Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΑΞΙΖΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΙ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ?


anasmars

Recommended Posts

Είμαι πτυχιούχος Μηχανικός Δομικών Έργων και σκέφτομαι να κάνω αίτηση στο ανοικτό πανεπιστήμιο στον τομέα Διαχείριση Τεχνικών Έργων MSc.

Το θέμα είναι το εαν μου δίνει περισσότερα δικαιώματα σαν μηχανικό,

εάν αξίζει, γιατί είναι 2 χρόνια και στοιχίζει γύρω στα 3.200 ευρώ

και επειδή σκεφτόμουν να φύγω για ένα διάστημα στην Σαουδική Αραβία και συγκεκριμένα στην Τζέντα με την ελπίδα εύρεσης εργασίας στο πτυχίο μου, εάν η προϋπηρεσία αξίζει περισσότερο από τον τον συγκεκριμένο τίτλο.(με την προϋπόθεση ότι βρίσκω δουλειά εκεί.)

Είμαι 29 χρονών, με 0 προϋπηρεσία και αξιοποιώ το πτυχίο μου δουλεύοντας ως σερβιτόρος.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

Και χρόνια πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Με το τωρινο νομοθετικο, εμεις οι Τ.Ε με M.Sc, δεν εχουμε παραπανω δικαιωματα σαν μηχανικοι...Εαν ομως οντως εχεις ακρη για Τζεντα μην το σκεφτεσε κ κανεις εκει ενα M.Sc

Link to comment
Share on other sites

Φύγε τζέντα να σωθείς φίλε....δεν έχεις κάποιο δικαίωμα παραπάνω σαν μηχανικός.. ότι οφέλη έχει κάποιος ΠΕ με μεταπτυχιακό έχει και ένας ΤΕ με μεταπτυχιακό.

Link to comment
Share on other sites

Η εργασιακή εμπειρία που θα αποκτήσεις στην Τζέντα , για μένα αξίζει πολύ περισσότερο απο το μεταπτυχιακό του ΕΑΠ ( Αν βεβαίως επιλεγείς ) . Καλή Σταδιοδρομία και Καλή Χρονιά .

Link to comment
Share on other sites

Η εμπειρία που θα αποκτήσεις αξίζει πολύ περισσότερο. Τα MSc, κλπ. είναι για θέση και αύξηση μισθολογικής κλίμακας στο δημόσιο. Κανένας δεν θα σου εμπιστευθεί Διεύθυνση Έργου, μόνο επειδή έχεις MSc αλλά καθόλου στοιχειώδη εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Τό πρόγραμμα του ΕΑΠ είναι λίγο για αυτό τον κλάδο. Αν θες να κάνεις Μάστερ δες κατά Αγγλία μεριά ή καλύτερα κατα ΗΠΑ. Γιά Τζέντα χωρίς αδεια εργασίας χλωμό δεν θέλω να σε απογοητελυσω αλλά μην πιστεύεις 'οσα γράφουν οι ρεκρουτερς στο ιντερνετ.