Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

                               θα ήθελα την βοήθεια σας στο εξής πρόβλημα που έχω ....

Έχω ένα σπίτι στην επαρχία (συγκεκριμένα σε ορεινή περιοχή - Τσοτύλι Κοζάνης) το οποίο το ανακατασκευάζω και τώρα έχω φτάσει να θέλω να φτιάξω τα εσωτερικά πατώματα.

Η κατάσταση έχει ως εξής .... τα πατώματα είναι ξύλινα και οι τάβλες έχουν "πετσικάρει" με αποτέλεσμα να χρειάζονται αντικατάσταση .... το ξύλινο πάτωμα είναι πολύ παλαιό και αποτελείτε από τάβλες πάχους περίπου 2 εκατοστών και από δοκάρια (γριδιές) από δρυ ή καραγάτσι τα οποία έχουν διάμετρο μέχρι και 10 εκατοστά. Όπως ανέφερα ήδη οι τάβλες έχουν πετσικάρει θέλουν αλλαγή οπωσδήποτε.

Έχω βρει να αγοράσω ξύλο ραμποτέ από πεύκο (15 ευρώ/m2) ή από δρύ (13 ερώ/m2) πιο από τα δυο προτείνετε εσείς ;;;;

Εγώ λέω να βάλω Πεύκο καθώς είναι πιο σκληρό από τον δρυ και συνεπώς θα είναι πιο μεγάλης αντοχής.

Επίσης εφ όσον θα ξηλώσω το πάτωμα και θα έχω τα δοκάρια εκτεθειμένα θέλω να τα περάσω κάποιο μυκητοκτόνο – σκοροκτόνο  καθώς είναι πολύ παλιά και σίγουρα έχουν υποστεί κάποιες φθορές τις οποίες θέλω πλέον να περιορίσω και να εξαφανίσω εάν μπορώ τον παράγοντα που τις προκαλεί.

Έχω βρει στην αγορά ότι υπάρχουν πάρα πολλά διαθέσιμα βερνίκια ξύλου τα οποία είναι και μυκητοκτόνα – σκοροκτόνα αλλά θα ήθελα για καλύτερη προστασία να περάσω πρώτα κάποιο καθαρό μυκητοκτόνο - σκοροκτόνο και μετά να περάσω κάποιο βερνίκι ξύλου το οποίο θα είναι και μυκητοκτόνο – σκοροκτόνο. Ποια η γνώμη σας για αυτό υπάρχει λόγος να το κάνω ή είναι υπερβολή ;;;;

Βρήκα για παράδειγμα το DUROSTICK DUROWOOD KILLER αλλά αυτό είναι σε ενέσιμη μορφή εγώ θα ήθελα κάτι το οποίο να μπορώ να το περάσω με πινέλο ή ρολάκι … έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα για την συγκεκριμένη δουλειά ;;;;

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Γιώργος

ΥΣ : Το αναφερόμενο (DUROSTICK DUROWOOD KILLER)  είναι όντως τόσο καλό ώστε να αξίζει να το πάρω και να το αραιώσω ώστε να το εφαρμόσω με πινέλο ;;;;;

 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Παρεμπιμπτόντως, νομίζω ότι ο δρυς είναι σαφώς πιο σκληρός από το πεύκο; Κάνω λάθος;

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Σαφως και ο δρυς είναι πιο σκληρός απο το πευκο (σκλ πεύκου 2, δρυ 3,7) και συνήθως αρκετά πιο ακριβός.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δίκιο έχετε αλλά έκανα λάθος δεν έχει δρυ αλλά οξιά η οποία απο ότι έψαξα έχει μεγαλύτερη σκληρότητα απο το Πευκό συνεπώς θα την προτιμήσω ...

Ευχαριστώ για την επισύμανση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

εχω μια σαουνα απο ξυλο πευκου . πως θα το προστατευσω απο την εξω πλευρα? με τι να το περασω?

