Μετάβαση στο περιεχόμενο

''Οικονομετρική μελέτη και προσομοίωση υβριδικών συστημάτων θέρμανσης πισίνας''


geohan7

Recommended Posts

Γεία σας,

Είμαι φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο ΔΠΘ Ξάνθης.

Έχω διπλωματική με θέμα ''Οικονομετρική μελέτη και προσομοίωση υβριδικών συστημάτων θέρμανσης πισίνας''.

Επειδή πραγματικά κανένας απο όσους έχω ρωτήσει και όσο και αν έχω ψάξει στο internet,δεν μπόρεσε να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα εαν μπορούσατε να με βοηθήσετε να αρχίσω.Έχω προς το παρών βρει νομοθεσίες για πισίνες και προσπαθώ να βρω την θερμότητα που πρεπει να της δωσω για να φτάσω την απαραίτητη θερμοκρασία καθως και τις απώλειες.Οποιαδήποτε βοήθεια σας θα ήταν πολύτιμη.Σας ευχαριστώ εκ των προταίρων.Με εκτίμηση,Γίωργος..

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ασχοληθεί ποτέ με το θέμα πισίνες θα ξεκίναγα με τα απλά.

Πρώτον ποιά θα είναι η θερμοκρασία του νερού του δικτύου και σε ποιά θερμοκρασία πρέπει να φτάσει (επιθυμητή θερμοκρασία).

Δεύτερον ποιά θα είναι η εξωτερική θερμοκρασία (χειρώτερη περίπτωση)

Τρίτον χωρητικότητα και διαστάσεις πισίνας. Οι απώλειες θα είναι συνάρτηση της επιφάνειας της πισίνας. Απώλειες θα έχεις και από τα τοιχώματα οπότε θα πρέπει να βρεις τους συντελεστές θερμοπερατότητας (k) για τα δομικά στοιχεία των τοιχωμάτων. Το ποσό θερμότητας που θα πρέπει να δώσεις θα εξαρτάται από τον όγκο του νερού και το ΔΤ, την διαφορά δηλαδή επιθυμητής και αρχικής θερμοκρασίας.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ασχοληθεί ποτέ με το θέμα πισίνες θα ξεκίναγα με τα απλά.

Πρώτον ποιά θα είναι η θερμοκρασία του νερού του δικτύου και σε ποιά θερμοκρασία πρέπει να φτάσει (επιθυμητή θερμοκρασία).

Δεύτερον ποιά θα είναι η εξωτερική θερμοκρασία (χειρώτερη περίπτωση)