Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετατροπέας ροπής στρέψης


SGT

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Ο Μετατροπέας ροπής στρέψης ονομάζεται και "Μειώτηρας".

Προσπαθώ εδω και καιρό να μάθω πώς λειτουργεί, που και πότε χρησιμοποιέιται.

Απο ότι έμαθα χρησιμοποιέιται στα βαρέου τύπου και στα 4Χ4 οχήματα, ερπυστριόφορα κ.α.

Οποιαδήποτε πληροφορία θα ειναι χρήσιμη.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

καλησπερα. ο μειωτηρας φιλε μου κανει μια πολυ απλη δουλεια. μειωνει το βημα του διαφορικου. κοινως με τις ιδιες στροφες και την ιδια σχεση στο κιβωτιο, εχεις λιγοτερα χλμ/ωρα με εμφανες οφελος στο τραβηγμα(ροπη). αν και ειμαι πολιτικος μηχανικος το γνωριζω επειδη ειμαι ταυτοχρονα και αγροτης (τρακτερ). καλες γιορτες!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετατροπέας Ροπής Στρέψης;

 

Είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η πλήρης ονομασία της;

 

Συνήθως ένας μετατροπέας έχει δύο χαρακτηριστικά, το ένα είναι η έισοδος και το άλλο η έξοδος του. Αν αυτό έχει σαν είσοδο την ροπή στρέψης, τότε τι έχει έξοδο; Που ακριβώς το συνάντησες;

Link to comment
Share on other sites

Η σωστή ονομασία είναι 'Μετατροπέας ροπής στρέψης με συμπλέκτη γεφύρωσης' και ο συγκεκριμένος χρησιμοποιείται στο άρμα μάχης Leopard 1.

Στο τεχνικό εγχειρίδιο λεει οτι "Ο μετατροπέας ροπής στρεψης μπορεί να πολλαπλασίασει τη ροπη στρέψης του κινητηρα. Ο μετατροπεας ροπής στρεψης ενεργοποιειται ή απενεργοποιειται μέσω ενός συμπλέκτη γεφύρωσης, σε εξάρτηση απο την χρησιμοποιουμενη σχέση μετάδοσης, την ταχύτητα κίνησης του άρματος και την κατευθυνση πορειας" ολα ωραια, αυτο που με απασχολει είναι ότι πως συμπλεκεται ο συμπλέκτης γεφύρωσης απο την στιγμη που το κιβώτιο μετάδοσης ειναι ημιαύτοματο;

Παρακάτω λεει οτι ο μετατροπέας ροπής στρεψης χρησιμοποιειται για την προθέρμανση του κινητηρα κατα την εκκίνηση, πώς; επιλεγοντας ο οδηγός την 2η ταχύτητα και την εμπροσθοπορεία με ασφαλισμένα τα χειρόφρενα και πατημένο το ποδόπληκτρο πέδησης ανέβαζει τις στροφές του κινητήρα στίς 1500 ΣΑΛ, ετσι ο κινητηρας μέσου του ΜΡΣ θερμαινεται ταχεώς στους 85 C.

Αρα λειτουργει και σαν μηχανισμός θέρμανσης του ψυκτικού υγρού;

 

Συγνώμη εάν σας κόυρασα,απλα θέλω να καταλάβω καλυτερα την λειτουργία του μετατροπεας ροπής στρεψης πέρα απο τα τεχνικά εγχειρίδια.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

μήπως το όλο σύστημα είναι υδραυλικό οπότε....ζεσταίνει το υγρό εμπλέκεται όποτε θέλει κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

για να γίνει κατανοητό και το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου σου είναι κατουσίαν ένας μειωτήρας.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.