Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμβουλές προς νέα Μηχανικό!!!


 

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!!!

Είμαι νέα Πολιτικός Μηχανικός και όπως καταλαβαίνεται με λίγη εμπειρία σε στατικές μελέτες και τα συναφή.

Πρόσφατα μου έτυχε μία περίπτωση ενός ελέγχου στατικής επάρκειας ενός διώροφου του 1985 την οποία και θα ήθελα να αναλάβω, αλλά δυστυχώς δεν έχω κάποιον από το άμεσο περιβάλλον μου να με συμβουλεύσει!!!! Γι' αυτό αποφάσισα να απευθυνθώ στο forum και να ζητήσω συμβουλές από εσάς για το πως πρέπει να ξεκινήσω, τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, πως υπολογίζω την αμοιβή και όλα όσα οφείλω να ξέρω γενικότερα...

Please help!!!!

Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων!!!! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Για τις αμοιβές στην περίπτωση προσθήκης είχα θέσει το θέμα παλιότερα.

Δες ΑΥΤΟ.

 

Κάνε μια ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ στο forum (χρησιμοποίησε την αναζήτηση με τη μηχανή της Google) με τους όρους "προσθήκη" και "ύψος" και θα βρεις σχετικά θέματα. Πιστεύω ότι θα λύσεις αρκετές απορίες σου. Αν όχι, εδώ είμαστε. :)

Link to comment
Share on other sites

Νομιμοποιηση υφισταμενου ειναι ή προσθηκη;

Μια πρωτη ιδεα:

Κανεις αναλυση με κανονισμο του 85. ΠΡΟΣΕΧΕ διοτι εχεις δικαιωμα προσαυξησης των αντοχων σκυροδεματος και χαλυβα κατα 50 και 25% αντιστοιχα (ρωτα και στην πολεοδομια σου).

 

Αν χρησιμοποιεις φεσπα και εχεις προβλημα μοντελοποιησης στειλε μου πμ να σε βοηθησω.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς καλημέρα!!

Υπάρχει άδεια για προσθήκη ορόφου κανονικά, απλά ο ιδιοκτήτης θέλει να κάνει έναν έλεγχο της στατικής επάρκειας του κτιρίου για να βεβαιωθεί ότι δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο από την προσθήκη.

Τώρα, όσον αφορά το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσω αυτό θα είναι μάλλον ή το Statics ή το Strad.

Link to comment
Share on other sites

Ο έλεγχος επάρκειας έχει πολλές μορφές: