Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ποδηλατόδρομοι


Recommended Posts

ο μόνος αρμόδιος καθηγητής στο Πολυτεχνείο είναι ο κος Βλαστός. έχει συντάξει διάφορες μελέτες και θυμάμαι από τα χρόνια μου ως φοιτητής ότι ασχολούταν πάρα πολύ με τους ποδηλατόδρομους. προσωπικά θα σου πρότεινα να τον πάρεις τηλέφωνο ως ενδιαφερόμενος μελετητής. θεωρώ ότι θα σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Δες και αυτό ίσως σε βοηθήσει είναι οδηγός εκπόνησης μελετών.

http://www.ebooks4greeks.gr/dowloads/Mixanikon/Syginoniologias/To.podilato.se.17.ell.poleis__Downloaded_from_ebooks4greeks.gr.pdf

Και οπως βλεπω συγγραφεας ειναι ο Βλαστος που αναφερει ο markon.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς το κατασκευαστικό κομμάτι των ποδηλατόδρομων?Ποιος είναι ο συμβατικός τρόπος κατασκευής τους?Με μπετό ή άσφαλτο?

Έχω δει οτι επιφανειακά κατά τη διάστρωση , εφαρμόζουν χτένα για να πετύχουν τη ανώμαλη-άγρια υφή και φαντάζομαι οτι χρησιμοποιούν και ίνες για τις επιφανειακές ρωγμές και την σκληρότητα....

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τίποτα για προδιαγραφές ποδηλατοδρόμων, αλλά θα ήταν χρήσιμο να ψάξεις πληροφορίες για τους ποδηλατόδρομους του Βόλου σαν παράδειγμα προς αποφυγή :)

Ενδεικτικά:

1) Στο ίδιο επίπεδο με τον δρόμο.

2) Χωροθετημένοι σε δρόμους που έτσι και αλλιώς έχουν ήπια κυκλοφορία.

3) 20εκ τσιμεντένιο τοιχάκι και πανω από μισό μέτρο σιδερένια κολωνάκια (διαμέτρου 10εκ), ότι πρέπει για να τραυματίζονται ποδηλάτες και μοτοσυκλετιστές.

4) Ασυνεχείς, λόγω πάρκιν και ρυμοτομίας, ουσιαστικά δεν προσφέρουν προστασία στον ποδηλάτη παρά το 3)

5) Μαζεύουν φύλλα,σκουπίδια κλπ λόγω του 1)

6) Χωροθετημένοι σε στενούς δρόμους, τα αντίθετα διερχόμενα οχήματα περνούν "ξυστά".

7) Λόγω του 1) καθώς και ότι πρέπει να σταματάνε κάποια μέτρα πριν τις γωνίες των δρόμων (ΚΟΚ?) δημιουργούν ιδανικές θέσεις παρκαρίσματος για τους "κάφρους" οδηγούς. Κανείς ποδηλάτης δεν τους χρησιμοποιεί...

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τίποτα για προδιαγραφές ποδηλατοδρόμων, αλλά θα ήταν χρήσιμο να ψάξεις πληροφορίες για τους ποδηλατόδρομους του Βόλου σαν παράδειγμα προς αποφυγή :)

.

 

Καλημέρα

 

Φίλε Βάγκι λέγοντας ότι ο ποδηλατόδρομος Βόλου είναι παράδειγμα προς αποφυγή νοιώθω βαθύτατα προσβεβλημένος διότι τα πρωτεία τα κατέχει ο ποδηλατόδρομος Καλαμάτα!

 

 

Υ.Γ. πως μπορώ να ανεβάσω φώτος;

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφοι, σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να παρατηρήσουμε το εξής:

η Ελλάδα σε κάθε προσπάθεια φιλική προς το περιβάλλον (βλ. ποδήλατο - μετρό κτλ) είναι 20 χρόνια τουλάχιστον πίσω...αντίθετα νοοτροπίες που αυξάνουν το αίσθημα του "νεόπλουτου/ νεοέλληνα" διαχέονται αστραπιαία στον πληθυσμό (βλ. κινητή τηλεφωνία, τζίπ κτλ)

όμως : η προσπάθεια που γίνεται τόσο αρχικά από ορισμένους μελετητές όσο και από την τοπική αυτοδιοίκηση να μπέι σιγά - σιγά το ποδήλατο στη ζωή μας δείχνει ότι κάτι κινείται. συμφωνώ ότι τα πράγματα είναι ακόμη σε νηπιακό στάδιο (ούτε προδιαγραφές δε ξέρουμε καλά καλά..) και στο κατασκευαστικό κομμάτι τραγελαφικά σε κάθε πόλη της Ελλάδας. και οφείλω να ομολογήσω ότι και εγώ προσωπικά δεν ήμουν λάτρης του ποδηλάτου..βλέπω όμως κάποιοι επιστήμονες να δικαιώνονται στο όραμά τους και η κοινωνία να αναπτύσει μια δυναμική στο θέμα αυτό και να βαδίζει μπροστά.ίσως ειδικά οι έλληνες να χρειαζόμασταν και το αντίστοιχο σοκ.αυτό της οικονομικής κρίσης.

ας βοηθήσουμε όλοι σε αυτή την προσπάθεια και ας μην τα μηδενίζουμε...κάποια στιγμή (ίσως βέβαια σε 15 χρόνια...) να υπάρξουν εργολαβίες στις συγκεκριμένες πόλεις για βελτίωση / ανακατασκευή των ποδηλατόδρομων! το ίδιο άλλωστε δε συμβαίνει και με τους κανονικούς δρόμους όταν το αυτοκίνητο σα μέσο μετρά πάνω από έναν αιώνα ζωής?

Link to comment
Share on other sites

δες αυτό:

http://www.minenv.gr/5/53/g5303_bikes.htm

 

Επίσης στο βιβλίο Φραντζεσκάκης Ι.Μ., Πιτσιάβα Μ.Χ., Τσαμπούλας Δ.Α., 1997. Διαχείριση Κυκλοφορίας, Παπασωτηρίου: Αθήνα έχει ένα κεφάλαιο για ποδηλατόδρομους, το 5ο αν θυμάμαι καλά. Έχει πολλές τυπολογίες και προδιαγραφές μέσα. Είναι πολύ κοινό βιβλίο, δε θα δυσκολευτείς να το βρεις.

 

Επίσης στη Θεσ/νίκη ασχολείται από το πανεπιστήμιο ο Απόστολος Παπαγιαννάκης, του τμ. Μηχ. Χωροταξίας.

 

Όπως και νά χει, δε νομίζω ότι υπάρχουν επίσημες προδιαγραφές του ΥΠΕΧΩΔΕ/ΥΠΕΚΑ.....

Link to comment
Share on other sites

"προδιαγραφές" ποδηλατοδρόμων περιέχουν οι ΟΜΟΕ και λογικά εκεί θα πρέπει να εντάσσονται . Υπάρχει σίγουρα αναφορά για το πλάτος των ποδηλατοδρόμων. Νομίζω στο τεύχος Χαράξεις είναι μια παραγραφούλα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.