Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σεμινάριο Τεχνικών Ασφαλείας ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους σας

 

Είμαι μηχανικός παραγωγής και διοίκησης και αυτή τη περίοδο είμαι άνεργος αφού η τεχνική εταιρεία που δούλευα ως μηχανικός έργων έκανε downsize απλά.

 

Έχω εντοπίσει ενα σεμινάριο στο ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ το οποίο ξεκινά σε 1 μήνα περίπου διάρκειας 100 ωρών για τεχνικούς ασφαλείας σε σύμπαξη με το υπουργείο εργασίας. Επειδή η εύρεση εργασίας αυτή τη περίοδο είναι πολυ δύσκολη σκεφτομαι να κάνω αυτό το σεμινάριο ώστε να γεμίζω το βιογραφικό μου. Η αλήθεια είναι οτι ως μηχανικός έργων στην εταιρεία έχω κάποια επαφή με το θέμα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει κάποιος τη θεματολογία αυτού του σεμιναρίου, αν γνωρίζετε αν δίνουν πιστοποιητικό (Αν έχει αξία αυτό το πιστοποιητικό στη πραγματικότητα) και αν γενικά νομίζετε οτι αξίζει...

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τη προσοχή σας

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο σεμινάριο το έχω ψάξει κι εγώ και μαλον θα το παρακολουθήσω.

 

1ον φανταζομαι γνωρίζεις τι δουλειά κάνει ο τεχνικός ασφαλείας και πως πρέπει να έχουν περάσει 2 χρόνια από την κτήση του πτυχίου σου ή ένας χρόνος αν έχεις παρακολουθήσει αυτό ή παρόμοια σεμινάρια τα οποία είναι πιστοποιημένα.

 

θεματολογία δεν μπορώ να βρω ούτε εγώ (πάνω κάτω νομοθεσία - καθήκοντα κλπ φαντάζομαι ) αλλά θεωρώ πως καλό θα είναι να γνωρίζουμε καλά τη νομοθεσία πριν πάμε για να μπορέσουμε εκεί να λύσουμε ότι απορίες έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πτυχίο από το 2005. Αυτό που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι αν έχει αξία το πιστοποιητικό που παίρνουμε. Λογικά θα έχει αφού είναι με την συμπραξη του Υπουργείου Εργασίας.. Κάνω λάθος??

Link to comment
Share on other sites

κοστιζει ομως 600 ευρω το σεμιναριο, πολλα δεν ειναι?

Και ναι, σου δινουν ενα πιστοποιητικο βεβαιωσης εκπαιδευσης τεχνικου ασφαλειας...

Link to comment
Share on other sites