Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελέτη γεφυροπλάστιγγας


alexo

Recommended Posts

Καλημέρα και καλός σας βρήκα

 

Είναι μηχανολόγος στο ΤΕΙ της Πάτρας και κάνω την πτυχιακή μου εργασία πάνω στις γεφυροπλάστιγγες. Θέλω να κάνω μελέτη σε κάμψη και βάση τύπων κάμψης δεν γίνετε. Ο καθηγητής μου είπε πως πρέπει να ανατρέξουμε σε πεπερασμένα στοιχεία. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Επίσης θέλω να ρωτήσω πόσους τόνους είναι το μεγαλύτερο φορτηγό στην Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή πόσους τόνους είναι το μεγαλύτερο φορτηγό στην Ελλάδα και κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.

Μπορώ να σας δείξω από εδώ κάποιες εικόνες για να καταλάβετε τι μελέτη θέλω να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Απ’ όσο ξέρω το μεγαλύτερο μικτό βάρος φορτηγού (συρμού) που επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία είναι 40t, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι στους δρόμους δεν κυκλοφορούν έστω και παράνομα, φορτηγά με πολύ παραπάνω βάρος.

Link to comment
Share on other sites

Απ’ όσο ξέρω το μεγαλύτερο μικτό βάρος φορτηγού (συρμού) που επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία είναι 40t, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι στους δρόμους δεν κυκλοφορούν έστω και παράνομα, φορτηγά με πολύ παραπάνω βάρος.

 

Αρα μπορει να υπάρχει και φορτηγό που να είναι έστω 10t πάνω απο το κανονικό

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ναι.

Για να είναι ακόμα πιο ρεαλιστική η εργασία σου συμφωνά με τα ελληνικά δεδομένα θα πρέπει να θεωρήσεις δεδομένο το +10t ίσως και παραπάνω.

Πάντως καλό είναι να ξέρεις ότι πολλά από τα φορτηγά της αγοράς είναι κατασκευασμένα για μικτό βάρος παραπάνω από τους 40t.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ναι.

Για να είναι ακόμα πιο ρεαλιστική η εργασία σου συμφωνά με τα ελληνικά δεδομένα θα πρέπει να θεωρήσεις δεδομένο το +10t ίσως και παραπάνω.

Πάντως καλό είναι να ξέρεις ότι πολλά από τα φορτηγά της αγοράς είναι κατασκευασμένα για μικτό βάρος παραπάνω από τους 40t.

 

Αρα η περιπτωση για μελετη 70t ειναι πιστεύω μια χαρά. Τα δοκαρια ΙΡΕ εχουν St37.2 αυτο ειναι και το οριο θραύσης τους υποθέτω

 

Βρίκα σε πινακα τα παρακάτω

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΙΟΤΗΤ-Ν ΧΑΛΥΒΑ

ΓΙΑ ΧΑΛΥΒΙΝΑ ΙΚΡΙ-ΜΑΤΑ

/οκιμές εφελκυσμού St 37-2 St 52-3

Τάση θραύσης ≥ 340 ~ 470 Ν/mm2 490 ~ 630 Ν/mm2

Τάση διαρροής ≥ 235 Ν/mm2 355 Ν/mm2

Επιμ/νση θραύσης. 24% ~ 26% 20% ~22%

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Αρα μπορει να υπάρχει και φορτηγό που να είναι έστω 10t πάνω απο το κανονικό

 

Επειδή στο εργοστάσιο έχουμε εγκατεστημένη γεφυροπλάστιγγα 18m και βάρους 80ton έχε υπ΄όψιν οτι κυκλοφορούν πάρα πολλά φορτηγά τα οποία είναι και μέχρι 75 τόνους μικτό φορτίο.

Τέτοια φορτία συναντάς κυρίως σε φορτηγά που κουβαλάνε αδρανή υλικά.

Το μέγιστο νόμιμο φορτίο στην Ελλάδα είναι όντως οι 40 τόνοι αλλά και η αστυνομία δίνει μια αρκετή ανοχή έως τους 44 που είναι το 10% και το πρόστιμο είναι πολύ μικρό.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν οι ειδικές μεταφορές οι οποίες είναι είτε λόγω βάρους είτε λόγω όγκου με κάποιες ανοιγόμενες νταλίκες και λακρός και εκεί χρειάζεσαι ειδική άδεια απο την αστυνομία, την οποία την πληρώνεις αρκετά ακριβά, και κανονικά πας και με αστυνομική συνοδεία η οποία αλλάζει υποτίθεται σε κάθε νομό. Φυσικά δε συμβαίνει σχεδόν ποτέ...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.