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

δεν είμαι σίγουρη αν παρακολουθείται ακόμα αυτό το ποστ αλλά ήθελα να ρωτήσω αν κανείς έχει χρησιμοποιήσει βόριο για συντήρηση ξύλου. Ζω στην Αγγλία και πρόσφατα ένας επιθεωρητής πρότεινε να μπουν ράβδοι βορίου σε δοκάρια στο υπόγειο ενός (σχεδόν αρχαίου) κτιρίου. Διάβασα πως οι ράβδοι έχουν καταργηθεί αλλά το υλικό χρησιμοποιείται σαν επάλειψη σε ξύλα. Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς? Η μέτρηση της υγρασίας του ξύλου την ημέρα της επίσκεψης ήταν 28.7% και ήδη είχε γίνει πριν 30 χρόνια περίπου αποτυχημένη στεγάνωση με ενέσεις στον τοίχο και τα ξύλα (άγνωστο τί υλικά είχαν χρησιμοποιηθεί τότε).

 

Ευχαριστώ πολύ

Edited by Scarpa

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Χαρτογραφική απεικόνιση αρμοδιοτήτων συντήρησης οδικού δικτύου
    • Από Engineer
      Στα όριά τους βρίσκονται λόγω έλλειψης συντήρησης γέφυρες και δηµόσια κτίρια σε όλη τη χώρα, µε τους ειδικούς να προειδοποιούν και να ζητούν ελέγχους και επιθεωρήσεις άµεσα.
      Καμπανάκι» για την κατάσταση μεγάλου τμήματος των δημόσιων υποδομών στη χώρα µας, οι οποίες παραµένουν ασυντήρητες ή συντηρούνται αποσπασµατικά παρά το γεγονός ότι φτάνουν ή έχουν ξεπεράσει το όριο ηλικίας τους, χτύπησε η κατάρρευση της γέφυρας στην Καβάλα.
      Η έλλειψη συντήρησης, µάλιστα, δεν αφορά µόνο στις γέφυρες αλλά και στα δηµόσια κτίρια, όπως επεσήµανε σε χθεσινές δηλώσεις του ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιµελητηρίου Ελλάδας, Γιώργος Στασινός, ζητώντας τη δηµιουργία ηλεκτρονικού µητρώου έργων υποδοµής, το οποίο ήδη προετοιµάζει το υπουργείο Υποδοµών.
      «Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει πραγµατικά για το θέµα της συντήρησης των υποδοµών. ∆εν υπάρχει τακτική συντήρηση. ∆εν υπάρχει προγραµµατισµός» είπε. Προσέθεσε, µάλιστα, ότι το ίδιο συµβαίνει και µε τα δηµόσια κτίρια, όπου έχει ελεγχθεί για θέµατα ασφαλείας µόνο το 30% περίπου, «και σε αυτά περιλαµβάνονται όχι µόνο γραφεία αλλά και σχολεία, νοσοκοµεία και άλλα κτίρια συνάθροισης κοινού».
