Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ν.4178 λήξη προθεσμίας και οριστική υπαγωγή


zacharroula

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι νέα μηχανικός και έχω αναλάβει να ολοκληρώσω τακτοποιήσεις σε εκκρεμότητα μηχανικού που δεν βρίσκεται πλέον εν ζωή. Αν μπορείτε να μου λύσετε κάποιες απορίες που έχω γιατί εν έχω ασχοληθεί με αυτό το αντικείμενο. Είναι περίπου 15 υποθέσεις που βρίσκονται σε υπαγωγή και αρχική υπαγωγή. Η ερώτηση μου είναι η εξής ; τι περιθώριο έχω για να ανεβάσω τα έγγραφα κ σχέδια που εκκρεμούν κ να γίνει οριστική η υπαγωγή; τον Οκτώβριο που λήγει η προθεσμία, θα έχω πρόβλημα; επίσης για τον νέο νόμο που θα ψηφιστεί, θα μου δημιουργήσει πρόβλημα; Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

οι υποθέσεις που είναι σε αρχική υποβολή προχώρα της σε υποβολή, αφού υποθέτω έχει πληρωθεί το παράβολο, αν δεν έχει πληρωθεί παράβολο η δήλωση ΔΕΝ υφίσταται.

 

σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα δικαιολογητικά μπορείς να καταθέσεις μέχρι και 2 χρόνια από την ημερομηνία λήξης του νόμου 4178.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν μεταφερθεί οι δηλώσεις αυτές στους δικούς σου "κωδικούς στο ΤΕΕ";;;;;

Δηλαδή, εσύ είσαι πλέον ο υπεύθυνος μηχανικός αυτών;;;

Αν ναι, αφού μελετήσεις πάρα πολύ καλά τον ισχύοντα νόμο και πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, πρέπει να μελετήσεις την κάθε μια δήλωση ξεχωριστά και στη συνέχεια να κάνεις αυτοψία στο κάθε ακίνητο!!

Η ευθύνη που αναλαμβάνεις είναι μεγάλη και δεν είναι απλώς διεκπαιρεωτική!

Πρόσεξε πολύ.....

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό