Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενανθράκωση με διάβρωση


 

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

δεν υπάρχει μειωτής νερού στις προδιαγραφές.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό το είδα. Έτσι όμως καθίσταται δυσλειτουργική η σκυροδέτηση και σε πάμπολλες περιπτώσεις απραγματοποίητη (π.χ. δίκτυο ή άντληση σε μεγάλο ύψος)

Link to comment
Share on other sites

Πές μου τι θέλεις να σου δώσω μειωτή και ποσότητα. Προφανώς για ιδιαίτερες κατασκευές (κοιλαδογέφυρα) θα χρειαστείς και μειωτές θερμοκρασίας (metakaolin) αλλα στο ρίχνω και στα 75 μέτρα ύψος.

Link to comment
Share on other sites

Επενδύσεις σηράγγων (~12-15μ. ύψος) ή ψηλά μεσόβαθρα γεφυρών με δίκτυο. Για μειωτή θερμοκρασίας σε επενδύσεις σηράγγων ή πώματα σηράγγων υδροληψίας με ελεγχόμενη ψύξη. Όπως στις μαζικές σκυροδετήσεις. Για προβολοδόμηση δεν με βλέπω παρά εγκυκλοπαιδικά, τώρα που κάθομαι, όπως και για ψηλά κτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Επενδύσεις σηράγγων βάση κανονισμού δεν επιτρέπετε το σκυρόδεμα λόγω χαμηλής αντοχής σε φωτιά.

 

Ξεκινάμε ACI 212.4R-93 Guide for the Use of High-Range Water-Reducing Admixtures (Superplasticizers) in Concrete εδώ

 

Επίσης εδώ

Link to comment
Share on other sites

Επενδύσεις σηράγγων βάση κανονισμού δεν επιτρέπετε το σκυρόδεμα λόγω χαμηλής αντοχής σε φωτιά.

 

Δεν επιτρέπεται σκυρόδεμα για την επένδυση; Προφανώς εννοείς οδικές-σιδηροδρομικές, όχι π.χ. υδραυλικές.

Και τι υλικά προβλέπονται για τελική επένδυση σηράγγων;

Ευχαριστώ για τα λίνκς.

Link to comment
Share on other sites

Ναι οδικές και σιδηροδρομικές. Υποχρεωτικά μετά την φωτία στις Αλπεις Πυράντοχα ψεκαστά κονιάματα με ratings θερμοκρασίας και χρόνου. πχ Fireshield

Link to comment
Share on other sites

Ναι οδικές και σιδηροδρομικές. Υποχρεωτικά μετά την φωτία στις Αλπεις Πυράντοχα ψεκαστά κονιάματα με ratings θερμοκρασίας και χρόνου. πχ Fireshield

Βλέπω το κόστος στα Μεγάλα Έργα να εκτινάσσεται. Δεν τόξερα πάντως και σ' ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

European Union (2008), Decision 2008/163/EC, Interoperability of the Trans-European Conventional Rail System, Draft Technical Specification for Interoperability, Aspect: ‗Safety in railway tunnels‘

 

ψάξε Eureka Curves

 

ISO 834

 

 

 

Ακριβώς διότι μιλάμε για ελάχιστο 5 εκ ανα τμ με κόστος 100-130Ε. Γι' αυτό και δεν θα ξανακάνουμε σήραγγες ή ο μελετητής θα πεί οτι το ξέχασε

 

Ενα βασικό απο την Hochtief εδώ

 

Κοίτα τα Fire Curves (Y-Θερμικρασία, Χ-χρόνος σε λεπτά).

 

Το απλό σκυρόδεμα αστοχεί στους 400οC. Στους 450 explosive spalling.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.