      Περίπου το 80% των υποδοµών στη χώρα συµπληρώνει χρόνο µε τον χρόνο το προσδόκιµο ζωής του. «Οι βασικές υποδοµές όχι µόνο της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης δηµιουργήθηκαν τις δεκαετίες '60, '70 και '80» εξηγεί στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συµβουλίου Πολιτικών Μηχανικών, Αρης Χατζηδάκης: «Η 50ετία είναι ο επίσηµος χρόνος ζωής των κατασκευών από σκυρόδεµα. Ωστόσο, υπάρχουν υποδοµές που εκτός της φυσιολογικής γήρανσης υφίστανται πλήρη αλλαγή φορτίων µε αύξηση της κυκλοφορίας και βαρύτερα οχήµατα. Είναι αναγκαίο να οργανωθούν άµεσα επιθεωρήσεις, αφού προηγηθεί µια ιεράρχηση των αναγκών, δεδοµένου ότι τα κόστη είναι σηµαντικά».
      Το υπουργείο Υποδοµών καταρτίζει σχέδιο νόµου για το ηλεκτρονικό µητρώο υποδοµών, ώστε να προχωρήσουν εντατικοί έλεγχοι.
      Να σηµειωθεί ότι η γέφυρα που κατέρρευσε στην Καβάλα είναι η πρώτη που «σπάει» υπό το βάρος φορτίου και όχι από την πίεση πληµµυρικού φαινοµένου, λίγες µόλις εβδοµάδες µετά τη δηµοσιοποίηση των σοβαρών προβληµάτων στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού εξαιτίας της έλλειψης συντήρησης και περίπου τρεις µήνες µετά την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, η κατάρρευση της οποίας παρέσυρε στον θάνατο 43 άτοµα.
      Ειδικά όσον αφορά στις περίπου 3.000 γέφυρες που υπάρχουν στο δίκτυο των παλαιών εθνικών οδών και του επαρχιακού οδικού δικτύου, σύµφωνα µε την καταγραφή που έχει κάνει η Εγνατία Οδός, εκτιµάται ότι «από την κατασκευή τους και µετά δεν έγιναν συστηµατικοί έλεγχοι και δεν συντηρήθηκαν», όπως επισηµαίνει στο «Εθνος» ο Παναγιώτης Πανέτσος, δρ πολιτικός µηχανικός και προϊστάµενος ελέγχου και συντήρησης τεχνικών έργων της Εγνατίας.
      Ο ίδιος, µάλιστα, υπογραµµίζει ότι πλέον είναι επιτακτική η ανάγκη ελέγχου της σηµερινής εναποµείνασας ασφάλειάς τους. Χαρακτηριστικό της έλλειψης σχετικών πληροφοριών είναι το γεγονός ότι «για αρκετές από τις γέφυρες αυτές δεν είναι γνωστή η ακριβής θέση τους, ο χρόνος κατασκευής τους και οι διαστάσεις τους, ενώ δεν είναι διαθέσιµες οι µελέτες και το µητρώο κατασκευής τους» σηµειώνει ο κ. Πανέτσος.
      Πριν από 30-50 χρόνια
      Και όλα αυτά την ώρα που οι περισσότερες από αυτές τις γέφυρες έχουν κατασκευαστεί πριν από 30-50 χρόνια και έχουν ήδη διανύσει ένα µεγάλο µέρος του θεωρητικού κύκλου ζωής τους, χωρίς να ελεγχθεί ποτέ η κατάστασή τους και χωρίς να εφαρµοστεί οποιαδήποτε συντήρηση. Για τις 1.100 από αυτές, µάλιστα, η Εγνατία είχε ήδη προετοιµάσει και διεξαγάγει διαγωνισµό ανάθεσης τεσσάρων µελετών οδικής ασφάλειας γεφυρών παλαιών