maroudas Δημοσιεύτηκε June 7, 2023 at 10:26 πμ Δημοσιεύτηκε June 7, 2023 at 10:26 πμ Σε παρατηρήσεις της υπηρεσίας δόμησης, κατά τον μεταγενέστερο έλεγχο αδείας, ο διαχειριστής μηχανικός δεν συμφωνεί. Οπότε θέλει να προσφύγει κατά των παρατηρήσεων που έχουν τεθεί. Πού πρέπει να προσφύγει; σε ποία υπηρεσία; με ποίο τρόπο; Θεωρητικά, προϊσταμένη αρχή της υπηρεσίας δόμησης, ως προς τα τεχνικά θέματα, είναι το υπουργείο; Εαν κάποιος το έχει ήδη πράξει, ας βοηθήσει.
kfil Δημοσιεύτηκε June 7, 2023 at 10:35 πμ Δημοσιεύτηκε June 7, 2023 at 10:35 πμ Αν η πράξη της υπηρεσίας θεωρείται "διοικητική πράξη" (κατά τη γνώμη μου τέτοια είναι αφού παράγει αποτέλεσμα και δεν είναι ενημερωτική ) τότε πρέπει να ακολουθήσεις την διαδικασία που προβλέπει ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας (υπάρχει στο διαδίκτυο). Επί τη ευκαιρία προϊσταμένη αρχή των υπηρεσιών δόμησης είναι πλέον οι Δήμοι (Δήμαρχος ή αρμόδιος Αντιδήμαρχος). Πριν απ όλα όμως θα ζητήσεις (με έγγραφο αίτημα ) να σου απαντήσουν εγγράφως για τις παρατηρήσεις και σε ποιους νομικούς κανόνες στηρίζονται. 1
maroudas Δημοσιεύτηκε June 7, 2023 at 10:45 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 7, 2023 at 10:45 πμ 4 minutes ago, kfil said: Πριν απ όλα όμως θα ζητήσεις (με έγγραφο αίτημα ) να σου απαντήσουν εγγράφως για τις παρατηρήσεις και σε ποιους νομικούς κανόνες στηρίζονται. Σ' ευχαριστώ συνάδελφε. Αναφέρομαι σε "παρατηρήσεις" κατά τον μεταγενέστερο έλεγχο. Δεν υπάρχει διοικητική πράξη, μα κι ούτε είναι παραγωγικό να τρέχει κάποιος σε δικαστήρια για θέματα π.χ. φορολογικών αδείας. Είναι απλή παρατήρηση, κατά την συνήθη διαδικασία. Κι από υπαλλήλους, που δεν γνωρίζουν... Αντίθετα, κάποια τεχνική υπηρεσία, θα μπορεί να αποφανθεί, όπως γινόταν παλιά. Στους δήμους ανήκουν διοικητικά. Τεχνικά, ή στο υπουργείο ή στην περιφερειακή αυτοδιοίκηση (όχι στην αιρετή). Κάθε εμπειρία, θα βοηθήσει.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα