Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλική κατασκευή με χυτό ελαφρομπετόν


spandeli

Recommended Posts

Γεια σας, είναι η πρώτη μου δημοσίευση στο χώρο σας εδώ.

 

Καταρχήν είμαι απο Κύπρο και είμαι μηχανολόγος μηχανικός.

 

Είμαι στο στάδιο ολοκλήρωσης αρχιτεκτονικών σχεδίων, και προβληματίζομαι κατά πόσο θα προχωρίσω σε συμβατικό σπίτι ή μιά άλλη μέθοδο μεταλλικής κατασκευής με χυτό ελαφρομπετόν.

 

Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής ισχυρίζεται τα εξής

 

http://www.tachidomi.com/ypovathro.html

 

"Η μέθοδος έχει σαν στόχο να βελτιώσει τις θερμομονωτικές, ηχομονωτικές και υγρομονωτικές ιδιότητες της οικοδομής και ταυτόχρονα να προσφέρει αυξημένη ποιότητα κατασκευής με ταυτόχρονη μείωση του κόστους και του χρόνου κατασκευής.

 

Η τεχνική βασίζεται στη δημιουργία ενός μεταλλικού σκελετού στον οποίο προστίθενται εσωτερικά και εξωτερικά στηρίγματα (κατά προτίμηση ξύλινα) στα οποία στερεώνονται οι πλάκες (κατά προτίμηση τσιμεντοσανίδες) έτσι που στο τέλος δημιουργείται ένα ενιαίο καλούπι στο οποίο χύνεται μονωτικό υλικό (κατά προτίμηση αφρομπετόν).

 

Η όλη μέθοδος μειώνει πολύ τον χρόνο κατασκευής, και δίνει την ευχέρεια για εύκολη τοποθέτηση όλων των υποδομών, και εγκαταστάσεων εντός του καλουπιού πριν το χύσιμο του μονωτικού υλικού. Η μέθοδος επιλύει αποτελεσματικά το πρόβλημα μόνωσης της οικοδομής με πλήρη κάλυψη του κτιρίου από το μονωτικό υλικό (αφρομπετόν) χωρίς να αφήνει ακάλυπτες περιοχές οι οποίες θα λειτουργούσαν ως θερμογέφυρες.

 

Το αποτέλεσμα με βάση την μέθοδο κατασκευής είναι μια αντισεισμική οικοδομή με συνολικό βάρος πολύ μικρότερο των συνήθων κατασκευών με τέλειες γραμμές και επιφάνειες και με μόνωση χωρίς θερμογέφυρες και διαρροές."

 

"Στην ερασιτεχνία αυτή περιγράφεται η μέθοδος κατασκευής ενός τρισδιάστατου μεταλλικού πλέγματος κατασκευασμένου από τετράγωνης διατομής μεταλλικές κολώνες (πασαμάνα), το οποίο χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο στην κατασκευή κτιρίου.

 

Έχει τέτοια κατασκευαστικά χαρακτηριστικά ώστε να μπορεί εύκολα να συνδεθεί με άλλα ίδια πλέγματα δημιουργώντας μεταλλικό σκελετό τόσο ως φέρουσα τοιχοποιία όσο και ως οροφή ή μεσοπάτωμα.

 

Η συνολική μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μαζική παραγωγή τέτοιων τρισδιάστατων μεταλλικών πλεγμάτων, σε τυποποιημένα μεγέθη,ώστε να καθιστούν την κατασκευή συνήθους κατοικίας απλή συναρμολόγηση τέτοιων πλεγμάτων. "

 

Η ερώτηση μου είναι κατά πόσον είναι αξιόπιστη μέθοδος αυτή, αφού δεν έχω δει πουθενά αλλού να χρεισιμοποιείται χυτή τοιχοποιία απο ελαφρομπετόν, και ποιά τα μειονεκτήματα της.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Σωτήρης.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, δεν λέει τίποτα για τον σκελετό του κτιρίου... Η αντισεισμικότητα για εμένα είναι το Α και το Ω και από αυτά τα οποία δίνει στο site, εγώ δεν καλύπτομαι ούτε στο ελάχιστο. Δεν χαρακτηρίζω αυτή την νέα μέθοδο, αλλά τις παρεχόμενες πληροφορίες.

Μειονεκτήματα αυτής της τοιχοποιίας δεν γνωρίζω...

Κοίτα και εδώ που είναι παραπλήσιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω κάποια σημαντική διαφορά από τα κλασσικά προκάτ, πέρα από την διαφορετική εφαρμογή της μόνωσης στο εσωτερικό του τοίχου. Η συμπεριφορά της κατασκευής σε σεισμό, όπως λέει και ο acnt, δεν νομίζω ότι μπορεί να περιγραφεί με ακρίβεια με τους υπάρχοντες ελληνικούς-κυπριακούς κανονισμούς. Μπορεί να είναι μια χαρά, απλά δεν το ξέρεις με σιγουριά, πέρα από τις διαβεβαιώσεις του οποιουδήποτε κατασκευαστή, που εμένα προσωπικά δεν μου λένε και πολλά.

 

Νομίζω πως στο ίδιο οικονομικό-χρονικό πλαίσιο μπορείς εναλλάκτικα να επιλέξεις μια "συμβατική" μεταλλική-σύμμικτη κατασκευή, με παρόμοιο τρόπο κατασκευής και εγγυημένη συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.