Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αδεια για βεράντα


vaso.mak

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούργια στο forum και θα ήθελα όποιος μπορει να με βοηθήσει με τις γνώσεις του.

Έχω ένα σπίτι σε ορεινό χωριό χτισμένο πριν από το 1950(υπάρχει μόνο συμβόλαιο). Έχει ισόγειο και 1ο όροφο.

Σκέφτομαι στον 1ο όροφο να κάνω κάποιες αλλαγές αλλά επειδή είμαι άσχετη με όλα αυτά (θα επισκευθώ την πολεοδομία βέβαια σύντομα) θα ήθελα να σας περιγράψω τις αλλαγές και να με διαφωτίσετε πως να κινηθώ.

Υπάρχει μία στεγασμένη βεράντα που θέλω να την ''κλείσω'' με τοίχο, δηλαδή να επεκτείνω το σπίτι κατά 6 τ.μ. συνολικά και σε συνέχεια να ρίξω βεράντα περίπου 4*5 μ.

Πώς πρέπει να κινηθώ και πόσο περίπου θα μου στοιχήσει μία άδεια για όλο αυτό?

Το όλο θέμα βασικά είναι στο οικονομικό κομμάτι διότι ως άνεργη η γραφειοκρατία δεν με ενοχλεί αφού υπάρχει άφθονος χρόνος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Το σίγουρο που μπορούμε να πούμε από εδώ είναι ότι οι εργασίες που προτίθεσαι να κάνεις απαιτούν άδεια δόμησης. Για αρχή πρέπει να επισκεφθείς ένα μηχανικό της εμπιστοσύνης σου για να κάνει αυτοψία στο ακίνητο και να εντοπίσει , με τις δικές σου προτάσεις-επιθυμίες, όλα όσα χρειάζονται και να αποφανθεί τι πρέπει να γίνει. Οι αμοιβές είναι προϊόν ελεύθερης διαπραγμάτευσης. Μη ξεχνάς σαν γενικό κανόνα ότι το φτηνό ή φτηνότερο από μόνο του δε λέει απολύτως τίποτα. Συνδυάζεται πάντοτε με την ποιότητα υπηρεσιών που θα λάβεις.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ' όλα

θα πρέπει να εξεταστεί αν το υπάρχον οικοδόμημα θα μπορεί να μεταφέρει στο έδαφος με ασφάλεια

τα επιπλέον φορτία που θα του προσθέσεις

καθότι η βεράντα 4 x 5 -εφόσον είναι από μπετόν - θα προσθέσει επιπλέον φορτίο πάνω από 20 τόνους στο κτίριό σου (όπου εκεί προσμετρούνται και το βάρος της βεράντας αλλά και του κόσμου που μπορεί να κάθεται σε αυτή).

 

Αλλά πρώτα απ' όλα θα πρέπει να εξετάσεις

αν θα είναι αισθητικά αποδεκτό