Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απορία σχετικά με πρόβλημα πλημμύρας σε υπόγειο


akantif

Recommended Posts

Αγαπητοί,

 

Θα ήθελα την γνώμη σας, μιας και δεν είμαι μηχανικός και δεν γνωρίζω καλά το αντικείμενο.

Σκεπτόμαστε να αγοράσουμε μία μεζονέτα (κλασσική, δύο όροφοι και το ημιυπόγειο). Σαν ποιότητα κατασκευής είναι ότι καλύτερο έχουμε δει, αλλά έχουμε το εξής πρόβλημα: η περιοχή στην οποία βρίσκεται το σπίτι, έχει προβλήματα σε περιπτώσεις δυνατών βροχών. Άκουσα ότι σπίτια της περιοχής έχουν συστήματα τα οποία με αντλίες μεταγγίζουν τα νερά, ώστε να μην πλυμμηρήσουν τα υπόγεια.

Όπως μας είπε ο μηχανικός, υπάρχει ήδη εγκατεστιμένο σύστημα απομάκρυνσης των υδάτων με αντλίες. Κατά την γνώμη σας, πως μπορούμε εμείς να το αντιμετωπίσουμε - ελένξουμε? Μπορούμε να εμπιστεφτούμε τον μηχανικό? Αυτές οι αντλίες είναι αρκετές ώστε να μην συμβεί κάποιο γεγονός?Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, θα εκτιμούσα την βοήθειά του.

 

Σας ευχαριστώ, Ανδρέας.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα να δεις, η μονη λύση ειναι οι αντλίες

 

για ποιο λόγο να μην τον εμπιστευθείς?

 

επειδη σου είπε το πρόβλημα της περιοχής και πως αντιμετωπίζεται αυτό?

 

από κει και πέρα, πόσο νερο θα ρίξει, αν εισαι κτισμένος πάνω σε ρέμα κλπ αν βλέπεις τηλεόραση μεχρι και στη γερμανία πνίγονται

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου.

Το σπίτι βρίσκεται 200 μέτρα από θάλλασα και από την αντίθετη μεριά υπάρχει βουνό, έτσι όλα τα νερά κατασταλάζουν από αυτή την περιοχή του σπιτιού. Αλλά δεν είναι χτισμένο επάνω σε ρέμα. Το πρόβλημα είναι όλης της περιοχής. Χθες μίλησα με τον "διπλανό γείτονα" και μου είπε ότι αν οι αντλίες δουλέψουν σωστά και δεν υπάρξει πρόβλημα ρεύματος, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Εγώ όμως σας ξαναρωτώ: όλη αυτή η υγρασία και η ήδη μία πλυμμήρα του υπογείου (που έγινε τότε που είχαν κόψει το εργοταξιακό ρεύμα) δεν έχει επίδραση στα θεμέλια, στα σίδερα και γενικά στην αντοχή του σπιτιού στον χρόνο?