εθνικών και επαρχιακών οδών στο µεγαλύτερο µέρος της χώρας, µε αρχικό προϋπολογισµό περίπου 1 εκατοµµυρίου ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου προβλεπόταν ο εντοπισµός, η αποτύπωση της γεωµετρίας, ο οπτικός και ενόργανος έλεγχος, η λήψη δοκιµίων, η αξιολόγηση και η πρόταση έργων συντήρησής τους. Ωστόσο, έως και σήµερα δεν βρέθηκε κονδύλι χρηµατοδότησης ώστε να προχωρήσει η δράση.
      Το περασµένο καλοκαίρι η Εγνατία είχε αποστείλει στο υπουργείο Υποδοµών πρόταση για τη δηµιουργία Εθνικού Μητρώου Γεφυρών, στο οποίο θα περιλαµβάνονται όλα τα στοιχεία για τη µελέτη, κατασκευή, τα ευρήµατα και τις βλάβες, την αξιολόγηση, τις προτεινόµενες επεµβάσεις αλλά και τα αποτελέσµατα των ελέγχων ώστε να οργανωθούν και να υλοποιηθούν προγραµµατισµένες επιθεωρήσεις στις γέφυρες.
      «Από κόσκινο θα περάσουν οι υποδοµές» είχε πει σε συνέντευξή του στο «Εθνος της Κυριακής» της 4ης Νοεµβρίου ο υπουργός Υποδοµών Χρήστος Σπίρτζης.
      Στο πλαίσιο του Εθνικού Μητρώου Γεφυρών, µάλιστα, προτείνεται η δηµιουργία ενιαίου εγχειριδίου επιθεωρήσεων, το οποίο θα ισχύει για όλες τις γέφυρες, συµπεριλαµβανοµένων αυτών στους σύγχρονους αυτοκινητοδρόµους, οι οποίες ελέγχονται και συντηρούνται «αλλά ανεξάρτητα, µε διαφορετικά κριτήρια, προδιαγραφές και διαδικασίες για κάθε φορέα διαχείρισης, ιδιώτη ή δηµόσιο, ενώ καταγράφονται και τηρούνται σε ξεχωριστά µητρώα», όπως επισηµαίνεται.
      Από την πλευρά του, και το υπουργείο Υποδοµών καταρτίζει ήδη σχέδιο νόµου για το ηλεκτρονικό µητρώο υποδοµών, το οποίο θα δώσει τα «εργαλεία» για την εκπόνηση εντατικών ελέγχων κάθε κρίσιµης υποδοµής στη χώρα. Το Μητρώο «θα περιλαµβάνει τις απαραίτητες µελέτες και προβλέψεις για την ασφάλεια, τη συντήρηση και τη λειτουργία κάθε υποδοµής.
      Με τη λειτουργία αυτού του συστήµατος θα µπορεί κάθε δηµόσιος φορέας να προγραµµατίσει εγκαίρως τη συντήρηση και το κόστος της, να προβλέψει το απαιτούµενο προσωπικό και τις δεξιότητές του και ταυτόχρονα οι αρµόδιοι φορείς θα έχουν το εργαλείο για τον εποπτικό έλεγχο, τη συντήρηση και την ασφάλεια των υποδοµών και των πολιτών. Θα γνωρίζουµε, µε δυο λόγια, όλοι πότε έγινε συντήρηση, πότε πρέπει να γίνει, από ποιους και ποιος έχει την ευθύνη λειτουργίας» είχε πει ο υπουργός Υποδοµών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στο «Εθνος της Κυριακής».

