Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγγραφή στο ΤΣΜΕΔΕ ή στο ΕΤΕΚ;


Ubiquitous

Recommended Posts

Είμαι νέος μηχανικός και σκέφτομαι να δώσω εξετάσεις στο τσμέδε τον Φλεβάρη.

 

Επίσης σκέφτομαι, εναλλακτικά, να πιάσω δουλειά στην Κύπρο (δεν είμαι Κύπριος αλλά από Ελλάδα υποθέτω καλύτερα) και να γραφτώ στο αντίστοιχο Τσμεδε (νομίζω λέγεται ΕΤΕΚ).

 

Γιατί; Με φοβίζει που το Τσμεδε σου απαγορεύει να ξε-γραφτείς! Αν μελλοντικά επιλέξω μια άλλη χώρα π.χ. ΗΠΑ, Αγγλία κτλ, τότε θα πρέπει να πληρώνω ΚΑΙ το Τσμέδε!

 

Μπορειτε να με διαφωτίσετε;

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου απαπαγορεύουν να ξεγραφτείς απο το ταμείο απλά θα εχεις μεγάλο πρόβλημα να

ξαναεγγραφείς.

Edit:Πραγματι εχουν δίκιο οι συνάδελφοι που σου απάντησαν οπου "ταμειο" το σωστό ειναι ΤΕΕ παναθεμάτο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου απαπαγορεύουν να ξεγραφτείς απο το ταμείο απλά θα εχεις μεγάλο πρόβλημα να

ξαναεγγραφείς.

ευχαριστώ για την απάντηση! Γίνεται; σίγουρα;............

 

δεν ξέρω...

είμαι σε δίλημμα ...

 

περιμένω και άλλες απόψεις συναδέλφων...

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ΤΣΜΕΔΕ, άλλο ΤΕΕ. Και στα δύο μπορείς να είσαι γραμμένος. Βέβαια η ετήσια εισφορά στο ΕΤΕΚ είναι περίπου 4-πλάσια, αλλά και πάλι δεν μιλάμε για κάποιο σημαντικό ποσό.

 

Όπου έχεις γράψει ΤΣΜΕΔΕ βάλε ΤΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ΤΣΜΕΔΕ, άλλο ΤΕΕ. Και στα δύο μπορείς να είσαι γραμμένος. Βέβαια η ετήσια εισφορά στο ΕΤΕΚ είναι περίπου 4-πλάσια, αλλά και πάλι δεν μιλάμε για κάποιο σημαντικό ποσό.

 

Όπου έχεις γράψει ΤΣΜΕΔΕ βάλε ΤΕΕ.

ευχαριστω για τις απαντησεις συναδελφε!

εννοω τις εισφορές στο Τσμέδε!

Αυτά τα 975 ευρώ / εξάμηνο.

Δίνω εξετάσεις τεε και αυτόματα γράφομαι και τσμεδε. Γιατί να το αλλάξω, δεν γραφτηκαν σωστα;

Link to comment
Share on other sites

Το ΕΤΕΚ είναι το ΤΕΕ της Κύπρου και όχι το ΤΣΜΕΔΕ της.