Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απαιτούμενο πτυχίο για περιβαλλοντικές μελέτες και πιστοποιήσεις ISO


yiannis_nt

Recommended Posts

Γειά σας.Είμαι χημικός μηχανικός και πρίν λίγους μήνες πήρα το πτυχίο μου και ψάχνω για δουλειά. Σκέφτομαι μεταξύ άλλων και το ενδεχόμενο να ανοίξω δικό μου γραφείο για περιβαλλοντικές μελέτες. Η απορία μου πάνω σε αυτό είναι η εξης:

Χρειάζομαι οπωσδήποτε μελετητικό πτυχίο για να υπογράψω μελέτη? Γιατί άλλοι μου λένε οτι χρειάζομαι κ άλλοι όχι. Και αυτό το πτυχίο το αποκτώ μέτα απο μερικά χρονια?

 

Και κάτι άλλο που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι:

 

Σκέφτομαι να ασχοληθώ και με πιστοποιήσεις Iso. Στο θέμα αυτό έχω πάρει ξεκάθαρες απαντήσεις οτι δεν χρειάζομαι κάποιο σχετικό πτυχίο (σαν το μελετητικό για να τις υπογράψω). Όμως μη γνωρίζοντας κάποιον που να κάνει πιστοποιήσεις δεν ξέρω που να απευθυνθώ και πως να ξεκινήσω.

Παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι πάνω στα ISO και μπορείτε δώστε μου μια κατεύθυνση προς τα πού να ψάξω και πως να κινηθώ για να δουλέψω πάνω σε αυτόν τον τομέα.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Για τις ΜΠΕ έχει χιλιορωτηθεί και χιλιοαπαντηθεί το ερώτημα: Θέλεις μελετητικό κατ. 27 για ΜΠΕ Β3 και άνω. Το μελετητικό (Α' τάξη) παίρνεις 4 χρόνια μετά την λήψη του πτυχίου σου

πληροφορίες: http://www.ypex-mele.gr

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε... Για τις διακριβωσεις δεν ξερω επακριβως τι θελεις...Εχει ενας γνωστος μου μια εταιρεια διακριβωσεων... μπορεις να ρωτησεις και να δεις αν εν τελει θελεις να συνεργαστεις με καποιον ή να προσπαθησεις να ανοιξεις κατι δικο σου....Απ'οτι εχω ακουσει ομως ειναι δυσκολοι καιροι για πολλες εταιρειες, επομενως το να κανεις κατι δικο σου ειναι λιγακι ....

 

Τελος παντων....

 

το εμαιλ της εταιρειας ειναι http://www.cqs.gr/main.aspx ... και ο ιδιοκτητης ειναι ο dr. Αλεξανδρος Κουγιουμτζιδης...

Link to comment
Share on other sites