Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Χημικών ή μηχανολόγων μηχανικών;


Thanasis98

Recommended Posts

Γεια σας. Είμαι πρωτοετής φοιτητής στο τμήμα χημικών μηχανικών ΑΠΘ ενώ έχασα την πρώτη μου επιλογή, τους μηχανολόγους για 9 μόρια. Για αυτό το λόγο έχω τη δυνατότητα να αξιοποιήσω το 10% για να πάω στους μηχανολόγους. Ωστόσο, σκέφτομαι παράλληλα να συνεχίσω στη σχολή όπου έχω περάσει και έτσι βρίσκομαι σε τεράστιο δίλημμα. Ξέρω ότι και οι δύο είναι εξίσου αξιόλογες σχολές όμως προσπαθώ να καταλάβω ποια μου ταιριάζει περισσότερο με βάση τα ενδιαφέροντά μου.

 

Η σχολή των μηχανολόγων με είχε προσελκύσει εδώ και περίπου 2 χρόνια λόγω του γεγονότος ότι μου αρέσει πολύ η φυσική, ειδικά η μηχανική που ασχολείται με τις δυνάμεις τις ροπές και την κίνηση. Μελετούσα για αρκετό καιρό τον οδηγό σπουδών της σχολής και σχεδόν όλα τα μαθήματα μου φάνηκαν ενδιαφέροντα. Ωστόσο ποτέ δεν έπιασα κατσαβίδι για να κατασκευάσω κάτι πολύπλοκο ούτε προσπάθησα να επιδιορθώσω το ποδήλατό μου σαν μικρό παιδί και γενικά δεν είχα ιδιαίτερη ενασχόληση με τις μηχανές( δεν ξέρω κατά πόσο αποτελεί αυτό πρόβλημα στην μηχανολογία). Θα ενδιαφερόμουνα όμως για το θεωρητικό κομμάτι της λειτουργίας των μηχανών με βάση την επιστήμη. Επίσης αξίζει να αναφέρω ότι οι σχεδιαστικές μου ικανότητες δεν είναι οι καλύτερες οπότε σαν μηχανολόγος πιθανότατα να ακολουθούσα τον ενεργειακό τομέα.

 

Τώρα, στη σχολή που είμαι τώρα απολαμβάνω τον χρόνο μου, καθώς μαθαίνω πράγματα που αλλιώς δεν θα είχα την ευκαιρία να μάθω, όμως η χημεία δεν είναι από τα αγαπημένα μου(μου αρέσει απλώς όχι τόσο όσο η φυσική και τα μαθηματικά). Έχω ακούσει όμως ότι η χημική μηχανική δεν συσχετίζεται πολύ με τη χημεία. Το πρόβλημα είναι ότι έχω ακούσει για ανεργία σε αυτό το επάγγελμα στην Ελλάδα, λόγω έλλειψης βιομηχανιών για αυτό και αδικείται σε σχέση με τις άλλες ειδικότητες. Σαν χημικός μηχανικός, θα ήθελα να ασχοληθώ με την ενέργεια (εναλλακτικές μορφές, φιλικά στο περιβάλλον καύσιμα κλπ).