Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επέκταση δραστηριότητας Χονδρεμπόριο.


goozlo

Recommended Posts

Καλησπέρα ,

 

Με ενδιαφέρει να κάνω επέκταση δραστηριότητας ώστε να μπορώ να πουλάω χονδρική διάφορα υλικά που χρησιμοποιώ στα έργα που κάνω.

Είμαι Ηλεκτρολόγος μηχανικός (ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ) και προς το παρων έχω μόνο απόδειξη παροχής υπηρεσιών.

 

Γνωρίζει κάποιος τι διαδικασία , απαιτήσεις δικαιολογητικά θέλει και ποιον ΚΑΔ βάζουμε στο Μ2?

 

Επίσης στην εφορία που είπαν ότι μπορείς να κάνεις και χονδρεμπόριο αν έχεις ξεχωριστό χώρο πχ αποθήκη στον οποίο θα δηλώσεις ότι γίνονται οι εργασίες , εκτός και αν έχεις γραφείο που δεν είναι και οικία.

Link to comment
Share on other sites

Καδ επιτρέπεται να βάλεις όσους θέλεις και αν το ψάξεις έχουν πολλές κατηγορίες.

Φαντάζομαι ότι θα ήθελες να δηλώσεις και κωδικούς για λιανική πώληση, γιατί μόνο για χονδρική; Αν κατασκευάσεις π.χ. κάποιον πίνακα και τον πουλήσεις, μάλλον το λιανικής θα σου χρησιμεύσει.

 

Όσο για το χώρο, ναι πρέπει να μην είναι σε οικία, εκτός αν υπάρχει ξεχωριστός, διακριτός χώρος όπως π.χ. αποθήκη

 

Δικαιολογητικά δεν ξέρω....

 

Υ.Γ. Αν προσέξεις στους καδ, αναφέρει και καδ για 'Διαστημικές μεταφορές'. Είμαι ο μόνος που το βλέπω γελοίο;

Link to comment
Share on other sites

Απλά σου αναφέρω ότι για χονδρεμπόριο θα πρέπει α δηλώσεις και χώρο που θα έχει αυτή τη χρήση, για να πάρεις την άδεια λειτουργίας. Και η χρήση "χονδρεμπόριο" επιτρέπεται σε πολύ λίγες περιοχές. Έλεγξε αν ο χώρος σου μπορεί να αποκτήση αυτή τη χρήση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό που θες να κάνεις είναι χονδρεμπόριο... Εσύ αγοράζεις χονδρικής κάποια υλικά που τα χρησιμοποιείς στα έργα σου... Αυτά θα μπορείς να τα πουλάς κιόλας... Αρα λιανική...

Εκτός αν κάνεις αποθήκη με πελάτες επαγγελματίες...οπότε κατά βάση χονδρική πώληση... Αλλά από τα λεγόμενά σου, ο κύριος λόγος ύπαρξης των υλικών θα είναι η χρήση τους στα έργα σου...

Πάντως θα θέλεις σίγουρα και λιανική...

Link to comment