Μετάβαση στο περιεχόμενο

χρειάζεται τοπογραφικό με ΕΓΣΑ για νέα σύσταση οικοδομής του 1989?


Kostas_3

Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους

 

ένας πελάτης μου εχει μια διώροφο οικία στον αμπελώνα - λαρισα και θέλει να κάνει σύσταση για να την χωρίσει στα 2. έτσι ώστε να μιρασει τα τετραγωνικά σε μικρότερα τμήματα (2) διαφορετικών οικιών για να πληρώσει μικρότερο ''χαράτσι''

 

ξέρω πως για μια σύσταση (αν δεν κανω λαθος) χρειάζομαι πίνακα ποσοστων , με εμβαδομέτρηση και ογκομετρηση και ένα τοπογραφικό. το τοπογραφικό αυτό υπάρχει αλλά είναι του 1989 . πρέπει να βγάλει καινούριο τοπογραφικό με ΕΓΣΑ ο πελάτης μου για να κάνει την δουλειά του?

 

συγνώμη αν είναι πολύ βασικές οι ερωτήσεις μου αλλά είμαι νέος μηχανικός και ακόμα μαθαίνω

 

ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Δυνάμει της παρ. 3β του άρθρου 49 του Ν.4042/12 όπου στην κείμενη νομοθεσία προβλέπεται η υποχρέωση επισύναψης τοπογραφικού διαγράμματος σε συμβόλαιο, εφεξής νοείται τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων, εκτός αν το συμβόλαιο αφορά σε ακίνητο που βρίσκεται εντός σχεδίου πόλης ή εντός ορίων οικισμού προϋφισταμένων του έτους 1923, καθώς και εντός ορίων οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων… Αν ο/η συμβολαιογράφος είναι λίγο ενήμερος/η πρέπει να στο ζητήσουν.

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση στην ερωτηση. Αληθεια, σε συμβολαια μεταβιβασης πχ, εαν δεν υπαρχει τοπογραφικο και ειναι εντος σχεδιου πολεως το ακινητο, μπορει να γινει το συμβολαιο μονο με τμημα του διαγραμματος του σχεδιου απο την πολεοδομια; Μου φαινεται πως το εχω συναντησει να εχει γινει. Και συμφωνα με αυτα που λες παραπανω δεν προκυπτει αναγκη υπαρξης τοπογραφικου για τα εντος.

Link to comment
Share on other sites

Η ύπαρξη εξαρτημένου δεν είναι αναγκαία.Η ύπαρξη τοπογραφικού φυσικά και ειναι.Στη β φάση του 4014 δεν είναι ,υπό προυποθέσεις, αναγκαία η ύπαρξη τοπογραφικού ,

Edited by Manolis gon
Link to comment
Share on other sites