Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δόμηση σε τμήμα οικοπέδου


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους-ες και καλή εβδομάδα.

 

Είμαι σχετικά νέα μηχανικός και χρειάζομαι την βοήθειά σας.

 

Τα οικόπεδα που φαίνονται στο σχέδιο είναι ενωμένα και αποτελούν ένα. Ο διαχωρισμός σε δύο τμήματα έγινε για την σύσταση οριζοντίου και καθέτου ιδιοκτησίας.

Το τμήμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος και είναι το τμήμα για το οποίο ενδιαφέρομαι να μάθω σχετικά με το πως μπορεί να δομηθεί.

 

Το Δ είναι 3+0,1*H=5,6μ. και στο διπλανό οικόπεδο η πολυκατοικία είναι σε επαφή (μεσοτοιχία)

 

Ερώτηση: Στον χώρο που βρίσκεται στο πάνω μέρος του κάτω τμήματος του οικοπέδου με διαστάσεις 3,6*4,4 δεν μπορώ να τον αφήσω ακάλυπτο?

Για την κάλυψη που είναι 70% μπορώ μόνο για "τραβήξω" το κτήριο προς τα μέσα και να αφήσω πρασιά για το 30% του ακαλύπτου?

 

Συγνώμη αν σας κούρασα....

Ευχαριστώ

post-1390-131887216261_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

λογικά ναι

και να αφήσεις ακάλυπτο το 4,40*3,60

και να υποχωρήσεις πιο μέσα μπορείς (να αφήσεις "πρασιά")

 

δεν πιστεύω ο συνιδιοκτήτης να έχει κανένα παράθυρο που "βλέπει" στο οικόπεδό σου!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση Myri!

Από την στιγμή που υπάρχει κτίσμα στο πάνω τμήμα του οικοπέδου αν αφήσω ακάλυπτο το 4,40*3,6 τότε η απόσταση Δ θα πρέπει να προκύπτει σε σχέση με το ύψος αυτού του υπάρχοντος κτίσματος?

 

Υ.Γ Συγνώμη για την λάθος "τοποθέτηση" του θέματος

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω κάτι άλλο.

Αφού το οικόπεδο είναι ενιαίο, η απόσταση μεταξύ των κτισμάτων πρέπει να είναι τουλάχιστο Δ.

Τα 7.30 όμως δε σου επιτρέπουν να οικοδμήσεις αν δεν κολλήσεις στο υπάρχον κτίριο με το δεδομένο ότι το Δ λες πως είναι 5,60μ.

 

 

υ.γ. Το ύψος του κτιρίου σου είναι 26μ?

Link to comment
Share on other sites

το Δ=3+,1Η

όπου Η συνήθως μπαίνει το επιτρεπόμενο ύψος που είναι και το δυσμενέσερτο

 

Αρθρο 9 Τρόπος Δόμησης - Θέση Κτιρίου