Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμπληρωματική μελέτη υγραερίου. Μπορεί να υπογράψει Χημ.Μηχ. ή Πολ. Μηχ. ;


Recommended Posts

Είμαι πολιτικός μηχανικός και πριν από κάτι μέρες χρειάστηκε να κάνω για πρώτη φορά μια μελέτη ενεργητικής πυροπροστασίας για μια ταβέρνα, ύστερα από ψάξιμο κατάφερα και ανακάλυψα την νομοθεσία κτλ και έκανα την μελέτη (την έλεγξε ξάδερφος μου μηχανολόγος και μου 'πε ότι την έκανα καλύτερη από τις παλιες τις δικές του) την οποία έστειλα στην πυροσβεστική, όλα καλά όμως μου ζήτησαν συμπληρωματική μελέτη υγραερίου. Επειδή ο ξάδερφος δεν μπορεί να υπογράψει με παραπέμπει τώρα σε έναν χημικό μηχανικό να μου την υπογράψει, το πρώτο ερώτημα είναι αν μπορεί με βάσει τα επ. δικαιώματα, το δεύτερο είναι αν μπορώ εγώ (γνώμη μου, ΟΧΙ) γιατί ήδη έχουμε ΚΛΕΨΕΙ τις δουλειές πολλών άλλων συναφών επαγγελμάτων και με μια λέξη ΗΜΑΡΤΟΝ με αυτό το συνάφι των συναδέλφων μου (έτσι για λίγο αυτοκριτική).

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε,

Χημικός Μηχ/κος μπορεί να υπογράψει όλων των ειδών τις μελέτες ενεργητικής πυροπροστασίας. Εμένα αυτό είναι μεταξύ άλλων το αντικείμενό μου, έχω κάνει όλων των ειδών τις μελέτες πυροπροστασίας.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι Χ/Μ έχουν δικαίωμα υπογραφής για μελέτη ενεργητικής πυροπροστασίας για εγκαταστάσεις μέχρι 50ΗΡ και επίβλεψη έως 200ΗΡ

 

Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο

"Η μελέτη ενεργητικής πυροπροστασίας που απαιτείται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ-71/88 (ΦΕΚ-32/Α/17-2-88) αποτελεί Μηχανολογική μελέτη ειδικού χαρακτήρα και σε ότι αφορά τα δικαιώματα των Μηχανικών ισχύουν οι αντίστοιχες διατάξεις που ρυθμίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανικών."

 

Έχει εκδοθεί όμως διαταγή που επιτρέψει στην Π.Υ. να δέχεται ενεργητική από Χ/Μ.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού