Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα στραβά και ανάποδα του Δημόσιου τομέα.


Χ Επισκέπτης 1

Recommended Posts

lefterism οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν μεγάλη ευθύνη αν δεν εργάζονται ενώ πληρώνονται ή αν δεν είναι αποτελεσματική η εργασία τους αλλά την απόφαση π.χ να έχουν δικό τους ηλεκτρονικό υπολογιστή την παίρνει ο πολιτικός προϊστάμενος ο οποίος είναι και υπεύθυνος για την κατανομή του δημοσίου χρήματος. αν πχ προϊστάμενος δε θέλει να έχεις υπολογιστή , ή internet ή και καρέκλα να καθήσεις δε μπορείς να κάνεις τίποτα προφανώς, επίσης αν ένας υπάλληλος δε θέλει να δουλεψει είναι ευθύνη του προϊσταμένου να του επιβάλει ποινές όπως π.χ. περικοπή μισθού κ.λπ. δε γίνεται η δημόσια διοίκηση να βασίζεται στο φιλοτιμο ή μη του κάθε υπαλλήλου. όσο για το ίσο μερίδιο ευθύνης δεν ισχύει. γι αυτό ο ένας έιναι υπάλληλος και ο άλλος προϊστάμενος διαφορετικα θα ήταν όλοι υπαλληλοι ή όλοι προϊστάμενοι. επίσης εμένα μου έχει τύχει να μου αναθέσουν άσχετο αντικείμενο και όταν ήλθε ο δημότης σε μένα για να τον εξυπηρετήσω και επειδή δεν το έκανα γιατί δεν ήταν η δουλειά μου αυτός προφανώς έκανε παράπονα για τη δημόσια διοίκηση...διότι οι διοικητικοί υπάλληλοι στο διπλανό γραφείο είναι κολλητοί του δημάρχου:))αυτά εκ των έσω

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 25
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Όσοι πάντως θυμούνται τις ουρές για το ΦΠΑ κάθε δίμηνο μάλιστα θα καταλάβουν ότι η μηχανογράφηση μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα.

Ούτε ουρές, ούτε συναλλαγή με το δημόσιο υπάλληλο για να σε εξυπηρετήσει γρηγορότερα.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω στα παραπάνω την διεύρυνση του ωραρίου επικοινωνίας με το κοινό επειγόντως και σχολαστική τήρησή του. Αναγκαστικά εφόσον οι ρυθμοί είναι πιο χαλαροί αυτό που απομένει είναι περισσότερη ώρα εργασίας.

 

Επίσης σημαντικότατο: Σε κάθε υπηρεσία να λειτουργήσει γραφείο μόνο για ερωταπαντήσεις. Ετσι αυτό που κάνουμε όλοι "Συγνώμη, μπορώ να κάνω μια ερώτηση?" να γίνεται πιο οργανωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα προς μίμηση τα ΚΕΠ.

Ευγενικοί υπάλληλοι και εξυπηρετικοί.

Πλέον δεν χρειάζεται να τρέχουμε σε χίλιες δυο υπηρεσίες για ένα σωρό "χαρτιά". Μια επίσκεψη στο ΚΕΠ της γειτονιάς κι αυτό ήταν.

Εκείνοι δε, που θεωρώ ότι ωφελήθηκαν από τον θερμό των ΚΕΠ τα μάλα είναι οι κάτοικοι των μικρών και απομονωμένων νησιών.

 

Θέλετε βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας από το ΤΣΜΕΔΕ, στο ΚΕΠ.

Θέλετε να εγγράψετε το παιδί σας στο ΚΥΤ, στο ΚΕΠ.

Θέλετε ανανέωση βιβλιαρίου υγείας, στο ΚΕΠ

Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής, στο ΚΕΠ.

Βεβαίωση αρτιότητας οικοπέδου, στο ΚΕΠ.

Μερικά μόνο παραδείγματα.

Αναλυτικά:

http://www.kep.gov.gr/kepportal/CitizenGuide/CertifiedCategories

Ειδικά για θέματα πολεοδομίας:

http://www.kep.gov.gr/kepportal/CitizenGuide/CertifiedCategories/CertifiedServices?PARAM1=6&lng=el

Ειδικά για θέματα ΤΣΜΕΔΕ:

http://www.kep.gov.gr/kepportal/CitizenGuide/CertifiedCategories/CertifiedServices?PARAM1=17&lng=el

Link to comment
Share on other sites

Οντως τα ΚΕΠ είναι ένας πολύ πετυχημένος θεσμός για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

Επίσης στις πολύ καλές Υπηρεσίες να προσθέσω και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο τηλ. 1520

 

Πόσες φορές δεν μας έχουν χαλάσει προϊόντα (υπολογιστές, ηλεκτρονικές συσκευές) και τα έχουν στείλει για service στην αντιπροσωπεία ? Ενημερώνω ότι βάση νόμου πλέον, αν π.χ. το νέο σας laptop βγάλει βλάβη, η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη εντός 15 ημερών να σας το αντικαταστήσει προσωρινά.

 

Παραθέτω προσωπική και πρόσφατη εμπειρία.

 

Αγόρα laptop στο οποίο μετά από 6 μήνες κάηκε το motherborad (μέσα στην εγγύηση). Το έστειλα στο κατάστημα που το αγόρασα και αυτοί με τη σειρά τους στην αντιπροσωπεία για service. Περνούσαν οι μέρες, περνούσαν οι βδομάδες πουθενά το laptop. Επερνα τηλ. στο service της αντιπροσωπείας, πότε έλλειπε ο προιστάμενος, πότε ήταν σε σύσκεψη κλπ. Μετά από 38 μέρες αναμονής κάλεσα το 1520 και κατήγγειλα την εταιρεία. Η υπάλληλος ΑΜΕΣΩΣ έκανε κινήσεις, (πήρα 9.30 το πρωι) και στις 1 το μεσημέρι με πήρε και μου είπε ότι το υπουργείο έκανε παρέμβαση. Την άλλη μέρα στις 9.00 με κάλεσε το κατάστημα και μου είπε ότι το μηχάνημά μου είναι έτοιμο να πάω να το παραλάβω επιβεβαιώνοντας μου το γεγονός ότι δέχθηκαν και αυτοί και η αντιπροσωπεία τηλ. παρέμβαση της Γεν. Γραμματεία Καταναλώτή.

 

1520, γράψτετω κάπου, μπορεί να σας φανεί χρήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να ηθελα να πω ότι η αντισταση του προσωπικού σε κάθε είδους αλλαγή είναι χαρακτηριστικό που συναντάται τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Κανείς που είνια μαθημένος σε ένα τρόπο δουλειάς και λειτουργίας δεν δέχεται αδιαμαρτύρητα να αλλάξει τις συνήθειες του πόσο μάλλον έμπειρο προσωπικό μιας μεγαλύτερης ηλικίας.

Παντως η βιβλιογραφία τονίζει ότι όλες οι αλλαγές στη διαδικασία - λειτουργία μιας επιχείρησης είτε ιδιωτικού είτε δημοσίου ξεκινάει, στηρίζεται και πετυχαίνει όταν στηρίζεται από πάνω, όταν δηλαδή υπάρχει πολιτική βούληση

Link to comment
Share on other sites

απλά να επισημάνω ότι στα ΚΕΠ (τουλάχιστον στην περιοχή μου) οι περισσότεροι υπάλληλοι, είναι συμβασιούχοι με ιδιωτικές συμβάσεις, δηλαδή χωρίς μονιμότητα και πεπερασμένου χρονικού διαστήματος.

 

και από προσωπική εμπειρία, όταν πήγα να μεταβιβάσω ΙΧ αυτοκίνητο στο ΚΕΠ δεν δέχτηκαν την αιτηση, με την δικαιωλογία οτι ειναι ταξινομημένο σε αλλο νομο. Στην επιμονή μου ότι παρανομους και τελικα μετά από επικοινωνια με την δ/νση μεταφορων και το μηχανολογικο υποχρεωθηκαν να παραλαβουν την αιτηση ως ωφειλαν και η μεταβιβαση εγινε κανονικότατα. Αν στους άλλους νομούς τα πράγματα ειναι καλυτερα τοτε ίσως πρεπει να μετακομισω....

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πάντως έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη με τα ΚΕΠ.

Την τελευταία φορά μάλιστα που αίκανα αίτηση εκεί μου έστειλαν μετά από λίγες μέρες ειδοποίηση μέσω sms (!) να πάω να παραλάβω το χαρτί που ζητούσα.

 

Γενικά συμφωνώ οτι υπάρχουν τεράστια προβλήματα στο δημόσιο τομέα και σπάνια έχω φύγει από δημόσια υπηρεσία με καλές εντυπώσεις ομολογώ. Ωστόσο θεωρώ οτι πηγαίνοντας σε μια δημόσια υπηρεσία δεν πρέπει να πηγαίνουμε έτοιμοι για καυγά. Ακόμα και εξυπηρετικός να ήθελε να είναι ο υπάλληλος, εισπράττει αυτό το κλίμα και σίγουρα κρατά άλλη στάση απέναντί μας. Μια γνωστή μου που διορίστηκε πρόσφατα στο δημόσιο μου έλεγε πως όλοι μπαίνουν στο γραφείο της προκατειλημμένοι οτι πρέπει να τσακωθούν για να γίνει η δουλειά τους. Αυτό δημιουργεί ένα κλίμα τεταμένο και δε βοηθά κανέναν. Ούτε εμάς που θέλουμε να γίνει η δουλειά μας. Αυτό δε σημαίνει οτι δε χρειάζεται πού και πού καμιά φωνή, όταν μας πνίγει το δίκιο μας :)

Link to comment
Share on other sites

Συναδελφοι μη συγκρινετε μια διοικητικη υπηρεσια οπως ειναι το ΚΕΠ με μια Τεχνικη οπως ειναι π.χ η Πολεοδομια.Ειναι ανομοια πραγματα στη λειτουργεια τους .

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.