       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Στα όριά τους βρίσκονται λόγω έλλειψης συντήρησης γέφυρες και δηµόσια κτίρια σε όλη τη χώρα, µε τους ειδικούς να προειδοποιούν και να ζητούν ελέγχους και επιθεωρήσεις άµεσα.
      Καμπανάκι» για την κατάσταση μεγάλου τμήματος των δημόσιων υποδομών στη χώρα µας, οι οποίες παραµένουν ασυντήρητες ή συντηρούνται αποσπασµατικά παρά το γεγονός ότι φτάνουν ή έχουν ξεπεράσει το όριο ηλικίας τους, χτύπησε η κατάρρευση της γέφυρας στην Καβάλα.
      Η έλλειψη συντήρησης, µάλιστα, δεν αφορά µόνο στις γέφυρες αλλά και στα δηµόσια κτίρια, όπως επεσήµανε σε χθεσινές δηλώσεις του ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιµελητηρίου Ελλάδας, Γιώργος Στασινός, ζητώντας τη δηµιουργία ηλεκτρονικού µητρώου έργων υποδοµής, το οποίο ήδη προετοιµάζει το υπουργείο Υποδοµών.
      «Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει πραγµατικά για το θέµα της συντήρησης των υποδοµών. ∆εν υπάρχει τακτική συντήρηση. ∆εν υπάρχει προγραµµατισµός» είπε. Προσέθεσε, µάλιστα, ότι το ίδιο συµβαίνει και µε τα δηµόσια κτίρια, όπου έχει ελεγχθεί για θέµατα ασφαλείας µόνο το 30% περίπου, «και σε αυτά περιλαµβάνονται όχι µόνο γραφεία αλλά και σχολεία, νοσοκοµεία και άλλα κτίρια συνάθροισης κοινού».
      Περίπου το 80% των υποδοµών στη χώρα συµπληρώνει χρόνο µε τον χρόνο το προσδόκιµο ζωής του. «Οι βασικές υποδοµές όχι µόνο της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης δηµιουργήθηκαν τις δεκαετίες '60, '70 και '80» εξηγεί στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συµβουλίου Πολιτικών Μηχανικών, Αρης Χατζηδάκης: «Η 50ετία είναι ο επίσηµος χρόνος ζωής των κατασκευών από σκυρόδεµα. Ωστόσο, υπάρχουν υποδοµές που εκτός της φυσιολογικής γήρανσης υφίστανται πλήρη αλλαγή φορτίων µε αύξηση της κυκλοφορίας και βαρύτερα οχήµατα. Είναι αναγκαίο να οργανωθούν άµεσα επιθεωρήσεις, αφού προηγηθεί µια ιεράρχηση των αναγκών, δεδοµένου ότι τα κόστη είναι σηµαντικά».
      Το υπουργείο Υποδοµών καταρτίζει σχέδιο νόµου για το ηλεκτρονικό µητρώο υποδοµών, ώστε να προχωρήσουν εντατικοί έλεγχοι.
      Να σηµειωθεί ότι η γέφυρα που κατέρρευσε στην Καβάλα είναι η πρώτη που «σπάει» υπό το βάρος φορτίου και όχι από την πίεση πληµµυρικού φαινοµένου, λίγες µόλις εβδοµάδες µετά τη δηµοσιοποίηση των σοβαρών προβληµάτων στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού εξαιτίας της έλλειψης συντήρησης και περίπου τρεις µήνες µετά την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, η κατάρρευση της οποίας παρέσυρε στον θάνατο 43 άτοµα.
      Ειδικά όσον αφορά στις περίπου 3.000 γέφυρες που υπάρχουν στο δίκτυο των παλαιών εθνικών οδών και του επαρχιακού οδικού δικτύου, σύµφωνα µε την καταγραφή που έχει κάνει η Εγνατία Οδός, εκτιµάται ότι «από την κατασκευή τους και µετά δεν έγιναν συστηµατικοί έλεγχοι και δεν συντηρήθηκαν», όπως επισηµαίνει στο «Εθνος» ο Παναγιώτης Πανέτσος, δρ πολιτικός µηχανικός και προϊστάµενος ελέγχου και συντήρησης τεχνικών έργων της Εγνατίας.
