Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλική κατασκευή με χυτό ελαφρομπετόν


spandeli

Recommended Posts

Γεια σας, είναι η πρώτη μου δημοσίευση στο χώρο σας εδώ.

 

Καταρχήν είμαι απο Κύπρο και είμαι μηχανολόγος μηχανικός.

 

Είμαι στο στάδιο ολοκλήρωσης αρχιτεκτονικών σχεδίων, και προβληματίζομαι κατά πόσο θα προχωρίσω σε συμβατικό σπίτι ή μιά άλλη μέθοδο μεταλλικής κατασκευής με χυτό ελαφρομπετόν.

 

Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής ισχυρίζεται τα εξής

 

http://www.tachidomi.com/ypovathro.html

 

"Η μέθοδος έχει σαν στόχο να βελτιώσει τις θερμομονωτικές, ηχομονωτικές και υγρομονωτικές ιδιότητες της οικοδομής και ταυτόχρονα να προσφέρει αυξημένη ποιότητα κατασκευής με ταυτόχρονη μείωση του κόστους και του χρόνου κατασκευής.

 

Η τεχνική βασίζεται στη δημιουργία ενός μεταλλικού σκελετού στον οποίο προστίθενται εσωτερικά και εξωτερικά στηρίγματα (κατά προτίμηση ξύλινα) στα οποία στερεώνονται οι πλάκες (κατά προτίμηση τσιμεντοσανίδες) έτσι που στο τέλος δημιουργείται ένα ενιαίο καλούπι στο οποίο χύνεται μονωτικό υλικό (κατά προτίμηση αφρομπετόν).

 

Η όλη μέθοδος μειώνει πολύ τον χρόνο κατασκευής, και δίνει την ευχέρεια για εύκολη τοποθέτηση όλων των υποδομών, και εγκαταστάσεων εντός του καλουπιού πριν το χύσιμο του μονωτικού υλικού. Η μέθοδος επιλύει αποτελεσματικά το πρόβλημα μόνωσης της οικοδομής με πλήρη κάλυψη του κτιρίου από το μονωτικό υλικό (αφρομπετόν) χωρίς να αφήνει ακάλυπτες περιοχές οι οποίες θα λειτουργούσαν ως θερμογέφυρες.

 

Το αποτέλεσμα με βάση την μέθοδο κατασκευής είναι μια αντισεισμική οικοδομή με συνολικό βάρος πολύ μικρότερο των συνήθων κατασκευών με τέλειες γραμμές και επιφάνειες και με μόνωση χωρίς θερμογέφυρες και διαρροές."

 

"Στην ερασιτεχνία αυτή περιγράφεται η μέθοδος κατασκευής ενός τρισδιάστατου μεταλλικού πλέγματος κατασκευασμένου από τετράγωνης διατομής μεταλλικές κολώνες (πασαμάνα), το οποίο χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο στην κατασκευή κτιρίου.