Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ένας κυκλικός κόμβος από 210 μεταχειρισμένα λάστιχα και δεκάδες λουλούδια στην Καβάλα


Engineer

Recommended Posts

Ένας πιλοτικός κυκλικός κόμβος με προς απόσυρση λάστιχα αυτοκινήτων κατασκευάστηκε στην περιοχή της Νεάπολης στην Καβάλα, με αφορμή τη συμμετοχή του δήμου Καβάλας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2022 «Καλύτερες συνδέσεις», που διεξήχθη από τις 16 έως 22 Σεπτεμβρίου.

Το έργο φτιάχτηκε από 210 μεταχειρισμένα ελαστικά, που προορίζονταν για απόσυρση, και τη φύτευση κίτρινων ιβίσκων, λευκών άστερ και άλλων ειδών, ενώ στο κέντρο του κόμβου τοποθετήθηκαν χαλίκια και κροκάλες.

http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2022/10/k1-600-x-337.jpg

Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε σε διάστημα μόλις τεσσάρων ημερών. Σε διαφορετική περίπτωση για την ολοκλήρωση ενός τεχνικού έργου θα απαιτούνταν ένας χρόνος.

Τα μεταχειρισμένα ελαστικά στον δήμο Καβάλας για τη δημιουργία κυκλικού κόμβου στην περιοχή Νεάπολη παρέδωσε η εταιρεία «ECOELASTIKA» με βασικό κριτήριο το Περιβαλλοντικό Όφελος και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Μετά την υλοποίηση του οριστικού τεχνικού έργου, τα ελαστικά θα παραδοθούν προς ανακύκλωση στην εταιρεία η οποία τα διέθεσε. Αρκετοί κάτοικοι της περιοχής επικρότησαν την πρωτοβουλία, τόσο από λειτουργικής όσο και από αισθητικής άποψης.

http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2022/10/k2-600-x-337.jpg

Η παράταση της «διάρκειας ζωής» των μεταχειρισμένων ελαστικών μέσω της επαναχρησιμοποίησης είναι σημαντικό μέτρο για τη μείωση της ποσότητας των απορριμμάτων που παράγονται. Η επαναχρησιμοποίηση έχει ισχυρή αξία για τη βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς όχι μόνο προάγει την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της αποφυγής δημιουργίας απορριμμάτων, αλλά συμβάλλει επίσης και στην επίτευξη κοινωνικών στόχων.

http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2022/10/k3-600-x-292.jpg

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας ο δήμος Καβάλας πραγματοποίησε μια σειρά δράσεων:

http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2022/10/k4-600-x-338.jpg

  • Aνάδειξη της αστικής και τουριστικής ταυτότητας της πόλης μέσα από θεματικές διαδρομές συνδυαστικής βιώσιμης κινητικότητας (η δράση περιλαμβάνει ξενάγηση των επιβατών κρουαζιέρας στην Παλιά Πόλη με το παραδοσιακό τρενάκι).
  • Eθελοντική δράση αισθητικής αναβάθμισης οδού Νίκης συμπεριλαμβανομένης της κλίμακας για ασφαλέστερη διέλευση κυρίως μαθητών (μαθητική διαδρομή).
  • Συνδιοργάνωση με τον Α.Ο.Κ. Ποδηλασία δράσης ποδηλατικής διαδρομής, η οποία θα περιλαμβάνει και ενημέρωση σε θέματα αστικής ποδηλασίας και ασφαλών μετακινήσεων
  • Βιωματικά εκπαιδευτικά εργαστήρια στο Πάρκο Κυκλοφοριακής αγωγής.
  • Δράση συμπερίληψης για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο σε διάφορα σημεία της πόλης με στόχο την προώθηση συνδυασμένων βιώσιμων μέσων κινητικότητας.
  • Μαθητικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής με θέμα: "Ο τόπος μου χωρίς αυτοκίνητο: Συνδυάζω-Μετακινούμαι".
  • Εικαστική δράση πεζοδρόμησης της οδού Αβέρωφ με εργαστήριο ζωγραφικής, μουσικό δρώμενο και βιωματικές δράσεις για νέους, η οποία πεζοδρόμηση προγραμματίζεται να έχει και μόνιμο χαρακτήρα.
  • Δημιουργία ενός προσωρινού κυκλοφοριακού κυκλικού κόμβου με σκοπό την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την συλλογή αποτελεσμάτων σε συνεργασία με τον Σύλλογο Κατοίκων Νεαπόλεως Καβάλας
  • Διαγωνισμός (challenge) βαδίσματος.
  • Συνδιοργάνωση με τον Σύλλογο Περιφερειακής Ένωσης τυφλών Μακεδονίας και το Υποβρύχιο Κέντρο Φωτογραφίας-Έρευνας και Τεχνολογίας για τη διοργάνωση έκθεσης φωτογραφίας με θέμα την προσβασιμότητα στην πόλη.
  • Συνδιοργάνωση με τον Εμπορικό Σύλλογο μιας συμμετοχικής δράσης με στόχο την προώθηση χρήσης ποδηλάτων, πατινιών και ΜΜΜ σε συνδυασμό με το περπάτημα.
  • Δράση διαμοιρασμού κοινόχρηστων ποδηλάτων για οικο-πολιτιστική χρήση στον Αρχαιολογικό Χώρο Φιλίππων

DJI_0189.jpg

DJI_0191.jpg

DJI_0198.jpg

DJI_0193.jpg


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Τα mini roundabout έχουν προδιαγραφές για διέλευση από πιάνω των βαρέων οχημάτων, σ' αυτόν δεν υπάρχουν κινήσεις τέτοιων οχημάτων? Επισης με τα λουλουδια κόβουν τις ορατότες.

Σήμανση δεν βλέπω να εχει μπει, η προτεραιότητα πρέπει να είναι σ' αυτούς που είναι μέσα στο κόμβο και όχι στους εκ' δεξιών όπως λέει ο ΚΟΚ. Ευτυχώς είναι λάστιχα και κάποια απόσβεση θα έχουν για οποίον το δει ξαφνικά μπροστά του και πέσει επανω

Ηθελα ναξερα με τι προδιαγραφές τον κάνανε και ποιος θα πληρώνει αν γίνει κάποιο ατύχημα.

Edited by Dhmfot
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.