Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενισχυση και Επιθεώρηση Γεφυρών


 

Recommended Posts

Ξεκινάω και βάζω τα Αυστραλέζικα πρότυπα  επιθεώρησης

 

Στο τέλος θα βάλω και το manual 

 

BIMAppendixA.pdf

BIMAppendixB.pdf

BIMAppendixCPart1.pdf

BIMAppendixCPart2.pdf

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και έπιασε Australia ο συνάδελφος Ροδόπουλος, να και ένα μικρό-συνοπτικό αλλά περιεκτικό manual για NDT σε level 3 στην Δυτική Αυστραλία.

 

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γιάννη , τα είδα με κάποια καθυστέρηση , όμως πράγματι είναι πολύ καλά τα συνημμένα αρχεία που ανέβασες. Ομολογώ πως δεν έχω το γνωστικό υπόβαθρο ώστε να τα κατανοήσω όλα. Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Μια αναπτυσσόμενη μέθοδος μέτρησης μετατοπίσεων σε γέφυρα είναι

 

Interferometric Radar Imaging

 

δείτε το βίντεο για να καταλάβετε τις δυνατότητες

 

http://www.olsoninstruments.com/videos/ibis-s_video.mp4

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέγεται και Robotic Tacheometry.

 

Υπάρχει όμως ένα θέμα, δεν μπορεί να είναι έλεγχος μεγαλύτερος απο 12 ώρες

 

Βροχή - Ομίχλη μειώνουν την αξιοπιστία της μέτρησης.

 

Η γεωγραφική θέση της γέφυρας μπορεί να είναι τέτοια που να μην έχεις πρόσβαση για μέτρηση.

 

Η Υγρασία έχει μεγάλη σημασία στο deflection monitoring, άρα θα πρέπει να εξετάσεις τη κατασκευή σου σε διάφορες περιόδους (Φθινόπωρο -Χειμώνα - Άνοιξη - Καλοκαίρι)

 

Η ταχύτητα διέλευσης τών οχημάτων σε τέτοιους ελέγχους ορίζεται εμπειρικά καθώς και το μέγεθος των δοκιμαστικών οχημάτων.Εάν απλά μετράς κατα τη διάρκεια λειτουργίας της γεφυρας, οι τιμές δεν είναι αντιπροσωπευτικές.

 

Συνεπώς καταλήγω στο SHM ξανά, με αισθητήρες μόνιμα τοποθετημένους σε συγκεκριμένα σημεία για MODAL ANALYSIS , επίσης σε συγκεκριμένα για DEFLECTIONS.

 

Την ίδια μέτρηση μπορείς να τη κάνεις και με ένα Leica TCA 

Edited by McRaster
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το Monitoring σε μόνιμη βάση Mc είναι σίγουρα η καλύτερη μέθοδος αλλά κοστίζει πολύ. Κατά την γνώμη μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο "ερευνητικά" σε μεγάλες ή/και περίεργες γέφυρες αλλά όχι μαζικά σε μεγάλο αριθμό γεφυρών. Μόνο για μικρά διαστήματα...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.