      Ο ίδιος, µάλιστα, υπογραµµίζει ότι πλέον είναι επιτακτική η ανάγκη ελέγχου της σηµερινής εναποµείνασας ασφάλειάς τους. Χαρακτηριστικό της έλλειψης σχετικών πληροφοριών είναι το γεγονός ότι «για αρκετές από τις γέφυρες αυτές δεν είναι γνωστή η ακριβής θέση τους, ο χρόνος κατασκευής τους και οι διαστάσεις τους, ενώ δεν είναι διαθέσιµες οι µελέτες και το µητρώο κατασκευής τους» σηµειώνει ο κ. Πανέτσος.
      Πριν από 30-50 χρόνια
      Και όλα αυτά την ώρα που οι περισσότερες από αυτές τις γέφυρες έχουν κατασκευαστεί πριν από 30-50 χρόνια και έχουν ήδη διανύσει ένα µεγάλο µέρος του θεωρητικού κύκλου ζωής τους, χωρίς να ελεγχθεί ποτέ η κατάστασή τους και χωρίς να εφαρµοστεί οποιαδήποτε συντήρηση. Για τις 1.100 από αυτές, µάλιστα, η Εγνατία είχε ήδη προετοιµάσει και διεξαγάγει διαγωνισµό ανάθεσης τεσσάρων µελετών οδικής ασφάλειας γεφυρών παλαιών εθνικών και επαρχιακών οδών στο µεγαλύτερο µέρος της χώρας, µε αρχικό προϋπολογισµό περίπου 1 εκατοµµυρίου ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου προβλεπόταν ο εντοπισµός, η αποτύπωση της γεωµετρίας, ο οπτικός και ενόργανος έλεγχος, η λήψη δοκιµίων, η αξιολόγηση και η πρόταση έργων συντήρησής τους. Ωστόσο, έως και σήµερα δεν βρέθηκε κονδύλι χρηµατοδότησης ώστε να προχωρήσει η δράση.
      Το περασµένο καλοκαίρι η Εγνατία είχε αποστείλει στο υπουργείο Υποδοµών πρόταση για τη δηµιουργία Εθνικού Μητρώου Γεφυρών, στο οποίο θα περιλαµβάνονται όλα τα στοιχεία για τη µελέτη, κατασκευή, τα ευρήµατα και τις βλάβες, την αξιολόγηση, τις προτεινόµενες επεµβάσεις αλλά και τα αποτελέσµατα των ελέγχων ώστε να οργανωθούν και να υλοποιηθούν προγραµµατισµένες επιθεωρήσεις στις γέφυρες.
      «Από κόσκινο θα περάσουν οι υποδοµές» είχε πει σε συνέντευξή του στο «Εθνος της Κυριακής» της 4ης Νοεµβρίου ο υπουργός Υποδοµών Χρήστος Σπίρτζης.
      Στο πλαίσιο του Εθνικού Μητρώου Γεφυρών, µάλιστα, προτείνεται η δηµιουργία ενιαίου εγχειριδίου επιθεωρήσεων, το οποίο θα ισχύει για όλες τις γέφυρες, συµπεριλαµβανοµένων αυτών στους σύγχρονους αυτοκινητοδρόµους, οι οποίες ελέγχονται και συντηρούνται «αλλά ανεξάρτητα, µε διαφορετικά κριτήρια, προδιαγραφές και διαδικασίες για κάθε φορέα διαχείρισης, ιδιώτη ή δηµόσιο, ενώ καταγράφονται και τηρούνται σε ξεχωριστά µητρώα», όπως επισηµαίνεται.
      Από την πλευρά του, και το υπουργείο Υποδοµών καταρτίζει ήδη σχέδιο νόµου για το ηλεκτρονικό µητρώο υποδοµών, το οποίο θα δώσει τα «εργαλεία» για την εκπόνηση εντατικών ελέγχων κάθε κρίσιµης υποδοµής στη χώρα. Το Μητρώο «θα περιλαµβάνει τις απαραίτητες µελέτες και προβλέψεις για την ασφάλεια, τη συντήρηση και τη λειτουργία κάθε υποδοµής.
      Με τη λειτουργία αυτού του συστήµατος θα µπορεί κάθε δηµόσιος φορέας να προγραµµατίσει εγκαίρως τη συντήρηση και το κόστος της, να προβλέψει το απαιτούµενο προσωπικό και τις δεξιότητές του και ταυτόχρονα οι αρµόδιοι φορείς θα έχουν το εργαλείο για τον εποπτικό έλεγχο, τη συντήρηση και την ασφάλεια των υποδοµών και των πολιτών. Θα γνωρίζουµε, µε δυο λόγια, όλοι πότε έγινε συντήρηση, πότε πρέπει να γίνει, από ποιους και ποιος έχει την ευθύνη λειτουργίας» είχε πει ο υπουργός Υποδοµών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στο «Εθνος της Κυριακής».

       
    • Από Petros Stratis
      Γειά σας, σκέφτομαι να βάλω στον πίνακά μου ασφάλειες κρουστικών υπερτάσεων και θα ήθελα τη γνώμη σας. Αρχικά ξέρω οτι μπαίνει μία στη φάση και μία στον ουδέτερο (μονοφασική γραμμή) αλλά απο την άλλη πλευρά, μιάς και ο ουδέτερος (στην περιοχή μου τουλάχιστον) είναι γειωμένος στο ρολόι της ΔΕΗ, μήπως θα έκανα την ίδια δουλειά εάν έβαζα μόνο στη φάση μετά την κεντρική ασφάλεια; Επίσης είναι σωστό να μπεί πρίν το ρελέ διαρροής για να μην πέσει σε περίπτωση υπέρτασης; Τέλος σκεφτομαι να βάλω και μία ασφάλεια μετά την κεντρική μονο για το αντικεραυνικό. Ποιά είναι η άποψή σας;
    • Από Grammatikas
      Θέσεις εργασίας για τεχνικούς (αποφοίτους τεχνικού λυκείου ή παρεμφερή)
       ·         Είστε ο ενθουσιώδης τεχνικός συντήρησης που μπορεί να αναλάβει την επίλυση προβλημάτων και του αρέσει να εργάζεται σε διάφορες εγκαταστάσεις, μηχανές και διαδικασίες παραγωγής;
      ·         Μιλάτε αγγλικά σε καλό επίπεδο;
      ·         Θα σας ενδιέφερε μια καριέρα στο εξωτερικό (και συγκεκριμένα στην Ολλανδία);
      Τότε σας προσκαλούμε να δηλώσετε ενδιαφέρον στέλνοντας ένα μήνυμα με το βιογραφικό σας στο info@en-ergo.nl
      Προσφέρεται:
      Καλός μισθός (> € 30 χλδ ετησίως). Καθαρές αποδοχές > € 2 χλδ το μήνα!
      Μόνιμη δουλειά ( συμβόλαιο αορίστου χρόνου ).
      Πολύ καλό εργασιακό περιβάλλον.
      Πλήρης βοήθεια προσαρμογής στην Ολλανδία (εφορία, ασφάλειες, διαδικαστικά, σχολεία, γιατροί κτλ.) και βοήθεια για εύρεση κατοικίας!
      ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
      Ως τεχνικός συντήρησης επιλύετε (ανεξάρτητα) όλες τις τεχνικές δυσλειτουργίες που συμβαίνουν στις γραμμές παραγωγής και πραγματοποιείτε συντήρηση σε αυτές τις γραμμές παραγωγής. Θα ασχοληθείτε με όλες τις πτυχές της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της ψύξης, της πνευματικής, της υδραυλικής, της μηχανικής και της ηλεκτροτεχνίας. Τα έργα και ο τύπος των μηχανών ποικίλλουν από μικρές σε μεγάλες, πολύπλοκες εγκαταστάσεις, επομένως δεν υπάρχουν δύο ημέρες οι ίδιες. Η δουλειά σας θα περιλαμβάνει επίσης βασικές εργασίες συγκόλλησης και κατεργασίας, καθώς και την έκδοση οδηγιών στους χειριστές μηχανών και εγκαταστάσεων.
      ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
      Ως τεχνικός συντήρησης έχετε τουλάχιστον τις ακόλουθες γνώσεις και δεξιότητες:
      -          απόφοιτος τεχνικού λυκείου ή ανάλογο (στην ηλεκτροτεχνική, μηχανική ή μηχανολογία).
      -          Σχετική εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών (βιομηχανία παραγωγής ή / και μεταποίησης)
      -          Γνώση των κανονισμών ασφαλείας καθώς και των τεχνικών προτύπων και οδηγιών
      -          Γνώση της υδραυλικής, της πνευματικής, της τεχνολογίας ελέγχου, του τεχνικού αυτοματισμού και των PLC.
      -          Η εμπειρία συγκόλλησης είναι πλεονέκτημα!
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.