Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τεγίδα συγκρατούμενη


 

Recommended Posts

Εχει δίκιο ο Χάρης, παίζει μεγάλο ρόλο ποια ακριβώς Πολεοδομία.

Εδώ ούτε στην ίδια Πολεοδομία δεν έχουν όλοι οι υπάλληλοι την ίδια αντιμετώπιση σε ένα θέμα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν διευκρίνησα παραπάνω ότι την θεώρησα συγκρατούμενη σε όλο το μήκος της απο το πανέλο, παρόλο που υπάρχει η δέσμευση της ντίζας.

Η τεγίδα είναι ψυχρής ελάσεως για αυτό και μπαίνω στη σκέψη μήπως όντως για να την θεωρήσω συγκρατούμενη σε όλο το μήκος της, πρέπει να έχω κάποια αναφορά απο βιβλιογραφία.

Link to comment
Share on other sites

Η συγκράτηση σε όλο το μήκος του άνω πέλματος λόγω ουσιαστικά θέματος στρεπτοκαμπτικού λυγισμού είναι ένα σύνθετο και δυσεπίλυτο θέμα.

 

Αν έχεις επικάλυψη σκέτη λαμαρίνα, η προσωμείωση του στροφικού ελατηρίου είναι ευκολότερη ,αλλά το πιό σοβαρό είναι ότι η προσωμείωση είναι αξιόπιστη λόγω του συνεχούς και ικανού πάχους της λαμαρίνας.

 

Σε αντίθεση όταν έχει πανέλο με λαμαρινάκι 0.4mm , τα πράγματα είναι αναξιόπιστα και δύσκολα στην προσωμείωση.

 

Πάντως οι ψυχρές τεγίδες αν θεωρήσουμε ότι το πανέλο δεν τις συγκρατά,πολύ δύσκολα περνάνε τον στρεπτοκαμπτικό.

 

Σχετικές προσωμειώσεις έχει βιβλίο του Βάγια ,Ερμ, Ιωαν. αλλά αλοίμονο αν φθάσουμε στο σημείο να επιλύουμε με ελατήρια την συγκράτηση του πέλματος για την πολεοδομία, αφού οι αβεβαιότητες στην πράξη θα δημιουργήσουν το φαινόμενο της <<αναρμονικής ακρίβειας>>.

 

Η συγκράτηση του άνω πέλματος είναι μια παραδοχή του μελετητή που οφείλει όμως στην κατασκευή να την υποστηρίζει. (π.χ δεν μπορείς να έχεις foul διαφώτιστα και να δέχεσαι πλήρης συγκράτηση άνω πέλματος.

 

Σε πολεοδομίες της θεσ/νίκης που κινούμαι ,δεν μου ζητήθηκε ποτέ κάτι τέτοιο (μήπως έβαλες όμως μικρή διατομή και επέμενες πως αρκεί και γι'αυτό το θέμα προχώρησε έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Όντως του φάνηκε μικρή διατομή. Πάντως με δέσμευση ντίζας στη μέση και χωρίς να την θεωρήσω συγκρατούμενη σε όλο το μήκος, πέρασε τους έλέγχους του instant. Ελπίζω να μην υπάρξει εκ νέου πρόβλημα.

Πάντως και απο παλιότερους μηχανικούς, το συγκεκριμένο θέμα εχώ ακούσει οτι είναι αρκετά κρίσιμο για τις κατάσκευες και εχει οδηγήσει αρκετές φορές σε αστοχία τεγίδων.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.