:18 μμ Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:18 μμ Επενδύσεις σηράγγων (~12-15μ. ύψος) ή ψηλά μεσόβαθρα γεφυρών με δίκτυο. Για μειωτή θερμοκρασίας σε επενδύσεις σηράγγων ή πώματα σηράγγων υδροληψίας με ελεγχόμενη ψύξη. Όπως στις μαζικές σκυροδετήσεις. Για προβολοδόμηση δεν με βλέπω παρά εγκυκλοπαιδικά, τώρα που κάθομαι, όπως και για ψηλά κτήρια.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:46 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:46 μμ Επενδύσεις σηράγγων βάση κανονισμού δεν επιτρέπετε το σκυρόδεμα λόγω χαμηλής αντοχής σε φωτιά. Ξεκινάμε ACI 212.4R-93 Guide for the Use of High-Range Water-Reducing Admixtures (Superplasticizers) in Concrete εδώ Επίσης εδώ
man21 Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:53 μμ Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:53 μμ Επενδύσεις σηράγγων βάση κανονισμού δεν επιτρέπετε το σκυρόδεμα λόγω χαμηλής αντοχής σε φωτιά. Δεν επιτρέπεται σκυρόδεμα για την επένδυση; Προφανώς εννοείς οδικές-σιδηροδρομικές, όχι π.χ. υδραυλικές. Και τι υλικά προβλέπονται για τελική επένδυση σηράγγων; Ευχαριστώ για τα λίνκς.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:58 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 02:58 μμ Ναι οδικές και σιδηροδρομικές. Υποχρεωτικά μετά την φωτία στις Αλπεις Πυράντοχα ψεκαστά κονιάματα με ratings θερμοκρασίας και χρόνου. πχ Fireshield
man21 Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 03:03 μμ Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 03:03 μμ Ναι οδικές και σιδηροδρομικές. Υποχρεωτικά μετά την φωτία στις Αλπεις Πυράντοχα ψεκαστά κονιάματα με ratings θερμοκρασίας και χρόνου. πχ Fireshield Βλέπω το κόστος στα Μεγάλα Έργα να εκτινάσσεται. Δεν τόξερα πάντως και σ' ευχαριστώ.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 03:19 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 18, 2012 at 03:19 μμ (edited) European Union (2008), Decision 2008/163/EC, Interoperability of the Trans-European Conventional Rail System, Draft Technical Specification for Interoperability, Aspect: ‗Safety in railway tunnels‘ ψάξε Eureka Curves ISO 834 Ακριβώς διότι μιλάμε για ελάχιστο 5 εκ ανα τμ με κόστος 100-130Ε. Γι' αυτό και δεν θα ξανακάνουμε σήραγγες ή ο μελετητής θα πεί οτι το ξέχασε Ενα βασικό απο την Hochtief εδώ Κοίτα τα Fire Curves (Y-Θερμικρασία, Χ-χρόνος σε λεπτά). Το απλό σκυρόδεμα αστοχεί στους 400οC. Στους 450 explosive spalling. Edited October 18, 2012 at 03:23 μμ by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα