Μετάβαση στο περιεχόμενο
Engineer

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του ο πρώτος ολοκληρωμένος σταθμός Συντριβάνι/Έκθεση

Recommended Posts

Ο σταθμός Συντριβάνι/Έκθεση είναι τελικά ο πρώτος χρονικά σταθμός που ολοκληρώνεται στην μακρά κατασκευαστική περίοδο της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως ανέφερε στο ypodomes.com o Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, αυτές τις μέρες γίνεται οργασμός εργασιών προκειμένου μέχρι το τέλος του έτους ο σταθμός να είναι πανέτοιμος να υποδεχθεί το πρώτο του κοινό.

Μάλιστα αυτό το πρώτο -τυχερό- κοινό, εκτός από την ευκαιρία να θαυμάσει το σταθμό που θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει σε περίπου 23 μήνες, θα έχει και την ευκαιρία να παρακολουθήσει μία εορταστική, ειδικά για το νέο σταθμό, εκδήλωση, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

Οι τυχεροί δεν θα είναι πάνω από 200 και σίγουρα θα αποτελέσει το "talk of the town" τις επόμενες ημέρες. Ο σταθμός Συντριβάνι/Έκθεση βρίσκεται στην καρδιά της πόλης μεταξύ των οδών Εγνατίας, Αγγελάκη και Εθνικής Άμυνας.

Ο σταθμός στο Συντριβάνι όπως και οι υπόλοιποι του δικτύου έχει τυποποιημένα χαρακτηριστικά με κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες σε 3 συνεχόμενα επίπεδα (από το επίπεδο εδάφους στο επίπεδο εισιτηρίων και εισόδου), στο ενδιάμεσο επίπεδο και στο επίπεδο της αποβάθρας. Οι χρωματισμοί όπως φαίνεται και από τις φωτό ακολουθούν το μοτίβο των σταθμών Μετρό της Αθήνας (γρανίτες σε πατώματα και τοίχους) και το χαρακτηριστικό μπορντώ χρώμα είναι παντού.

Στην αποβάθρα μήκους περίπου 60 μέτρων η οποία είναι στο κέντρο και όχι πλαγίως όπως οι περισσότεροι σταθμοί στην Αθήνα υπάρχουν τοποθετημένες θύρες ασφαλείας οι οποίες ανοίγουν μόνο με την είσοδο και ακινητοποίηση του συρμού στο σταθμό. Ο συρμός είναι υπεραυτόματος, χωρίς οδηγό και ελέγχεται από το κέντρο έλεγχου που βρίσκεται στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Στην αποβάθρα είναι εγκατεστημένη τηλεματική για την πληροφόρηση του κοινού, χάρτες, και καθίσματα.

Στις ώρες αιχμής ο σταθμός θα μπορεί να δέχεται συρμούς ανά 3 λεπτά και αργότερα ακόμα και ανά 90 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να εξυπηρετεί περίπου μέχρι και 1.500 επιβάτες ανά ώρα.

Να θυμίσουμε ότι η προγραμματισμένη έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της βασικής γραμμής από το Συντριβάνι μέχρι την Νέα Ελβετία (χωρίς τους σταθμούς Αγία Σοφία και Βενιζέλου) είναι στις 20 Νοεμβρίου 2020.

Φωτογραφίες από το κ. Γιάννη Α. Μυλόπουλο: https://www.facebook.com/mylopoulos.yannis?__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARAfppAQbLCsyvAw6NyqS7jrvkywT7rWD1cqUFGgNLf4F22j1rEfDlwamwHGFmJI47MLaogdbOTm4QST&tn-str=*F

Ο πρώτος ολοκληρωμένος σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης ανοίγει τις πόρτες του στις 29 Δεκεμβρίου με θεατρική παράσταση του ΚΘΒΕ

48364322_1899629336816483_66097269880326

48378010_1899629370149813_47249908162237

48418895_1899629420149808_66698993982452

48392919_1899629480149802_10772520019867

48367303_1899629300149820_89792320297322

48363315_1899629246816492_70590675445769


View full είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης θα εφαρμοστεί πιλοτικά η δράση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Περιφερειακού ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας «Κανένα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο σε ΧΥΤΑ».
      Συγκεκριμένα, μετά την εορταστική περίοδο, ο ΦΟΔΣΑ δεν θα δεχτεί φέτος κανένα φυσικό Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στον ΧΥΤΑ της Μαυροράχης.
      Μηχανήματα θρυμματιστές-κλαδοτεμαχιστές ξύλου θα θρυμματίζουν τα δέντρα, τα οποία στη συνέχεια θα διασπείρονται ως εδαφοβελτιωτικό υλικό.
      Επιδίωξη του υπουργείου και του ΦΟΔΣΑ είναι η δράση να εφαρμοστεί σε επόμενη φάση σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, αλλά και σε όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας.
      Πηγή: ΑΜΠΕ

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης θα εφαρμοστεί πιλοτικά η δράση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Περιφερειακού ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας «Κανένα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο σε ΧΥΤΑ».
      Συγκεκριμένα, μετά την εορταστική περίοδο, ο ΦΟΔΣΑ δεν θα δεχτεί φέτος κανένα φυσικό Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στον ΧΥΤΑ της Μαυροράχης.
      Μηχανήματα θρυμματιστές-κλαδοτεμαχιστές ξύλου θα θρυμματίζουν τα δέντρα, τα οποία στη συνέχεια θα διασπείρονται ως εδαφοβελτιωτικό υλικό.
      Επιδίωξη του υπουργείου και του ΦΟΔΣΑ είναι η δράση να εφαρμοστεί σε επόμενη φάση σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, αλλά και σε όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας.
      Πηγή: ΑΜΠΕ
    • Από Engineer
      Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό με την κατασκευαστική εξέλιξη του Σταθμού Μετρό «Νίκαια», που κατασκευάζεται στα πλαίσια της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά.
       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό με την κατασκευαστική εξέλιξη του Σταθμού Μετρό «Νίκαια», που κατασκευάζεται στα πλαίσια της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά.
       
    • Από Engineer
      Ο σταθμός Συντριβάνι/Έκθεση είναι τελικά ο πρώτος χρονικά σταθμός που ολοκληρώνεται στην μακρά κατασκευαστική περίοδο της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως ανέφερε στο ypodomes.com o Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, αυτές τις μέρες γίνεται οργασμός εργασιών προκειμένου μέχρι το τέλος του έτους ο σταθμός να είναι πανέτοιμος να υποδεχθεί το πρώτο του κοινό.
      Μάλιστα αυτό το πρώτο -τυχερό- κοινό, εκτός από την ευκαιρία να θαυμάσει το σταθμό που θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει σε περίπου 23 μήνες, θα έχει και την ευκαιρία να παρακολουθήσει μία εορταστική, ειδικά για το νέο σταθμό, εκδήλωση, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
      Οι τυχεροί δεν θα είναι πάνω από 200 και σίγουρα θα αποτελέσει το "talk of the town" τις επόμενες ημέρες. Ο σταθμός Συντριβάνι/Έκθεση βρίσκεται στην καρδιά της πόλης μεταξύ των οδών Εγνατίας, Αγγελάκη και Εθνικής Άμυνας.
      Ο σταθμός στο Συντριβάνι όπως και οι υπόλοιποι του δικτύου έχει τυποποιημένα χαρακτηριστικά με κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες σε 3 συνεχόμενα επίπεδα (από το επίπεδο εδάφους στο επίπεδο εισιτηρίων και εισόδου), στο ενδιάμεσο επίπεδο και στο επίπεδο της αποβάθρας. Οι χρωματισμοί όπως φαίνεται και από τις φωτό ακολουθούν το μοτίβο των σταθμών Μετρό της Αθήνας (γρανίτες σε πατώματα και τοίχους) και το χαρακτηριστικό μπορντώ χρώμα είναι παντού.
      Στην αποβάθρα μήκους περίπου 60 μέτρων η οποία είναι στο κέντρο και όχι πλαγίως όπως οι περισσότεροι σταθμοί στην Αθήνα υπάρχουν τοποθετημένες θύρες ασφαλείας οι οποίες ανοίγουν μόνο με την είσοδο και ακινητοποίηση του συρμού στο σταθμό. Ο συρμός είναι υπεραυτόματος, χωρίς οδηγό και ελέγχεται από το κέντρο έλεγχου που βρίσκεται στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Στην αποβάθρα είναι εγκατεστημένη τηλεματική για την πληροφόρηση του κοινού, χάρτες, και καθίσματα.
      Στις ώρες αιχμής ο σταθμός θα μπορεί να δέχεται συρμούς ανά 3 λεπτά και αργότερα ακόμα και ανά 90 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να εξυπηρετεί περίπου μέχρι και 1.500 επιβάτες ανά ώρα.
      Να θυμίσουμε ότι η προγραμματισμένη έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της βασικής γραμμής από το Συντριβάνι μέχρι την Νέα Ελβετία (χωρίς τους σταθμούς Αγία Σοφία και Βενιζέλου) είναι στις 20 Νοεμβρίου 2020.
      Φωτογραφίες από το κ. Γιάννη Α. Μυλόπουλο: https://www.facebook.com/mylopoulos.yannis?__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARAfppAQbLCsyvAw6NyqS7jrvkywT7rWD1cqUFGgNLf4F22j1rEfDlwamwHGFmJI47MLaogdbOTm4QST&tn-str=*F
      Ο πρώτος ολοκληρωμένος σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης ανοίγει τις πόρτες του στις 29 Δεκεμβρίου με θεατρική παράσταση του ΚΘΒΕ






×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.